لیست عجیب تاج برای سرمربیگری تیم ملی، آب رفت؛ علی دایی رقیب گزینه اصلی فدراسیون!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج لیست عجیبی از کاندیداهای موردنظرش برای تیم ملی را اعلام کرده است.

مهدی تاج در یک برنامه تلویزیونی پیرامون کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صحبت کرد و اسامی را بر زبان آورد که همگی برای فوتبال ایران افرادی کاملاً شناخته شده محسوب می‌شوند. البته در میان فهرستی که رئیس فدراسیون مطرح کرد هم اکنون فقط کارلوس کی‌روش و علی دایی فعالیتی در عرصه فوتبال نمی‌کنند ولی مابقی نفرات همگی تیم دارند و حداقل تا پایان بهار سال آینده نمی‌توانند به‌صورت تمام وقت در اختیار تیم ملی باشند.

با توجه به شرایط موجود بسیار هم بعید به نظر می‌رسد باشگاه‌ها و فدراسیون‌های طرف قرارداد با این افراد در این مقطع از فصل حاضر به جدایی آنها شوند. بنابراین یا تیم ملی باید با کارلوس کی‌روش ادامه ‌دهد یا اینکه کار سرمربی جدید از خرداد ماه استارت بخورد.

البته علی دایی هم با هیچ تیمی قرارداد ندارد اما در شرایط کنونی احتمال اینکه سرمربی تیم ملی شود، بسیار کم است.

به این ترتیب به نظر می رسد لیست بلندبالای گزینه ها به نوعی تنها برای حفظ نمایش بررسی کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی است و گزینه اصلی با این فهرست همان کارلوس کی‌روش است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • احسان عزیزی خادم IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    فقط داخلی باشد
  • m_m IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    میترسم کی روش رییس فدراسبون هم بشود از اینها هیچ چیز بعید نیست
    • هاشم شمس IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      با سلام . اگر اقای کیر وش (لطفا کیروش را بر وزن پریوش بخوانید)3 شرطی را که اقای تاج پورسانتی براش گذاشته بموقع اجرا بزاره انتخاب میشه . 1 . با پای چپ وارد خلا بشه 2 . با افتابه طهارت بگیره 3 . عکس اقای شمخانی رابالای سرش نصب کنه.
  • m_m IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    میترسم کی روش رییس فدراسبون هم بشود از اینها هیچ چیز بعید نیست
  • حامی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    بنظر خودتون اجازه فعالیت به علی دایی میدن؟ اینا به خون شهریار تشنن اونوقت بیان بهش یکی ازمهمترین پست های ورزشی کشور رو پیشنهاد بدن اگر هم اینکار رو کنن فقط برنامه چیده شدس برای یسری از کارها ولی دایی قبول نمیکنه
  • هادی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    علی دایی به بیراهه رفته حمایتی از او انجام نخواهد شد
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    وقتی اسم علی اقا دایی رو میاره و شما هم تکرار میکنین معنیش اینه که یا مارو نفهم حساب میکنین یا بلانصبت خودتونونین ....اینا حتی خارجی جدید که نشناسنش که میتونن سوارش بشن یا جفتک میندازه نمیارن ،میترسن ...میدونی ترس ینی چی ؟ دست تاج نیست اگه اسم دایی رو اورده بهش گفتن بیار که ینی اره خبری نیست همه چی آرومه ، ولی از پایین تا بالاشون زرده ،کیروش هم فهمیدن مربی بودنش اونقدا سخت نیس این بازیای رسانه ای کثیف رو نکنن بگن ما هم درک میکنیم با این بازیکنای دوزاری پر ادعا که دم ب دقیقه تلفن دستشونه وزیر وکیل منم دارم میام فقط همون کیروش میمونه که در و تخته باهم جور باشه
  • پدرام CA ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    حالا یک کم که بگذره چند نفر دیگه هم که مطمئن باشه نشدنیه و قبول نمیکنند به لیست اضافه میکنه. بعد میاد میگه "به زیدان و دایی و مجیدی و برانکو و اسکالونی پیشنهاد دادیم همه شون یا قرارداد داشتند یا قبول نکردند یا نشد که بشه. ولی کارلوس میشه که بشه! قول صعود به نیمه نهایی در 2026 یا حداکثر 2030 رو هم داده گفته اگه برا من هفته ای یک بازی با دمپایی فروشهای دبی بزارین رنکینگ یک فیفا رو هم میگیرم. نقشه راهش هم تو جیبمه.... فقط باید پول پاداشهای فیفا رو مصرف کنیم. در ضمن پریروز تو منزل خودش عذر خواهی هم کرده، گویا، هم از خودش، هم از هاضمه اش که چرا با تعهد کامل دستشویی نرفته بوده و همه رو نگه داشته بوده واسه قطر!"
  • ع ق قطر QA ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    ظاخره خیلی فشار بیارید کیروش را نتونه بیاره مجیدی یا نکونام یا قلعه نوعی را قاب می کنن مارکار اقاجانیان هم مربی که طبیعتا مارکار چشمی و علی کریمی و مجید حسینی را می ذاره تو ترکیب اقا ما خود تاج را نمی خواهیم
  • اشنا IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    دایی سوادلازم درحدیک باشگاه داخلی رانداردبارها وبارها این رانشان داده
  • آرتان IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    اول دایی دوم نکونام سوم مجیدی تمام....
  • میلاد IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    دایی و قلعه نویی آخه؟!!!اینا به درد تیم های درجه دو لیگ ایران میخورن.⁩ برانکو خیلی خوبه
  • هادی مهدی پور IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    مطمئن باشید سرمربی تیم از قبل انتخاب شده اینا فقط تئاتر بازی میکنند و آقای تاج ملت رو سر کار گذاشته سرمربی همان کی‌روش است با افکار پوسیده اش!! تازه مگه میشه از این همه دلار گذشت مردم خرج دارند!!! این همه توهین به مردم و کشور بزرگ ایران زمین!!! خجالت کیلو چنده؟!!!
  • اسحاق رحیمی ازبندرعباس IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    اول مجیدی قلعه نویی تمام
  • علی پویان IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    آقا این آقای تاج نمیدونم از کجا خط میگیره ولی مثل اینکه آمده فوتبال را برای همیشه نابود کنه!! آقا از این مجیدی مربی تیم ملی نمیشه تیم ملی را با چشم استقلال نگاه نکنیم موضوع با استقلال خیلی فرق میکنه اینجا تیم ملی است فوتبال ایران در حال حاضر به یک مربی آگاه با دانش روز ،نامدار با رزومه مثبت و با شخصیت مقبول فوتبالی احتیاج دارد به جای این آقایان مدنظرتون به؛ زیدان،دیدیه دشان،مورینیو،کونته،پپ گواردیولا،توماس توخل،یورگن کلوپ،جولیان ناگلزمن، بلان،لیپی،فرگی،سانتانا،یواخیم لو ، راجرزو..... دیگران فکر کنید اگر هم نمیتونید لااقل همین اسکوچیچ خودمان را بیارید ایشان از همه این عزیزانی که نام برده اید بهتره با یه مربی نامدار یه بار هزینه کنید، بکارید،همیشه درو کنید فکر کنید یکی مثل خاوری بیت المال را دزدیده رفته اگر میخواهیم در آسیا هم عقب گرد نکنیم باید عقلانی و علمی فکر کنیم ،یاحق
  • ناشناس IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    اینجا معلوم شد که تاج عامل نفوذی هستش چرا که یه وطن فروش رو برای سرمربی گری تیم ملی پیشنهاد کرده. مسئولین امنیتی باید با توجه به دهنکجی که تاج نسبت به مردم و نظام کرده و یک سلبریتی مشکل دار و وطن فروش را برای هدایت تیم ملی فوتبال پیشنهاد داده بررسی و برخورد کنند.
  • حسن IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    فقط علی دایی شهریار فوتبال ایران و جهان وزنه سنگین تو تیم ملی اصولاً باید وزیر ورزش بشه بازم لیاقتش بیشتر
  • روح الله IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    یحیی گل محمدی
  • داوری IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    سلام فقط گزینه خارجی بهترین هست وای بدرد نمیخورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی