نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پدرخوانده در آستانه بازگشت به فوتبال/ مرد میلیونر در حوالی ایران
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک روس سابق باشگاه چلسی در نظر دارد با خرید یک تیم جدید به دنیای فوتبال برگردد.

به نقل از نشریه حریت ترکیه؛ رومن آبراموویچ مالک پیشین باشگاه چلسی که اوایل سال جاری پس از حمله نظامی روسیه به خاک اوکراین و به تبع آن محرومیت بسیاری از مقامات روس توسط مجامع بین‌المللی مجبور به فروش آبی‌پوشان لندن شد، اکنون در صدد خرید یک باشگاه ترکیه‌ای قرار دارد.

به نوشته این روزنامه؛ آبراموویچ که به دلیل ارتباطاتش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از جانب آمریکا، بریتانیا، کانادا و اتحادیه اروپا تحریم شده است، تصمیم گرفته که دارایی‌های خود را به ترکیه انتقال دهد، کشوری که محرومیت‌های اعمال شده علیه روسیه را اجرا نمی‌کند.

حریت نوشته است که آبراموویچ قصد دارد به صورت قطعی در شهر استانبول اقامت کند و چهار قایق تفریحی گران‌قیمت خود که روی هم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارند را به بنادر این شهر انتقال دهد. مهمترین خبری که حریت درباره آبراموویچ نوشته اما تصمیم این مرد روس برای خرید یک باشگاه ترکیه‌ای است.

در همین حال روزنامه راسون اسپانیا نوشته است که آبراموویچ در نظر دارد در منطقه ساحلی «ببک» استانبول خانه‌ای بخرد، همان منطقه‌ای که اکنون هم به طور مرتب به آنجا می‌رود و اوقات فراغتش را در کافه‌ها سپری می‌کند.

پدرخوانده در آستانه بازگشت به فوتبال/ مرد میلیونر در حوالی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد رضا یوسفی قورباغه IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    محمد رضا یوسفی قورباغه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی