نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گولسیانی افتضاح لوکادیا را جبران کرد/ این مدافع گرجستانی نشان داد دربی باز است/ هنوز مانده‌ام ارسلان چطور توانست در محوطه جریمه ما بچرخد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محسن بنگر کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: هنوز مانده ام که چه طور ارسلان مطهری توانست در محوطه هجده قدم پرسپولیس توپ بگیرد، بچرخد و گل بزند؟

کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس معتقد است سفر غیر منتظره یورگن لوکادیا تمام برنامه‌های یحیی گل محمدی و پرسپولیس را به هم ریخته است. محسن بنگر با بیان این جملات ادامه داد: واقعا عجیب بود که یک بازیکن حرفه ای در آستانه بازی به این مهمی تیمش را رها می‌کند و می‌رود. من هم شنیدم یکسری مسائلی بوده اما او می‌توانست بعد از دربی سفر کند. لوکادیا بهترین مهاجم پرسپولیس تا اینجا بوده و ۶ گل زده است. بنابراین طبیعی بود یحیی گل محمدی کل هفته پیش از دربی را روی او تمرین کرده و برنامه‌های تاکتیکی خودش را تنظیم کرده باشد اما رفت و همه چیز را به هم ریخت.

وی ادامه داد: یورگن لوکادیا خودش و تیمش را خراب کرد و رفت اما در عوض گئورگی گولسیانی جبران کرد و با گل‌هایش به پرسپولیس کمک کرد. من فکرش را نمی‌کردم اما او نشان داد که یک دربی باز است. در اولین دربی خودش در تهران با همه وجود و اعتماد به نفس زیادی بازی کرد و ۲ گل قلدرانه زد. زدن این شکل ضربات سر کار چندان آسانی نبود آن هم دردربی اما او به خوبی از پس این کار برآمد.

محسن بنگر که خودش هرگز به عنوان بازیکن در دربی نباخته است در خصوص بازی اخیر دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی را شروع کرد. هر چند به دلیل سفر لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته تقریبا بدون مهاجم و با امید عالیشاه و مهدی ترابی در خط حمله شروع کرد ولی خیلی هم زود به گل رسید. من تصورش را می‌کردم گل‌های بعدی را هم پرسپولیس می‌زند و اتفاقا یک پاس قشنگ عالیشاه داد که مهدی ترابی هم خودش را پرتاب کرد ولی از بدشانسی تبدیل به گل نشد. اگر آن توپ مهدی ترابی گل می‌شد حتم بدانید پرسپولیس می‌توانست برنده بازی شود. البته ترابی هم عملکرد خوبی داشت و دو پاس گل داد اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد.

گولسیانی افتضاح لوکادیا را جبران کرد/ این مدافع گرجستانی نشان داد دربی باز است/ هنوز مانده ام ارسلان چطور توانست در محوطه جریمه ما بچرخد؟

وی در مورد عملکرد مدافعان پرسپولیس نیز تصریح کرد: هر دو گل پرسپولیس را یک مدافع زد اما به نظرم اشتباهاتی هم بچه‌ها در دفاع داشتند. من هنوز مانده ام که چه طور ارسلان مطهری توانست در محوطه هجده قدم پرسپولیس توپ بگیرد، بچرخد و گل بزند؟ اصلا نباید چنین اجازه ای به او داده می‌شد یا اینکه روزبه چشمی‌به آن رحتی در شش قدم سر بزند. به هر حال فوتبال همین است. شما اگر اشتباه کنی سخت جریمه می‌شوی و شاید اگر پرسپولیس با دقت بیشتری بازی می‌کرد می‌توانست دربی را ببرد. از آن طرف هم استقلال بعد از خوردن گل خیلی خوب خودش را جمع و جور کرد. این تیم نه تنها گل خورده را جبران کرد بلکه دومی‌را هم روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس زد که بالاخره گولسیانی با گل خودش جبران کرد.

محسن بنگر در خصوص بهترین‌های دربی نیز خاطرنشان کرد: گئورگی گولسیانی با زدن ۲ گل بهترین بازیکن زمین بود. از آن طرف هم به نظرم روزبه چشمی‌تا زمانی که در زمین بود خیلی خوب کار کرد و تعویض او هم عجیب بود. البته در مجموع دربی بدی نبود و همین که ۴ گل در یک بازی مهم دربی رد و بدل می‌شود خودش نشان دهنده این موضوع است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط فعلی این تیم نیز اظهار داشت: شرایط پرسپولیس هنوز هم خوب است. این تیم هنوز صدرنشین لیگ برتر است و نباید اجازه دهد هیچ تیمی‌این صدرنشینی را بگیرد. پرسپولیس باید بین خودش و حریفان فاصله امتیازی بیندازد و به پیروزی مقابل پیکان نیاز مبرم دارد. بازی روز یکشنبه با پیکان اهمیت زیادی دارد و بچه‌ها باید دنبال ۳ امتیاز این دیدار باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پوارو IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    بازیکن با اخلاق و غیرتمند ارتش سرخ ، محسن بنگر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی