حقم بود همراه تیم ملی در جام جهانی باشم/ طرفدار فرانسه بودم ولی دوست داشتم آرژانتین قهرمان شود!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد محبی ستاره این فصل استقلال می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا در جام‌ملت‌های آسیا حضور داشته باشد.

به گفته خیلی‌ها بهترین خرید این فصل استقلال محمد محبی بود. مهاجم بوشهری که از لیگ پرتغال و از باشگاه سانتاکلارا به جمع آبی‌ها اضافه شد، در این فصل بهترین گلزن تیمش به حساب می‌آید و حسابی درخشید. محبی در دربی هم عملکرد خوبی داشت و موفق شد با حرکت دیدنی خودش زمینه‌ساز گل دوم استقلال شود و یک پاس گل عالی به ارسلان مطهری بدهد. محبی با توجه به عملکرد خوبش در این فصل امیدوار بود تا در جام جهانی هم حضور داشته باشد ولی کیروش قبل از آخرین اردو نام او را خط زد تا این بازیکن یکی از بازمانده‌های جام جهانی لقب بگیرد.

با محبی در خصوص شرایط این فصل خودش و استقلال، خط خوردن از جام جهانی، مشکلاتی که در قراردادش با استقلال به وجود آمد و سایر مسائل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

از دربی شروع کنیم. بازی برده را با تساوی عوض کردید. در خصوص این دیدار صحبت کن.

خب دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. نتیجه این بازی برای هواداران خیلی مهم است. اول باید بگویم که خیلی خوشحالم که اولین دربی خودم را تجربه کردم. حس خوبی بود ولی کاش تماشاگران هم بودند و از بازی لذت می‌بردند. فکر می‌کنم در مجموع بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و دربی جذابی از آب درآمد. در ابتدای بازی زود غافلگیر شدیم ولی بعد از آن بازی تقریبا دست ما بود و توانستیم دو گل هم بزنیم. به پیروزی در دربی خیلی نزدیک بودیم ولی متاسفانه مثل گل اول دوباره روی ضربه شروع مجدد گل خوردیم وبازی مساوی شد. من فکر می‌کنم ما تیم برتر بودیم و مستحق گرفتن ۳ امتیاز در دربی؛ با این حال فوتبال همین است و از این اتفاقات زیاد رخ می‌دهد.

در مورد پاس گلی که به ارسلان مطهری دادی هم صحبت کن

خب من در حال حرکت دیدم که ارسلان موقعیت خوبی دارد و تصمیم گرفتم پاس رو به عقب بدهم. خداراشکر ارسلان هم عالی به توپ ضربه زد و توانستیم گلزنی کنیم. خداراشکر که توانستم برای تیمم موثر باشم.  

داوری چطور بود؟

زاهدی‌فر دوست و همشهری من است. قضاوت خوبی داشت ولی بعد از گل دوم ما اکثر خطاهای پنجاه-پنجاه را به نفع پرسپولیس گرفت. یک‌سری برخوردهای عادی در فوتبال را هم خطا می‌گرفت. با این حال هرچه که بود تمام شد و گذشت.

ادامه فصل را چطور می‌بینی؟

خب لیگ سختی داریم و همه بازی‌ها دشوار هستند. هیچ دیدار راحتی وجود ندارد و همه تیم‌ها با تمام قوا بازی می‌کنند. هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و این کار را سخت می‌کند. اختلاف ما با صدر جدول زیاد نیست و می‌شود جبران کرد. ضمن این‌که هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده و به نظرم می‌توانیم جبران کنیم.

استقلال می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؟

در این‌که تیم ما پتانسیل بالایی دارد شکی نیست. هدف ما تکرار قهرمانی و دفاع از قهرمانی سال گذشته است. خودم خیلی امیدوارم این اتفاق بیفتد و در پایان فصل بتوانیم جام قهرمانی را به هوادارانمان هدیه دهیم.

مشکلی که در مورد قرارداد تو با استقلال و باشگاه سانتاکلارا وجود داشت، حل شد؟

بله خداراشکر آن مشکل با پیگیری‌های مدیران باشگاه حل شد و من می‌توانم در خدمت استقلال باشم. من همه تمرکزم را روی فوتبال گذاشتم و می‌خواهم از هرگونه حاشیه دور باشم.

محمد محبی

خیلی‌ها معتقد بودند که جای تو در لیست تیم ملی برای جام جهانی خالی بود. در این خصوص چه صحبتی داری؟

نمی‌دانم چه بگویم. اتفاق تلخی بود و خیلی دوست داشتم عضوی از تیم ملی در جام جهانی باشم. به نظر خودم شایسته حضور در تیم ملی بودم و عملکرد خوبی در این فصل داشتم. با این حال نظر سرمربی تیم ملی این بود که من خط بخورم. تلاشم را چند برابر می‌کنم تا بتوانم نظر سرمربی تیم ملی را در ادامه جلب کنم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

چقدر امیدواری که در جام ملت‌های آسیا که سال بعد برگزار خواهد شد، حضور داشته باشی؟

قطعا امیدوارم و نهایت تلاشم را خواهم کرد که این اتفاق بیفتد. یکی از بزرگترین اهداف من در ادامه راه همین خواهد بود و هرچه دارم را می‌گذارم تا دوباره به تیم ملی برسم و در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم.

بازی‌های جام جهانی را دنبال کردی؟

بله مگر می‌شود فوتبالی باشی و جام جهانی را دنبال نکنی. به نظرم در مجموع بازی‌های جذابی را در جام جهانی دیدیم و خوشحالم که آرژانتین و مسی قهرمان شدند.

طرفدار آرژانتین بودی؟

فرانسه را دوست داشتم ولی خیلی دلم می‌خواست مسی قهرمان جهان شود. از اینک‌ه او جام را بالای سر برد، خیلی خوشحالم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    واقعا حقش بود.جای حالیش هم احساس شد
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    کیسه کشا همشون توهم دارن😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی