طعنه سنگین گل محمدی به استقلالی‌ها و داور دربی/ مراقب باشید به استقلالی‌ها نخورید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از عملکرد داور دربی راضی نبود.

محمدحسین زاهدی فر در حالی برای اولین دربی بزگ پایتخت را سوت زد که سرمربیان پرسپولیس و استقلال بارها به تصمیمات او معترض شدند. یحیی گل محمدی در چند صحنه معتقد بود، داور مرتکب اشتباه شده و ساپینتو هم بارها در لب خط به تصمیمات تیم داوری اعتراض کرد.

نکته عجیب ماجرا کنایه‌های سرمربی پرسپولیس به داور و بازیکنان استقلال بود. یحیی در چند مورد در کنار زمین خطاب به بازیکنانش گفت: مراقب باشید به استقلالی‌ها نخورید! داور هر صحنه ای را به نفع آن‌ها خطا می‌گیرد. با کوچکترین برخورد روی زمین می‌افتند و داور هم سوت می‌زند.

همچنین یحیی به شاگردانش گفت خیلی مراقب اتفاقات داخل محوطه جریمه باشند چون با این وضعیت داوری ممکن است هر لحظه پنالتی اعلام کند. این کنایه‌های گل محمدی به استقلالی‌ها و زاهدی فر باعث تعجب افرادی شد که کنار زمین حضور داشتند و کاملا متوجه حرف‌های سرمربی پرسپولیس شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ع ق قطر QA ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    راست راستی حردانی چرا تا از نزدیکش رد می شدند جیغ می زد ؟
  • ******** IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    واقعاً راست میگه پارسال همین طوری با گرفتن پنالتی های الکی یه جام اسنپی دادند به شیشتقلال
  • گریه های یحیی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    بعضیا هرچه بزرگتر میشن کوچکتر میشن ! یکی از اونا همین اوس یحیی سرخهاست واقعا اخلاق و مرام رو هیچ جوری با ظاهرسازی نمیشه نشون داد باید ذاتا داشته باشی وقتی داور یه اوت رو به استقلال داد توپ رو گرفته بود و نمیخواست به بازیکن استقلال بده و آنچنان دادو بیداد و بی اخلاقی کرد که گفتیم دوباره مثل دربی قبل الان میره توی زمین که یقه داور رو بگیره بدتر از اون برخی خبرنگاران هستن که بخاطر حُب رنگیشون این آدمها رو شارژ روحی هم میکنن مثل همین مطلبی که کار کردید
    • کیسه کش حقیر هستم IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      کیسه کش حقیر قبوب حرف منطقی چرا اینقد سخته براتون؟؟؟؟ پارسالم با سهمیه پنالتی که داد همه تیما دراورده بود جام گرفتین ۶تاییهای دوچرخه چی😂😂😂😂😂😂
  • علی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    یحیی اشتباه کرده و امثال ایشون زیاد اشتباه میکنند چون الکی نون پخته شاه عباسی میخورند برو خجالت بکش مشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی