نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کریستیانو رونالدو احتمال دارد به زودی راهی عربستان‌سعودی شود و در انتقالی شوکه‌کننده پیراهن النصر را بپوشد؛ اما فکر می‌کنید در این کشور چه چیزی در انتظار یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال باشد؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره ۳۷ ساله پرتغالی پس از انتقاد شدید از باشگاه و مدیرانش در مصاحبه با پیرز مورگان توسط شیاطین‌سرخ کنار گذاشته شد. حالا با انتقال خیره‌کننده به النصر غول فوتبال عربستان‌سعودی است که گفته شده قراردادی با مبلغ ۱۷۳ میلیون پوند (۲۰۰ میلیون یورو) در سال با آن‌ها امضا کرده است، باز هم خبرساز شده. اعتقاد بر این است که قرارداد روی میز به مدت ۷ سال (۲ و نیم سال به‌عنوان بازیکن قبل از این که نقش سفیر را برعهده بگیرد) خواهد بود.

اما چه چیزی در خاورمیانه در انتظار کریستیانو رونالدو خواهد بود؟ برای شروع عمارت‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد که میلیون‌ها دلار ارزش دارند و در مکان‌های منحصربه‌فرد ساخته شده‌اند که نوید امنیت را برای او و خانواده‌اش می‌دهند.

سپس یک مجموعه فوتبال درجه یک با تیمی وجود دارد که می‌تواند برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان‌سعودی دیگر تیم‌ها را به چالش بکشد.

به ثروت می‌رسد

مهم‌ترین چیز برای رونالدو و هرکسی که او را برای باشگاه بعدی‌اش انتخاب کند، خوشحالی فرزندان اوست. او باید جورجینا رودریگس و فرزندانش کریستیانو جونیور، اوا، متئو، آلانا مارتینا و بلا را در ادامه مراحل فوتبال حرفه‌ای‌اش در نظر بگیرد. از نظر مالی فکر به این قضیه کار بیهوده‌ای است، چرا که مبلغی که دستکم ۵۰۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود به ثروتش اضافه خواهد شد و زندگی در عربستان‌سعودی می‌تواند او را پادشاه و جورجینا را ملکه کند. یک عمارت در محوطه‌ای خارج از خانه به دور از چشمان کنجکاو که در آن قوانین سختگیرانه کشور اسلامی عربستان هم وجود دارد، می‌تواند راحت و کارساز باشد.

النصر در ریاض پایتخت عربستان مستقر است که دمای آن می‌تواند از ۵۰ درجه فراتر برود و طوفان‌های شن هم در آن رایج است. آنجایی که زمانی یک بیابانی گسترده بود که توسط درختان نخل احاطه شده بود، اکنون به کلان‌شهری از آسمان‌خراش‌ها، مراکز خرید پر از طراحان سطح بالا و همچنین مساجد تاریخی بدل شده است. جوان‌سازی شهر هم زاییده افکار محمد بن‌سلمان ولیعهد سعودی است که می‌خواهد کشورش را مدرن کند. در حال حاضر آن‌ها فرهنگ‌های دیگر را پذیرفته‌اند و مغازه‌ها اجازه دارند برای سومین سال متوالی تزئینات کریسمس را در ویترین‌شان به نمایش بگذارند.

در همین ارتباط: دستمزد باورنکردنی رونالدو در عربستان سعودی/ ۵۵۵۶۶۶ یورو در روز برای CR۷

شهر ریاض؛ پایتخت عربستان سعودی

آن‌ها حتی سرزمین عجایب زمستانی خود را دارند، در حالی که یک نمایشگاه عطر زنان ثروتمند این کشور را به خود جذب می‌کند. جورجینا؛ توجه داشته باش!

جزئیات زندگی رونالدو در عربستان‌سعودی؛ پادشاه کریستیانو و ملکه جورجینا/ تصاویر ریاض مدرن، عمارت احتمالی رونالدو در عربستان و باشگاه آینده‌اش

جایی که رونالدو می‌تواند زندگی کند

ریاض دارای تعدادی محله ثروتمند است. رونالدو و خانواده‌اش می‌توانند در آل‌محمدیه مستقر شوند که دارای یک زندگی شبانه باورنکردنی از جمله بهترین رستوران‌های شهر است. یا النخیل محله دیگری که مملو از بهترین مدارس بین‌المللی برای آموزش فرزندان‌شان است، انتخاب خوبی خواهد بود.

از نظر موقعیت مکانی هردو محله نزدیک به ورزشگاه ۲۵ هزار نفری النصر (مرسول پارک) هستند که زمانی به عنوان ورزشگاه دانشگاه پادشاه سعودی شناخته می‌شود. بسیار دور از ورزشگاه ۷۴ هزار نفری اولدترافورد که رونالدو به بازی کردن در آن عادت کرده است.

مهم‌تر از آن، تعداد زیادی مجتمع خصوصی وجود دارد که رونالدو می‌تواند در یکی از آن‌ها زندگی کند و برای غربی‌ها ایده‌آل است. بیشتر این کاخ‌ها دارای استخرهای شنا، مدارس پیش‌دبستانی، فروشگاه‌ها، کلینیک‌ها، سالن‌های ورزشی و رستوران‌های مخصوص به خودشان هستند به این معنی که هرگز مجبور نیستید محوطه را ترک کنید.

اجاره‌ها عمدتاً توسط کارفرمایان در قراردادهایی خصوصی ارائه می‌شود اما اگر رونالدو بخواهد مجموعه املاکش را افزایش دهد گزینه‌های بالقوه برای شرایط او ایده‌آل هستند. یکی از املاکی که نشریه «سان» مشاهده کرده عمارتی بزرگ و ۸ خوابه دارای استخر شنا در اندازه استخر المپیک، اتاق پذیرایی با آبشار فوق‌العاده و همچنین سه ویلای مهمان است که در منطقه المقه واقع شده. در صورتی که رونالدو و جورجینا بخواهند سلطنتی زندگی کنند گزینه خدمتکار و راننده هم در دسترس است.

خانه احتمالی کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی

خانه احتمالی کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی

خانه احتمالی کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی

خانه احتمالی کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی

تیم النصر عربستان

بزرگ‌ترین ناراحتی رونالدو در فصل گذشته ناتوانی منچستریونایتد در به چالش کشیدن جام‌ها بود.

النصر به‌عنوان یکی از مشهورترین باشگاه‌های عربستان شناخته می‌شود و در سال ۱۹۵۵ تأسیس شده است. آن‌ها ۹ عنوان قهرمانی لیگ را در اختیار دارند که آخرین آن‌ها به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد. امکانات‌شان در کشور کم‌نظیر است و تیم‌های رئال‌مادرید و اتلتیک‌بیلبائو پیش از فینال سوپرجام در اوایل سال ۲۰۲۲ برای تمرین از ورزشگاه النصر استفاده کردند. در این فصل هم النصر مدعی اصلی قهرمانی است و در حال حاضر با تفاضل گل در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان‌سعودی قرار دارد. اما در صحنه بین‌المللی آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند افتخاری از خودشان به جای بگذارند. تنها حضور بزرگ‌شان یک رقابت ناامیدکننده در جام‌جهانی باشگاه‌های فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ بوده است.

باشگاه النصر عربستان

تیم فعلی آن‌ها پر از بازیکنانی‌ست که شاید بشناسید. داوید اوسپینا سنگربان کلمبیایی پیشین آرسنال که ۵ سال در لیگ برتر انگلیس حضور داشت. لوئیس گوستاوو هافبک موردعلاقه لوئیس فیلیپه اسکولاری در جام‌جهانی ۲۰۱۴ که سابقه بازی در بایرن‌مونیخ را هم داشته در خط میانی حضور دارد. در حالی که ونسان ابوباکار مهاجم باتجربه کامرونی پیشین پورتو که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تک‌گل پیروزی‌بخش تیم ملی کشورش را وارد دروازه برزیل کرد هم در النصر بازی می‌کند.

النصر توسط رودی گارسیا سرمربی باتجربه فرانسوی هدایت می‌شود که در رزومه‌اش سرمربیگری تیم‌های بزرگی از جمله رم، مارسی، لیونل و لیل به چشم می‌خورد. از مربیان مطرح گذشته النصر هم می‌توان به فابیو کاناوارو اسطوره فوتبال ایتالیا اشاره کرد، در حالی که زمانی هم رنه ایگیتا سنگربان دیوانه پیشین کلمبیا در کادرفنی آن‌ها حضور داشت.

النصر عربستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۶
  • دانیال IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    وای به حال کشور ما با این تمدن که این چنین حقیر باشد در برابرکشورهایی که روزی آرزویشان بود مثل ایران باشند
    • آرمین IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      مگه اینا متمدن نیستید؟بازم یه تمدنی دارن مصرتمدنش از ما هم قدیمیتره ولی بازم وضعشون از مابدتره
    • ساوالان IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      کشور جهان سومی..هر چقدر هم پولدار باشی ..باز فکر ها زنگ زده.. مغز ها شسته نشده.. یک بازیکن از رده خارج شده برای دلار جمع کردن می اید. تا بوده همین بوده..مثل اون ماشین الات از رده خارج انهاست بجای این که از رده خارج شود می فرستند برای جهان سوم. به به چه چه و غارت منابع انها.. پول منابع بدون اندیشه اخر اش تباهی نسلهاست..بعد 50 سال اینده این کشور عین اون بقایای اهرام ثلاثه خواهد . روزی تاریخ نشان خواهد داد نفت تمام خواهد شد. فاتحه ...کشور های بدون تفکر و اندیشه و بدن اینده نگری همیشه برده استعمار بوده باید دوشیده شوند.. با ایران هراسی . با اختلاف دینی و قومی و گرسنگی..نباید در جهان غرب گرسنه ای بماند.. در جهان غرب جنگ اوکراین یک فاجعه انسانی هست ولی در جهان سوم روزی 100کودک یمنی بمیرد . عادی هست.. وای بر مغز های مرده.. تاریخ عراق لیبی .... در انتظار عربستان هست..چین با گفتن نام ایران یک تکمن چای بست رفت . و خوشحالی عرب تمامی نداشت. خنده بر نعش خود. بزن مرشد بر طبل نادانی چوپ اش را کودکان بادیه نشین اعراب در اینده بسختی خواهند داد..!!!!!!
    • شارلی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      واقعا افسوس....
    • ایران فنا شده IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      کجا مصر ازما بدتره . دوست عزیز نرفتی و نمیدونی پس ازش اصلا حرف نزن . تو قاهره کسایی هستن که ایران میخرن آزاد میکنن پس ...🙏
    • ناصر IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      در پاسخ به ساوالان:بارفتن رونالدو به ان کشور چندین برابر پولی که خرج کرده اند در میاورند تو نگران نباش
    • اومید TR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      داداش ما تو صف ایستادن رو هنوز مشکل داریم زباله از سر و روی جیابانها و جوب ها بالامیره تو تهرون .... مبالغه تمدن نکن
    • مهدی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      اگر ایران هم تحریم نباشه ما هم کمتر از اونا نفت و گاز نداریم.اما ما رو تحریم کردن و ۱۵۰ میلیارددلار پولمون رو هم بلوکه کردن و بانک هامون هم تحریمه.آمریکایی ها هر کسی که دست نشانده و برده اونا نباشه روتحریم و تهدید میکنن.عربستان ۳۰ میلیون جمعیت داره و تحریم هم نیست اما آمار فقر و بیکاریش از ما بیشتره.کل ثروت عربستان دست خاندتن سعودی ای هست که توسط انگلیس بر عربستان حاکم شدن.فارغ از این ۴ تا برج که متعلق به شاهزادگان سعودی هست باقی مردم آنچنان وضع خوبی ندارن. آمریکا و غربی ها کشور های صاحب مواد اولیه و نفتی رو کشورهایی فاقد تکنولوژی و صاحب فناوری و صرفا مصرف کننده و تامین کننده مواد اولیه میخان.این قانون و منشا و تعریف استعماره.علم باید در انحصار غرب بمونه و اونا تلاش میکنن اجازه ندن کشورهای نفتی و دارای منابع صاحب علم بشن.از بین کشورهای نفتی ایران تنها کشور مستقل هست که بعد از انقلاب به شدت سرکوب شد و تحت تحریم های فلج کننده قرار گرفت تا فروبپاشه و خارج از مسیر ترسیم شده استعمار قدم برنداره.لیبی و ونزوعلا و...هم همین طور.
    • احمد IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      تمدن اصلا چیز مهمی نیست الان اروپا تمدن داره ؟ چقدر پیشرفته و کشور های خوبی داره ، امان از آدم های عقب افتاده مثل شما
    • ف دال IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      جناب مهدی (۱۸:۲۷)؛ سرکارعالی با اختلافی فاحش و دست‌نیافتنی وقیح‌ترین کامنت چند سال اخیر (که حقیر مشاهده کرده‌ام)رو ارسال فرمودی. مرد نه‌چندان حسابی و نامتشخص؛ آمار فقر و بیکاری عربستان از ما بیشتره؟! از کجات درآوردی این مهملات و مزخرفات رو؟؟؟ والله، بالله، خجالت هم خوب چیزی‌ـه.. کاش بفهمیدش.
    • امیر IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      آقای آرمین میگی مصر تمدنش از ایران قدیمی تره یه کمی تاریخ بخون ایران قدیمی ترین کشور دنیاس بای
    • وحید IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      در جواب ساوالان باید بگم اولا اونا دارن با پول نفت برای آینده بدون نفت سرمایه گذاری میکنن. آوردن افرادی مثل رونالدو برای جلب توجه دنیا و تغییر دید عموم جهان نسبت به عربستان و خاور میانه هست. به فرض هم اگر ولخرجی هم میکنن حداقل مشخصه ثروت کشورشون کجاداره خرج میشه و معمولا عموم مردم کشورشون ازش بهره میبرن و سرانو ثروتمنداشون نمیان برای مردم نسخه پایداری و گرسنگی بدن بعد خودشونو بچه هاشون غرق تو نعمت تمام دنیا باشن.
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    پول و دیگر هیچ ... سلام به یک بازنشستگی شاهانه و خداحافظی از رقابت ،رونالدو البته اعتیاد شدید به تیتر بودن داره و معلوم نیست میتونه با تیتر روزنامه های عربستانی به جای مارکا و سان کنار بیاد یا نه
  • سعيد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    فتل استقلال كجايي
  • هدف IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    پرسپولیس و استقلال باقدمت بیشتر از باشگاه های عربی به جایی رسیدن که باید بفروشنشون تا بتونن هزینه هاشون رو پرداخت کنن، و یه زمین تمرین بعد سالها ندارن و مردم ایران در گرفتاری های اقتصادی هستن واقعا بی مدیریتی تا کجا ادعا های پوچ تا کجا !!!!؟
    • حمدالله IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      دقیقا 😔😔😔😔😔
    • امین IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      ینی فکر می‌کنی عربستان کار خوبی می کنه؟تا تهش نگا کن دادا زمونه داره می‌چرخه ،پازل داره می‌چرخه ، قدرتم داره می‌چرخه ، فقط باید یکم تحمل کنیم.تاریخ نشون داده همه چیو که اعتماد به غربیا آخرش به جای بدی می‌کشه
    • رفیع همراز IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      کریستیانو رونالدو سلطان فوتبال دنیا
    • بهراد IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      خوب گفتی .ولی کسی جواب نمی‌ده چون این فوتبال و ورزش فقط تا حدی مهم است که درامد نجومی دارد.بعدش مهم نیست. دیدی با تیم پرسپولیس و استقلال چه کردن وزیر اطلاع هم نداشت..وتیم ملی که فقط پاداشش مهم است..سران ایران ورزش دوست نیستند...برای همین تاج انقدر پررو شده...🤫🤦🤣🤐💙❤️🤍
    • وحید IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      در پاسخ به امین : حرف شما درسته البته از بعد دیگه عرض میکنم در زمان پهلوی هم افراد مشهور دنیا رو مثل پله فوتبالیست تا نیل آرمسترانگ فضا نوردو دعوت میکردن ایران براشون هزینه میکردن برای شناخته شدن ایران و ایجاد چهره مثبت از کشور که کاملا هم موفق بود. کلی سرمایه گذاری در صنعت ایران و کارخانجات و شرکتهای بزرگ دنیا انجام شد که اگر طبق برنامه ادامه پیدا میکرد همانطور هم که اون زمان میگفتن دیگه نیازی به فروش نفت و مواد خام نبود. همین هم باعث شد که غرب احساس خطر کنه و زیر پای حکومت پهلویو خالی کنن. و میبینید که حالا هم پس از چند دهه داریم خام فروشی میکنیم اونم بصورت حراج و قیمت دلخواه کشور های خریدار و یا در ازای تولیدات بنجول و بدون مشتریشون. ما هم در توهم هستیم که چون خیلی پیشرفته شدیم کشورهای غربی ترسیدن و مارو تحریم میکنن.پس در اینکه به غرب نمیشه اعتماد کرد کاملا حق با شماست.
  • ناشناس AF ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    همیشه خوش باشی سلطان قلب ها😘😘😘
  • امیر IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    در متن فوق نوشته شده: قوانین سختگیرانه در عربستان. این اشتباه است.اگر در عربستان قوانین شان سختگیرانه است پس ما که در ایران زندگی می کنیم چی باید بگوییم ؟؟؟
  • امید قم IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    بنازم سلطان...خوب جای رفتی.خپابو خراکو از خیلیا گرفتی
  • محمد IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    واقعاً فکر های ما عقب مانده و بچه گانه است. امیر یک کشور قطر باشه میاد واسه تبلیغ عبای عربی اون رو رو دوش مسی میندازه. حالا شما فکر کن که چقدر اون رو فروختن در کل جهان. عربستان با خریدن رونالدو به کلی اهداف دست پیدا میکنه شما فکر کنید که رونالدو تیمش را در اینستاگرام و توئیتر خود تبلیغ کند چقدر این تیم در آسیا و اروپا و حتی نیز جهان شناخته می شود حالا فروش لباسی که به دست میاره هم بزارید کنار به علاوه تجربه‌ای که داره به همتی میانش میگه و تیم رو خیلی قوی تر میکنه
  • ناشناس IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    ساوالان درست میگه،لطفا وقتی ازسیاست،ودرون نگری،وتاریخ سیاسی کشورها مطلع نیستی،نظرنده!!! علوان سیاسی ترین روزنامه نگارعربی است،که بارها اعلام کرده،که حتی قلیون ودشداشه( لباس سفیدبلندعربی) عربستان وکشورهای ثروتمندخلیج فارس،ساخت ژاپن است.وفقط ازطریق فروش نفت خام،روزی نفت به پایان میرسد،این موضوع نظریه کلی مهندسین نفت وسیاسیون غرب و شرق است.ضمنا آقایی که خبرازقاهره وممفیس مصرنداری لطفاً نظرنده.
  • مرتضی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    پول رفاه اسایش اقتصاد و تجارتی موفق که همه جهان دنبالش هستن که کشورهای عربی درست دارن استفاده میکنن اما ایران به دنبال جنگ گرسنگی فقر عذاب تشنگی درماندگی از همچی این مارو به کجا میرسونه کی میخوایم زندگی کنیم رونالدو میارن مسی میارن هرچی دوست دارن انجام میدن این یعنی زندگی بی نقص
  • فاطی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    عشق رونالدو 😍😍♥️♥️🌺🌺
    • یه کسی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      اره رونالدو عشقه
  • چه فرقی داره من یا تو IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    رونالدو همان فیلیست که مرده و زنده اش یک قیمت است کارش در اروپا تمام شد ولی عربستان برای ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانانش در عرصه آینده فوتبالی به همچون رونالدو ها نیاز اینهم یکجور سرمایه گذاریست و اگر خاطرتون باشه ژاپن یه بازیکن برزیلی را به ژاپن آورد و اورا وزیر ورزش ژاپن کرد، دیدیم که فوتبال ژاپن تا چه اندازه پیشرفت کرد شاید عربستان هم با اوردن رونالدو همچین تصمیمی دارد
  • فانوس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    خوش به حال جوجی
  • امیر IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    درود دوستان عربستان با جذب رونالدو در واقع روی ورزشش و ورزشکاراش سرمایه گذاری کرده.رونالدو با سبک زندگی ورزشی خاصی که داره یه الگو میشه برا بازیکنای جوان و اینده دار عربستان.تمام بازیکنای لیگ عربستان باهاش بازی میکنن و ازش یاد میگیرن و همین که قهرمان اسیا میشن از ما جلوترن.الان کشور ما چند ساله قهرمان اسیا نشده!؟و حاضره بخاطر ی قهرمانی در اسیا چقد هزینه کنه!؟هزینه کردن سرمایه گذاری هست نه صرفا خرج کردن.
  • رفیع همراز IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    فرق نمی‌کند هر جای دنیا که باشد بر مه سلطان فوتبال اس کامیاب باشی کریس عزیزم ..
  • سعید IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    در پاسخ به اونایی که فکر میکنن عربستان روی نفتش متمرکزه باید عرض کنم اشتباه فکر میکنید با پیشرفتی که عربستان تو زمینه گردشگری و فیلمسازی و تفریح و سرگرمی داره تا هشت سال دیگه اصلا نیازی نداره بخواد نفت بفروشه هشت سال دیگه عربستان میتونه در حد هالیوود و کمپانی مارول و... فیلم بسازه سینمایی که ما ۵۰ سال شایدم بیشتر ازش عقبیم...
  • فرزاد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    بقیه قاره ها ستاره های زیادی دارن ولی آسیا کمه رونالدو هم رفته تا آخرین سال های فوتبال شو یه قاره رو به افتخارات و مقامات بالایی برسونه تا تاریخ ساز بشه . چ ن همین کار رو برای اسپانیا و انگلیس کرد
  • ایرانی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    خبر مهم. خبر مهم. خبرمهم رونالدو پس از ناکامی در جام ۲۰۲۲ به عربستان تبعید ش
  • بلوچ IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    تت
  • بی تا5686 IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    فکرنان باشین خربزه آبه درضمن رونالدو یا مسی یاهرفوتبالیست که باشه به ماچ ربطی داره پولشواونامیبرن برین فکرخودتون باشین
  • ساسان IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    اگر ایران تحریم نبود ماهم دست کمی از اونا نداشتیم...دوستان عزیز ایران چه تحریم باشد چه نباشد ماشاالله اینقدر در سطح کلان مفاسد اقتصادی داخلش هست که عمرا نمیتونه پیشرفت کنه...مگه زمان احمدی نژاد کم پول نفت درآوردیم چی شد؟؟؟؟ این حرفای الکی رو نزنید لطفا....ما فقط ادعا داریم و به سابقه باستانی خودمون افتخار میکنیم...خداوکیلی کدوم یکی از ما حاضره اخلاق والای ایرانیان باستان رو پیشه رفتارمون کنیم...مثلا دروغ گفتن در ایران باستان معنایی نداشت ...چراکه دروغ پایه و اساس تمام بدبختی هاست ..چیزی که امروزه از سوی مقامات کشور هم مثل نقل و نبات توی محافل عمومی و رسانه ای بین مردم ساده پخش میشه....باشد که رستگار شویم
  • حامد از همدان IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    این بازیهای دنیا و این گردش پولهای نجومی شما رو از فلسفه خلقتتون دور نکنه چه کسی شما را آفرید ؟ برای چه هدفی افریدتان؟ آیا شما ابدی هستید ؟ آیا جهان های دیگری را تجربه خواهیم کرد ؟ چگونه سطح زندگیمان را در جهان های بعدی ارتقا دهیم ؟! ....خلاصه زرق و برق قراردادها و داستانهای هزار و یک شب فوتبال شما را دزدانی که به کمین نشسته اند غافل نکند .
  • Mohsen juve IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    آقا اصلا با همدیگ جرو بحث نکنید آخه یه رونالدو ک انقد جروبحث نداره همین الان خودم با لوکا مودریچ،پائولو دیبالا،و هری کین وارد مذاکره شدم و گفتم باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتنشون شده اونا هم گفتن ب امید خدا ما پنج شنبه حرکت می‌کنیم شب میریم عربستان شبو خونه کیریس سپری می‌کنیم و جمعه هم ایرانیم و‌ قرارداد می‌بندیم و‌ شنبه هم سر تمرین حاضر میشیم خب دوستان این موضوع ب این سادگی اصلأ احتیاج به درگیری داشت
  • حسن IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    الان شماها میدونید یه روز نفت تموم میشه سران و سیاستمداران عرب نمیدونن؟!!!! اونا خوب میدونن دارن چیکار میکنن که اصلا به مخیلات من و شما خطور هم نمیکنه. به نظرم با این علم و سیاستی که داری خودتو قایم کن یه وقت نیان بدزدندت ببرن عربستان یه سمتی بهت بدن تو حیفی تو همین مملکت خدمت کن.
  • مهدی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    جذب کیریس ینوع تجارت هست بازدهی خوبی برای عربستان خواهد داشت
  • علی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    اگر منفعت خرید کریس همین یکی باشه که شماها اینجوری به جون هم افتادید ، ما را بس. امضا: یک سعودی
  • کوروش IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    مهم تمدن و گذشته خوب داشتن نیست. مهمتر اینه که الان کجا هستی و چقدر با تکنولوژی آداپته هستی؟ ایران در حال حاضر زیر صفره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی