ستاره کشتی فرنگی برای گرایی خط و نشان کشید؛ هر روز به شکست او فکر می‌کنم/ تا قهرمان المپیک نشوم هیچ عنوانی خوشحالم نمی‌کند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران گفت: هر صبح، ظهر و شب به شکست محمدرضا گرایی و قهرمانی در جهان فکر می‌کنم.

سید دانیال سهرابی فرنگی‌کار جوان و آینده‌دار ایران است که چندی پیش در رقابت های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با نمایشی خوب به مدال طلای جهان در وزن ۶۷ کیلوگرم رسید.

او از سوی اتحادیه جهانی کشتی در جمع پنج فرنگی کار برتر جهان برای کسب عنوان ستاره سال ۲۰۲۲ دنیا نیز قرار گرفت اما برای رسیدن به دوبنده تیم ملی و تحقق آرزوی حضور در المپیک، رقیب سرسختی به نام محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک را پیش رو دارد.

سید دانیال سهرابی درباره نامزدی برای کسب عنوان ستاره نوظهور کشتی فرنگی جهان در سال 2023 اظهار داشت: این خبر را شنیدم و خدا را شکر می‌کنم اما خوشحالم نکرد و حس خاصی نسبت به آن ندارم. من تا قهرمان المپیک نشوم این چیزها خوشحالم نمی‌کند.

وی از تمرینات منظم و سنگینش برای حضور در مسابقات آتی خبر داد و گفت: در مسابقات کشوری که کشتی نمی‌گیرم و سهمیه دارم. مسابقه بعدی که قرار است در آن حضور داشته باشم، تورنمنت رنکینگ زاگرب است. تمریناتم را در اندیمشک دنبال می‌کنم.

سهرابی که در یک سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در مسابقات بین‌المللی داشته و چندین مدال گرفته، در خصوص شکستش در فینال جام‌جهانی 2022 باکو اظهار داشت: این یک مسابقه یک‌طرفه بود. قول می‌دهم شکست مقابل جعفروف آذربایجانی را جبران کنم.

این کشتی‌گیر جوان که در اسپانیا قهرمان امیدهای جهان شد، درباره اینکه چقدر امیدوار است امسال ملی‌پوش وزن 67 کیلوگرم شود، گفت: تمام زورم را می‌زنم که این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص رویارویی احتمالی با محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان برای رسیدن به دوبنده تیم ملی، تاکید کرد: گرایی رقیب خیلی خوبی است. من هر روز، صبح، ظهر و شب به بردنش فکر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی