نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پس از انتشار شایعه جدایی خارجی‌ها؛ جلسه فتح‌الله‌زاده با یامگا برگزار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان خارجی تیم استقلال جمعه شب با حضور در مراسم مهمانی باشگاه از نزدیک با مدیرعامل باشگاه شب دیدار و گفتگو کردند.

باشگاه استقلال جمعه شب گذشته با برگزاری یک مهمانی خصوصی برای اعضای خارجی این تیم اعم از بازیکنان و کادر فنی به استقبال سال ۲۰۲۳ میلادی رفت.

از جمع خارجی های استقلال کوین یامگا، رافایل سیلوا و عزیزبک آمانوف سه بازیکن خارجی این تیم حضور داشتند که به طور جداگانه و خصوصی با علی فتح‌الله‌زاده دیدار و گفتگو کردند.

اخبار رسیده از مهمانی خصوصی استقلالی ها حاکی از آن است که فتح‌الله‌زاده در رابطه با شرایط زندگی این سه بازیکن شخصاً به صورت خصوصی با تک تک آنها صحبت و در رابطه با مشکلات و امکانات زندگی شان سوالاتی را مطرح کرد.

آمانوف و یامگا و فتح الله زاده

کوین یامگا مدافع فرانسوی تیم استقلال یکی از بازیکنانی بود که در روزهای گذشته به خاطر دستورالعمل اتحادیه اروپا شایعه بازگشتش به کشور فرانسه مطرح شده بود که به این موضوع نیز در این جلسه پرداخته و مشخص شد که یامگا چنین تصمیمی نداشته و می خواهد با قدرت در کنار استقلال به فوتبالش ادامه دهد.

همچنین سیلوا مدافع برزیلی استقلال نیز همراه با آمانوف دو بازیکن دیگر این تیم بودند که آنها نیز به صورت جداگانه درباره شرایط اقامت در تهران و زندگی در کشورمان با علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال صحبت کرده و نسبت به وضعیت زندگیشان مسائل و مشکلات احتمالی را با مدیریت باشگاه خود در میان گذاشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی