خرید بازیکن خارجی در فصل آینده ممنوع می‌شود/ همه چیز زیر سر این لوکادیا است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خروج ناگهانی یورگن لوکادیا از ایران آن هم در آستانه دربی هرج و مرج عجیبی در فوتبال کشورمان به وجود آورده است.

مهاجم هلندی پرسپولیس به بهانه‌های واهی، از ایران رفت تا زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال خروج سایر بازیکنان و حتی مربیان خارجی از کشورمان نیز به گوش برسد.

در همین راستا یک منبع موثق و نزدیک به سازمان لیگ به ما خبر داد: احتمالا با توجه به اتفاقات اخیر و خروج یورگن لوکادیا از ایران، خرید بازیکن خارجی از سوی تیم‌های لیگ برتری در لیگ بیست‌وسوم ممنوع شود.

این در حالی است که برخی بازیکنان خارجی فصل آینده نیز با تیم‌های باشگاهی خود قرارداد دارند و باید دید در صورت اعمال این دستورالعمل، تکلیف این گروه چه خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    بله مقصر بازیکن خارجی است که فکر میکنه اینجا یه کشور معمولی است ولی وقتی میاد می بینه خیر ، اینجا شرایط ویژه است . نقل و انتقال پول بصورت نقدی است(اونهم اگر باشه ) ، اینستاگرام و تویتر و فیسبوک و ...هم که فیلتر است . تازه هر لحظه باید حواست به دستگیر شدن به جرم جاسوسی هم باشه ! در این شرایط مقصر بازیکن خارجی است که برای جاسوسی وارد سرزمین عجایب شده .
    • ع ق قطر QA ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      اقای واعظ چند بازیکن را تا حالا بجرم جاسوسی گرفتند فکر می کنم طعنه مبطن را باید جرم حساب کنند واقعا برای امثال شما که مصداق نق نقوها هستید متاسفم
  • حامد IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    مطابق معمول بقیه تیم ها هم باید تاوان سوگلی ها رو بدن. یه نفر به این فدراسیون نشین ها حالی کنه که نباید به باشگاههای خصوصی زور بگن. قبلا هم بقیه تیم ها به علت بدهی های زیاد این دو تیم از خرید بازیکن خارجی منع شدن. یعنی یه نفر پیدا نمیشه از دست فدراسیون به فیفا شکایت کنه
  • زیگزاگ IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    متن تناقض داره. اگه دلایلش واهی باشه، بقیه نمیتونند برند. اینجا یکیش اشتباست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی