دلیل اصلی عصبانیت رضازاده/ چگونه او را دور زدند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون وزنه‌برداری با چه تضمینی نام حسین رضازاده را از لیست حذف کرده است؟ آیا سجاد انوشیروانی، پاسخ قانع‌کننده‌ای برای این سوال دارد؟

انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا در روزهای ۱۴ تا ۱۶ دی ماه در قطر برگزار خواهد شد. 

سجاد انوشیروانی، بهداد سلیمی، کوروش باقری و دکتر امین نوروزی، نام‌هایی هستند که برای کاندیداتوری در پست‌های نایب رییس، هیأت اجرایی، کمیته فنی، کمیته تحقیقات و پژوهش و کمیته پزشکی به کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا معرفی شده‌اند.

این در حالی است که سجاد انوشیروانی، بهداد سلیمی و حسین رضازاده در جلسه‌ای که با محمد جلود، رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری داشتند، بر سر معرفی حسین رضازاده برای کرسی هیأت اجرایی کنفدراسیون آسیا به توافق رسیده بودند. با توجه به اینکه رضازاده در دو دوره قبل هم عضو هیأت اجرایی کنفدراسیون کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا بود، طبیعتاً شانس بیشتری برای پیروزی در این انتخابات را هم داشت و معرفی او برای حضور در این انتخابات، اقدامی منطقی به نظر می‌رسید.

با این حال و به رغم توافق صورت گرفته در ازبکستان اما در نهایت نام حسین رضازاده، در لیست ارسالی فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای انتخابات پیش رو، دیده نمی‌شود و همین است که رضازاده را شاکی کرده و باعث شده که او در مصاحبه اخیر درباره این ماجرا بگوید:« ما در حاشیه مسابقات وزنه‌برداری قهرمان آسیا که در بحرین برگزار شد، جلسه‌ای را داشتیم و در آن جلسه توافق شد که نام من برای عضویت در هیات اجرایی انتخابات کنفدراسیون آسیا رد شود اما اینکه چرا این اتفاق نیفتاده را اطلاع ندارم و باید از خود سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون این موضوع مهم را جویا شوید.»

با توجه به اینکه سجاد انوشیروانی هنوز سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری است و در مجامع بین‌المللی حق رأی ندارد و از طرف دیگر بهداد سلیمی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران که در کلمبیا برگزار شد، برابر فارس قطری شانسی برای خود ندید و انصراف داد، چه تضمینی وجود دارد که شانسی برای کسب کرسی در انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا برای ایران وجود داشته باشد؟ فدراسیون وزنه‌برداری با چه تضمینی نام حسین رضازاده را از لیست حذف کرده است؟ آیا سجاد انوشیروانی، پاسخ قانع‌کننده‌ای برای این سوالات دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    حالا این بنده خدا حسین رضازاده یک جمله بگی بنویس ۴تا غلط ازش در میاری کاندید شدنش پیشکش
    • ملابرادر IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      رضازاده بدرد اینکار نمیخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی