نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
رفت و برگشت بهداد سلیمی به انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا/ چهره مطرح وزنه‌برداری ایران چقدر شانس دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و در شرایطی که نام حسین رضازاده از لیست اسامی معرفی شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری خارج شده، نگرانی‌ها بابت شانس بهداد سلیمی افزایش یافته است.

بهداد سلیمی، یکی از افرادی است که به خواست فدراسیون وزنه‌برداری برای حضور در انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا معرفی شده است. او برای رسیدن به کرسی در هیأت اجرایی یا کمیته فنی در کنفدراسیون آسیا با سایر کاندیداها به رقابت می‌پردازد.

خیز انتخاباتی سلیمی برای راهیابی به کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا اما در حالی است که او چند هفته پیش در انتخابات کمیسیون ورزشکاران که در کلمبیا برگزار شد، در برابر فارس قطری شانسی برای خود قائل نشد و همان جا از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد. البته که شنیده می‌شد او با وعده اخذ رأی در انتخابات کنفدراسیون آسیا از رقابت با فارس انصراف داده بود اما تا چه اندازه می‌توان به این وعده‌ها اعتماد کرد؟

در آستانه انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و در شرایطی که نام حسین رضازاده از لیست اسامی معرفی شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری خارج شده، نگرانی‌ها بابت شانس بهداد سلیمی افزایش یافته و این سوال پررنگ‌تر از سابق مطرح می‌شود که طرح نام او فرصت سوزی فدراسیون وزنه‌برداری برای از دست رفتن کرسی‌های بین‌المللی این رشته ورزشی به حساب می‌آید یا فرصت سازی برای حضور چهره‌های تازه و جوان جهت راهیابی به عرصه مدیریت بین‌الملل؟

نتیجه این انتخابات بدون شک، پاسخی برای این ابهام‌ها و سوالات خواهد بود؟

انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا در روزهای ۱۴ تا ۱۶ دی ماه در قطر برگزار خواهد شد. سجاد انوشیروانی، بهداد سلیمی، کوروش باقری و دکتر امین نوروزی، نام‌هایی هستند که برای کاندیداتوری در پست‌های نایب رییس، هیأت اجرایی، کمیته فنی، کمیته تحقیقات و پژوهش و کمیته پزشکی به کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا معرفی شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی