نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سیاوش یزدانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در تاریخ بیست و یکم مهرماه سال جاری انتشار یک توییت تند از سوی مدافع استقلال، سیاوش یزدانی را تا آستانه اخراج از این تیم پیش برد.

سیاوش یزدانی مدافع مشهدی تیم استقلال در اواخر مهر ماه سال جاری و درست در روزی که سرمربی تیم در تمرین و در جمع بازیکنان جشن تولد گرفته بود با انتشار متنی در صفحه توییتر خودش، باعث دلخوری شدید ساپینتو شد.

یزدانی در متن توییتش نوشته بود: «تولدت مبارک تولد ندیده! برای اولین بار خجالت کشیدم استقلالی هستم! این تیم، تیم این مردم بود...».

همین چند جمله کوتاه باعث شد سرمربی استقلال سیاوش یزدانی را از حضور در تمرینات محروم و او را در اختیار باشگاه قرار دهد. گرچه در ادامه و با پادرمیانی تعدادی از مسئولان باشگاه این موضوع ختم به خیر شد ولی در طول این مدت سیاوش یزدانی هرگز فرصت بازی برای استقلال را پیدا نکرده بود. اما ترکیب محمدحسین مرادمند و رافائل سیلوا در بازی دربی که به اشتباهات عجیب مدافعان استقلال و سرزنی مدافع گرجستانی پرسپولیس بین آنها منجر شد سرمربی استقلال را بر آن داشت تا با چشم پوشی از اتفاقات مهرماه، سیاوش یزدانی را در آبادان در ترکیب تیمش به میدان بفرستد تا زوج موفق فصل گذشته خط دفاعی استقلال دوباره شکل بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی