نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شرایط بحرانی در تیم فرهاد مجیدی/ آژیر قرمز برای سرمربی استقلالی روشن شد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در دیدار برابر خورفکان با نتیجه دو بر یک شکست خورد این د رحالی است که الاهلی یک شکست ناامیدکننده خانگی را تجربه کرد تا صدر جدول رده‌بندی را از دست دهد.

در هفته دهم لیگ امارات دو بازی برگزار شد که در این دیدارها شباب الاهلی و اتحاد کلباء شکست خوردند.

شباب الاهلی که احمد نوراللهی را در ترکیب اصلی داشت در خانه از بنی‌یاس پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا صدر جدول رده‌بندی را از دست دهد. نوراللهی در دقیقه ۵۴ تعویض شد.

در دیگر بازی برگزار شده اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی به مصاف خورفکان رفت که این بازی با شکست دو بر یک تیم مجیدی به پایان رسید.

در این بازی اتحاد کلباء با تعویض طلایی مجیدی با یک گل پیش افتاد اما در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد و یک شکست دیگر را تجربه کرد.

این سومین شکست پیاپی تیم مجیدی در لیگ امارات به شمار می‌آید که باعث می‌شود تا تیم وارد بحران شود. اتحاد کلباء در رده هشتم جدول رده‌بندی قراردارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Ali IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    هیچ اشکالی ندارد فدای سر مجیدی تازه جایزه هم بهش میخوان بدن و ازش قدردانی کنن و باارتقاء و ترقی فوق العاده حضرت استاد مجیدی سرمربی تیم ملی می گردد فعلا که تاج دارد منت کشی می کند و مجیدی قبول نمی کند گفته من هم به تیمم تعهد دارم مگر من چی ام از نکونام کمتره ،اگر مالک اماراتی تیم مرا نخواست آنوقت درصورتی که تاج شرایط مرا (یعنی مجیدی را )بپذیرد با اختیارتام خواهم آمد مگر من چیم از کیروش کمتره که او حتی اختیار وزارت ورزش را هم داشت تا چه برسد به فدراسیون فوتبال ،بعد اگرهم بعد از 4سال نتیجه نگرفتم بازمن طلبکارهستم چون به کیروش 9سال وقت و امکانات دادندبه من هم باید همانقدر بدهند اگر بعداز 9سال باز نتیجه ای بهتر ازکیروش نگرفتم تازه باکیروش میشم یر به یر مساوی به مساوی هیچ به هیچ آن زمان نگاه کنید اگر ازکیروش انتقادکردید ازمن هم بکنید اگر کیروش عذرخواهی کرد من هم عذرخواهی میکنم و ...بقیه شرایط بنده در کلاسه قراداد بنده با تاج به صورت نهفته و سکرت درج شده که کسی حق افشای آنرا ندارد.
    • امیر تاجی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      حضرت عباسی دارم با پوست و جون و خونم درک میکنم که فرهاد بدجور تو‌ این سالها قاتل شما ه یکتون بود آخ که دارم لذت میبرم و این حرص خوردن شماهارو میبینم دمت گرم شاه فرهاد که هرکاری نکرده باشی؛این لنگیارو خوب آتیش زدی💙💙💙💙
  • امیر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    این تازه اولش است آقای جک تری دی. قابل توجه فدراسیون فوتبال
  • علی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    چرا حرف در میارید، اونجا همه ازش راضی هستن، سه باخت پشت هم کجا بود؟ برید نتایجو ببینید. کلی مصدوم روی دست فرهاده، بعد شما چه توقعی دارید از لیگ امارات و اونم تیمی در اون سطح؟ مطمعن باشید مهره خوب داشته باشه خیلی خوب کار میکنه کما اینکه در استقلال دیدید چکارا کرد. چه بخواین چه نخواین در تاریخ ثبت شد. بعدش شما تاوقتی این تعصبات بی جا رو داشته باشید تیم ملی به جایی نمیرسه. بنظر پرسپولیسی ها گل محمدی باید سرمربی بشه. خب همونطور که شما دوست دارید گل محمدی بشه ما هم دوست داریم فرهاد بشه. شما غیر اینا کیو میخوای سرمربی بزاری. غیر قلعه نویی سن بالا و نکونام دفاعی کیروشی. مربی جوان کیو داریم در حد تیم ملی؟
  • کامیکازه IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    هومن افاضلی هم در مقایسه با مجیدی گواردیولا محسوب میشه و لایق تره برای سرمربیگری تیم ملی
  • اعتدال IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    چرا بعضی ها از درخشش این جوان باهوش بی حاشیه می سوزند!؟ خب شما هم خدا بهتون هوش داده اما با حاشیه و حسادت و کینه خرابش می کنید و عقب می مونید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی