نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
۵ |
۰
تیم ملی برای فرهاد مجیدی خوش یمن نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از زمانی که فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران شده است، اتحاد کلبا نتایج خوبی در لیگ برتر امارات نگرفته است.

فرهاد مجیدی چند هفته‌ای است که نامش به عنوان یکی از نامزدهای مربیگری تیم ملی فوتبال ایران از سوی مهدی تاج مطرح شده است. همزمان با مطرح شدن نام فرهاد مجیدی نتایج تیم اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات افت کرده است و در پایان هفته دوازدهم این تیم به رده هشتم جدول سقوط کرده است.

این تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر امارات در مصاف با الخلیج خورفکان با نتیجه دو بر یک شکست خورد. اتحاد کلبا در هفته یازدهم ۴ گل از تیم شارجه خورد. این تیم در هفته دهم هم با یک گل از عجمان شکست خورده بود. سه شکست سه هفته‌ای که نام فرهاد مجیدی به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده است و شاید طرح نام او به عنوان یکی از نامزدهای مربیگری تیم ملی فوتبال ایران تمرکز او را بهم ریخته است. پیش از طرح نام وی از سوی مهدی تاج تیم کلبا در هفته نهم لیگ برتر امارات تیم بنی‌یاس را شکست داده بود و همان طور که اشاره شد با سه شکست در سه هفته متوالی به رده هشتم جدول سقوط کرده است.

۱۷ امتیاز از ۱۲ بازی و سقوط به رده هشتم جدول. شاید مدیران باشگاه اتحاد کلبا هم از این موضوع شاکی باشند چرا که برای مربی تیمشان خوش یمن نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Jim IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    چون کلا مربی نیست، مجیدی ک بدرد تیم ملی نمیخوره، همون کی روش بمونه بهتره تو این شرایط
  • حمیدرضا IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    راسته که میگن اگه کی روش نبود سه دوره صعود پشت سرهم نداشتیم جام جهانی؟راسته که میگن زمانی که اومد یک لژیونر داشتیم وقتی رفت تبدیلش کرد به هفده تا؟راسته که میگن کی روش زمانی که اومد تیم شصتم دنیا رو تحویل گرفت وقتی رفت بیستم دنیا و اول آسیا تحویل داد؟راسته که میگن سال ۲۰۰۱کی روش طرح اصلاح حرفه ای ساختار فوتبال پرتغال و آمریکا رو داد و به اینجا رسیدن؟راسته که میگن ما بلد نیستیم از کی روش استفاده کنیم؟راسته که فرگوسن گفت هنوز آثار حضور کی روش تو منچستر یونایتد هست؟راسته که میگن با امکانات پنجاه سال پیش مثل آزادی توقع نتایج امروز ژاپن رو ازش داریم؟راسته که میگن تیم ملی امید بدون کی روش پنجاه ساله نتونسته صعود کنه المپیک؟راسته که میگن تیمای باشگاهی ما بدون کی روش چهل ساله قهرمان آسیا نشدن؟راسته که میگن اگه کی روش نبود چیزی به اسم فوتبال برامون دیگه باقی نمیموند و تو فوتبال علی اصغری و داش مشتی ها باقی میموندیم؟ راسته که میگن قبل کی روش با سه تا مربی ایرانی یعنی دایی قلعه نوعی افشین قطبی نتونستبم صعود کنیم جام جهانی ۲۰۱۰آفریقا؟ راسته که میگن ۴۶ساله رنگ قهرمانی جام ملتهای آسیا رو ندیدیم؟
  • حمیدرضا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    دمت گرم خبرورزشی باورم نمیشه نظر یک نفر که موافق کی روش هست رو نشون دادید با سابقه سی سال دنبال فوتبال رفتن دارم میگم خبرورزشی تنها خبرگذاری ورزشی ایران هست که مستقل و سالم و حرفه ای عمل میکنه
  • زهرا ساسان IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    زهرا مرادی ساسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی