استیضاح وزیر علیه تمدید قرارداد کی‌روش/ سرنوشت مرد پرتغالی عوض می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم ماجرای طرح استیضاح سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مانع انتخاب و تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را به تعویق انداخته است.

درحالی که به نظر می‌رسد وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روی تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اتفاق نظر داشته باشند اما هنوز این موضوع عملی نشده است.

گفته می‌شود از مدت ها قبل بحث استیضاح وزیر ورزش به صورت جسته گریخته در مجلس شورای اسلامی شنیده می‌شود. در نهایت مخالفان سیدحمید سجادی با جمع آوری امضا در پی نهایی کردن استیضاح او هستند. 

این استیضاح در ۱۲ محور و با ۵۱ امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شد. پس از اعلام وصول طرح استیضاح سجادی در صحن مجلس، محورهای استیضاح مطرح خواهد شد که ظاهرا یکی از این موارد نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و عملکرد کارلوس کی‌روش بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • حسن IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    مافیا و باند دلال برای برکنار کردن کی روش و قطع نشدن دستشون از تیم ملی چه ها که نمیکنه؟!!!!
  • رامین IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    همه قبل از جام جهانی می دونستن کی رش درعرض 45 روز مانده به جام جهانی کاری ازش برنمیاد . به نظر من قرار دادکی رش تا جام ملت ها تمدید بشه بعد از آن هر کی رو دلشون خواست بیارن...
    • زیگزاگ IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      پنج تیم در آسیا هستند که برای قهرمانی، حداقل به دو تا شوم میخوریم و نمیتونیم هر دو رو شکست بدیم.عربستان و قطر از غرب و کره و ژاپن از شرق بعلاوه استرالیا تیمهای رقیب ما هستند که نمیدارند ما قهرمان بشیم. پس بهتره مربی بعدی از الان کارشو برای جام جهانی بعد شروع کنه و مثل سیاست سالهای گذشته شرقی ها ، از این مسابقات جام ملتها بعنوان تدارک تیم برای جام جهانی بعدی استفاده کنه و با انجام یه رفرم در تیم و‌ورود جانشین پیرمردها ، مقدمه ساخت تیم جدید رو فراهم کنه. یه بار هم دید میان مدت داشته باشیم.‌مردیم از بس فقط برای امروز و فردا برنامه ریزی کردیم.
    • پدرام CA ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      یک جوری شما کیروش پرستها از این که کاری از دستش برنمیاد حرف میزنید انگار که تیم ملی قبل از این تحفه داشته تو هر بازی 6 تا میخورده. اگر کاری از دستش برنمیومد که صعود کرده بودیم. تمام ازنج و سیستم تیم رو ریخت به هم!... اگه نتیجه گرفته بود باز هم میگفتین که تو این مدت این کاری ازش بر نمیاومده و اینها اثرات کادر قبلی بوده یا تا مقام نیمه خدایی میبردینش بالا؟ اما حالا که کیسه شدیم فرصت نداشته؟ چطور مراکش داشت؟
  • ایرانی ناب IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    با این توهمات خوش باش.
  • علی کیانی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    واقعا مجلس تمام کارهای تصمیم گیریش رو برای اصلاح اقتصاد و مفاسد رو انجام داده و فقط مونده استیضاح ورزش
  • تاج کبیر IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    بعید میدونم چنین اتفاقی قبل از انتخاب کیروش بیوفته.مجلس و تاج و سجادی دستشون تو یه کاسه هست و فکر منافع جیب خودشون هستند.
  • تاج کبیر IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    بعید میدونم چنین اتفاقی قبل از انتخاب کیروش بیوفته.مجلس و تاج و سجادی دستشون تو یه کاسه هست و فکر منافع جیب خودشون هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی