نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
توضیح ستاره تیم ملی در خصوص حواله خودرو/ پاداش ما از جیب دولت نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی نسبت به انتقاد از فوتبالیست ها واکنش نشان داد.

بعد از جام جهانی موضوع پرداخت حواله واردات خودرو به ملی پوشان حواشی زیادی را به وجود آورد و خیلی ها نسبت به اینکه چنین پاداشی برای بازیکنان تیم ملی درنظر گرفته شده ، واکنش نشان دادند. حتی کار به جایی رسید که ورزشکاران سایر رشته ها هم معترض شدند. با این حال علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از باتجربه های تیم ملی و کسی که در متن ماجرا بود در گفت و گو با خبرورزشی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. بیرانوند در مورد ماجرای حواله خودرو و پاداش ها اینطور توضیح داد:

من نمی‌دانم این همه حاشیه برای چیست. داستان حواله برای صعود به جام جهانی بوده است. یک قولی به ما دادند ولی هنوز عملی نشده است. اصلا به ما حواله ندادند. همین الان از آقای نبی یا هر کسی که گفته بازیکنان حواله گرفتند، بپرسید که ببینم کدام حواله‌ای را به ما دادند؟ قرار بود قبل از جام جهانی این حواله‌ها را بدهند و باز هم دم بازیکنان گرم که تا الان حرفی نزدند. آقای سجادی گفته بود درست می‌شود اما نشد و کسی هم اعتراض نمی‌کند.

تنها پاداشی که به ما دادند برای بازی با ولز بود که ۱۵هزار دلار پاداش گرفتیم. از این پول هم  قبل از بازی با آمریکا بیش از ۶میلیارد تومان را برای یک خیریه نذر کرده بودیم که مردم را خوشحال کنیم و کمکی کرده باشیم. این ۱۵هزار دلار از جیب دولت نبود و پاداشی بود که از ای‌اف‌سی و فیفا رسیده بود. این تمام ماجرا بود ولی یک عده قصد داشتند به ما هجمه وارد کنند. خیلی از بازیکنان تیم ملی اهل کارهای خیر هستند ولی رسانه‌ای نمی‌شود. متاسفانه این کارهای خیر کمتر دیده می‌شود ولی مثلا یک پاداش ۱۵هزار دلاری برای برد در جام جهانی حسابی بولد می‌شود.

شما می توانید مصاحبه کامل بیرانوند با خبرورزشی را  اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    فساد و توجیح و دروغگویی .عامل این فساد هم تاج و کسانی که از تاج حمایت کردن هست.
  • فقط تیم ملی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    بچه های تیم ملی هرچی پاداش بگیرن نوش جانشان چه برای مرحله مقدماتی و صعود چه برای بازیهای جام جهانی ، مطمئنا از تیم سی و دوم جام جهانی هم چند برابر کمتر بهشون میدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی