نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یورگن لوکادیا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آنچه اما بر شایعات مبنی بر احتمال پیوستن او به تیم هلندی توئنته قوت بخشید وبسایت مرتبط با این باشگاه بود!

یک منبع موثق و شاغل در باشگاه پرسپولیس مدعی شد در صورت پیوستن یورگن لوکادیا به باشگاه های هلندی محروم خواهد شد.

این مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: «ما هم شنیدیم باشگاه توئنته هلند مذاکراتی با یورگن لوکادیا داشته است اما اگر این اتفاق در عمل بیفتد هر دو با محرومیت و جریمه سنگینی روبرو خواهند شد. یورگن لوکادیا تا پایان فصل جاری لیگ برتر ایران با پرسپولیس قرارداد دارد و بدون اجازه باشگاه نمی تواند با باشگاهی دیگر قرارداد رسمی ببندد.»

به تازگی در خبرها داشتیم مقصد بعدی یورگن لوکادیا تیم توئنته هلند است. یورگن لوکادیا در ابتدای لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوست و در این مدت دستمزد خود را از باشگاه سرخپوش پایتخت گرفت و سه بار هم به مرخصی رفت و به کشور بازگشت اما به نظر می‌رسد بلیت آخرین سفر او، همانطور که یحیی و درویش هم انتظار دارند، یک طرفه باشد.

یورگن لوکادیا دو روز مانده به شهرآورد پایتخت اعلام کرد که به دلایل شخصی و برای محافظت از فرزندانش قصد دارد ایران را ترک کند و یک روز بعد از این موضوع تصمیم خود را عملی کرد و با حضور در فرودگاه امام خمینی، از راه استانبول خود را به هلند رساند.

لوکادیا اگرچه اعلام کرد بعد از ۴۸ ساعت به ایران بازخواهد گشت اما در این مدت هیچ بلیتی برایش تهیه نشد و حالا با گذشت از این زمان اعلام شده، همه چیز درباره او به سمت دیگری پیش می‌رود.

آنچه اما بر شایعات مبنی بر احتمال پیوستن او به تیم هلندی توئنته قوت بخشید وبسایت مرتبط با این باشگاه بود!

وبسایت TwenteInSite هلند که اخبار حوزه تیم توئنته را پوشش می‌دهد در گزارشی مدعی شده که لوکادیا هرگز به ایران بازنخواهد گشت. در ادامه این گزارش از احتمال انتقال او به باشگاه توئنته نیز خبری دیده می‌شود: «لوکادیا با یان رانس غریبه نیست و در سینسیناتی با او کار کرد اما تنها ۱۴ روز بعد از ورود لوکادیا به این تیم آمریکایی، سرمربی اخراج شد.»

بخش دیگر گزارش به عملکرد خوب یورگن لوکادیا در ایران و ثبت ۶ گل در ۹ بازی اشاره دارد. که او را تبدیل به آقای گل لیگ برتر ایران کرد. در یک نظرسنجی از میان هواداران توئنته نیز ۸۲.۷٪ از شرکت‌کنندگان لوکادیا را به عنوان خرید مناسب برای باشگاه توئنته معرفی کرده‌اند.

حالا دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند در صورت عقد قرارداد رسمی توئنته با یورگن لوکادیا هر دو محروم و جریمه خواهند شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • محمد ذوالفقاری IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    بزک نمیر بهار بیاد سر کنگر خاری در بیاد. به همین خیال باشید. طرف از خودش مطمئن است چگونه قرار داد بسته که یک طرفه اونو از طریق مجازی فسخ بکنه. باید یک دست محکم برای مدیریت باشگاه زد و یک هورای بلند هم براشون کشید. این برنامه یک جورایی مثل رفتن مربی ایتالیایی دو فصل قبل استقلال است چونکه در اون فصل بی شک استقلال با درایت استراماچونی قهرمان میشد ولی از طرف طرفداران دولتی پرسپولیس چنان بلایی بسرش آوردن که اونم شبانه از ایران رفت دیگه هم بر نگشت. حالا چونکه دولت طرفدار استقلال است لوکادیا را هم دو روز قبل از یک بازی بزرگ اونم دربی چنان فراریش دادن که دیگه برنگرده و برنگشت. این به اون در چیزی که عوض داره گله نداره. مدیریت پرسپولیس به هوش باش خودتم شبانه سرتو نکنن زیر آب آره عجیجم مواظب خودت باش آقای درویش. قراردادت را هم قانونی ببند آفرین.
    • Kamyar IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      چرت نگو.استراماچونی خودشم فهمیده بود چه اشتباه بزرگی کرده با یه تیم محلی بی در و پیکر قرارداد بسته بود و آبروی فوتبالیش رفته بود.کجا هواداران پرسپولیس فراریش دادن.اتفاقا لوکادیا رو کیسه کشتی فدراسیون نشین تهدید کردن که اگر دربی بازی کنی و گل بزنی بلا سرت میاریم و بیچاره جونش رو برداشت و در رفت.تیم کیسه عرضه نداشته قرارداد درست تنظیم کنه با آسترا جونتون چه ربطی داره به بقیه.
    • مرتضی IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      اونکه لوکادیا برنمیگردهمه درست ولی کی استقلال با استرا ماچونی میتونست قهرمان بشه؟ اصلا نتایج و امتیازات اونموقع را دیدی؟ نمیخواد به عنوان پرسپولیسی پیام بدی جواب بده کالدرون چرا رفت؟ یا قبلش چرا برانکو رفت؟ آقای استقلالی جواب اینه دلارتوجه کردی بازیکن و مربی خارجی دستمزدش به دلار باید پرداخت بشه و وقتی دلار بالا میره اینطور بازیکن قراردادش سنگین میشه بخاطر همین هم مدیریت باشگاه به ظاهر از رفتن لوکادیا ناراحته ولی واقعیت اینه رفتن لوکادیا از نظر مالی تو این اوضاع اقتصادی به نفع باشگاههدر واقع به نفع دولته چون باشگاه زیر نظر وزارت ورزش در ضمن استقلال پارسال هم که قهرمان شد بخاطرترسو بودن یحیی تو دربی و مساوی شدن دربی بود دیگه نمیخواد مثل طرفداران مستر کی روش عدم موفقیت استرا را به فراری دادنش ربط بدی چون امتیازها نتایج همه هست میخوام بدونم بر چه اساسی گفتی استرا اگه نرفته بو استقلال قهرمان بود آقای به ظاهر پرسپولیسی
    • میثم IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      چی میگی حالت خوبه آسترا چ ربطی ب پرسپولیس داشت یا لوکادیا چ ربطی ب استقلال داشت
    • آریا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      باشگاه استقلال اون فصل حتی اگر دشام هم مربیش بود یه آفتابه هم نمیگرفت . وجدانن حال خودتون بهم نمیخوره انقد بهانه میارین ؟؟ همون فصل سرمربی پرسپولیس هم دک کردن رفت. و با عبدی 19 ساله رفت تا فینال آسیا. باز خوبه قبول دارین دولت فعلی استقلالیه.
  • عباس لاهیجانی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    این خبرها برای آرام کردن مردم است والا خودتان هم میدانید هیچوقت یه بازیکن حرفه ای و پا به سن گذاشته مثل طارمی نیست که هم خودش رو گرفتار کنه هم باشگاهش ، در واقع نه لوکادیا ، طارمی جوان است نه مدیران باشگاه هلندی ، مدیران ناکار آمد پرسپولیس که دو سر ضرر کنند ، ما هم باور نمی‌کنیم ، خیالت راحت
  • محمد IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    چِرت نگید ایران اگر عرضه داشت این بازیکن را نمیگذاشت برود !
    • IRAN IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      از پیجش تو اینستا خارج شوید تا حالا 100000 تا ریزش داشته
  • فرزاد IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    حاجی بیخیال شین و پیگیر قضیه نشین حق با ما هم باشه باز بازنده ما هستیم ،از بس یه بازیکنای خارجی بدقولی کردین،و پرونده حقوقی داریم تابلو شدیم و پرونده رو‌باز نکرده حکم به محکومیت ما میدن ،شک ندارم لوکا برنده این پرونده خواهد شد ،
  • کی سه ۶سوراخه IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    دوست عزیزی که کیسه کش بودنت کاملا مشخصه.. استراموچونی سرکیسه ی کیسه رو شل دیدو دید با شانس ومه وابر وبادومه مورشیدوداورو.... شانسی تیمش اومده رده ی اول.. اونم دید موقعیت بهترازاین گیرش نمیادوبارفتنش طرفداران کوچک مغزش تو ایران اه وافسوس وفغان میخورن که اگه استرابود کیسه رو قهرمان میکرد..طرف رفت که ناز کنه اما دید تیم شرکت نفتی کیسه چنان نابخردانه باهاش قرارداد بستن که اگه نیادهم میتونه همون پولو وشایدهم بیشترشو از کیسه بگیره واسه همین نیومد..حالا لوکادیا هم فکرکرده تیم پرسپولیس هم مثل کیسه سر گنج نشسته و.... نه دادا نه پرسپولیس پول یامفت داره ونه یحیی باج میده به بازیکن ومطمین باش برگرده نه تنها نمیخوانش بلکه یه جریمه ی سنگینی هم درکونش میزارن.. لوکادیا که هیچ اگه مسی هم بود با اینکارش دیگه جایی تو تیم مانداره
    • 🫡 IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      فیلم تخیلی زیاد میبینی، کمتر ببین شب کابوس نبینی
  • علیرضا IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    یارو فسخ قرارداد کرده به علت ناارامی کشور اونوقت چجوری برای قرارداد باید از باشگاه پرسپولیس رضایت نامه بگیره؟
  • کیسه کش. IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    هرچی استوکس جریمه دادومحروم شداینم جریمه ومحروم میشه کل مملکت دست یه عده آدم بیسواده هرقردادی بستین کلاه سرتون شد.
  • Saeedesmaeli_official IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    دارید راست میگید 😁
  • دانیال IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    وقتی تاج که رئیس فدراسیونه بلد نیست قرارداد ببنده چه انتظاری از مدیرای باشگاه‌ها میره
  • ناشناس IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    فسخ قراردادلوکادیا نظر به وقایع اخیر کشور،گزارشات و تایید آن توسط مراجع دارای صلاحیت بین المللی قانونی می باشد.خوف جانی، و مالی ،محدود‌کردن آزادی های قانونی و ...وفق قانون می تواند باعث فسخ قرارداد گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی