نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دستور عجیب سرمربی لیگ برتری به یک بازیکن؛ حق نداری به اردوی تیم ملی بروی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جواد نکونام سرمربی فولاد بار دیگر مانع از حضور محمد امین حزباوی در اردوی تیم ملی جوانان شد.

تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات نهایی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی آماده می‌شود که اسفند ماه در تاشکند و با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود و ۴ تیم مجوز صعود به جام جهانی را به دست خواهند آورد.

جواد نکونام پیش از این هم اجازه نداد این بازیکن تیم ملی جوانان را در سفر به عمان و انجام دو بازی دوستانه با این تیم همراهی کند.

در اردوی تیم ملی جوانان در عمان تنها بازیکنی که در اردوی تیم ملی جوانان حاضر نشد، محمدامین حزباوی بود اما در اردوی اینروزها این تیم در کمپ تیم‌های ملی سه باشگاه دیگر به تیم ملی جوانان بازیکن ندادند!

محمد امین حزباوی (فولاد) فرهاد زاوشی (هوادار) علیرضا سعدی پور و ابوالفضل بابایی (فجرسپاسی) نفراتی هستند که باشگاه‌های‌شان هنوز این بازیکنان را در اختیار کادرفنی تیم ملی جوانان قرار نداده‌اند.

جواد نکونام که پیش از جام جهانی گزینه اصلی دستیاری کارلوس کی‌روش بود به درخواست فدراسیون فوتبال برای دستیاری کی‌روش پاسخ منفی داد و اعلام کرد نیت به ادامه حضور در تیم فولاد را دارد و به نظر می‌رسد بازیکن ندادن به تیم ملی جوانان در ادامه موضع‌های منفی او علیه فدراسیون فوتبال است! او بعد از پاسخ نه به فدراسیون فوتبال خطاب به بازیکن جوان تیمش اعلام کرد حق نداری به اردوی تیم ملی جوانان بروی.

سرمربی تیم فولاد چندی پیش در یک مصاحبه پیرامون حضورش در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران که بارها و بارها از سوی مهدی تاج مطرح شده بود، گفت: «اصلاً در این مدت صحبتی در کار نبوده است. من تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم و این باشگاه اجازه نداد که در جام جهانی در اختیار تیم ملی باشم. صحبت‌ها شفاف بین مدیران باشگاه و فدراسیون انجام شد و من اصلاً به تیم ملی نمی‌رفتم که بخواهم جزو گزینه‌ها باشم یا نباشم.خودم نمی‌خواستم بروم و به این نمی‌پردازم که الان چه می‌گویند. با این حال قطعاً به‌زودی جوابی خواهم داد، چون مردم باید بدانند. کسی نباید یکطرفه به قاضی برود. من اگر درباره اتفاقات دبی حرف بزنم و بگویم چگونه از تیم ملی جدا شدم، همه چیز مشخص می‌شود. الان صبرم زیاد است و دوست ندارم در این باره صحبت کنم. به‌زودی صحبت می‌کنم تا همه چیز مشخص شود.»

او هم چنین در واکنش به صحبت‌های مهدی تاج این نکات را هم مطرح کرد: «او رئیس فدراسیون فوتبال است و برای فوتبال تصمیم‌گیری می‌کند، باید صادقانه صحبت کنیم. این احترام بین ما همیشه وجود داشت، اما صحبت‌هایی که انجام شده است، یکطرفه بود و من هم باید صحبت کنم. برنامه‌ای در فوتبال ایران نداریم که از قبل، مربی بعدی تیم ملی مشخص باشد. ما برای فردا برنامه نداریم؛ شما شش ماه دیگر را فراموش کنید!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی