نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
۱ |
۰
خشم هواداران از عکس‌هایی که ستاره تیم منتشر کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکسهایی که پل پوگبا در شبکه های اجتماعی منتشر کرده باعث عصبانیت هواداران یوونتوس شده است

هواداران یوونتوس معتقد هستند که پل پوگبا، هافبک فرانسوی، به اندازه کافی برای این تیم تلاش نمی‌کند. در ظاهر ششاید به نظر برسد که دلیل خاصی برای ناراحتی هواداران یوونتوس از پوگبا وجود ندارد. این بازیکن از زمان پیوستن به یووه تا به حال مصدوم بوده و نتوانسته برای این تیم به میدان برود. یوونتوس هم در این مدت نتایج خوبی کسب نکرده و در حال حاضر با ۱۰ امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده سوم قرار دارد که البته این هم تقصیر پوگبا نیست. اما هواداران بیانکونری مدت‌هاست که منتظر هستند این بازیکن بالاخره به میادین برگردد و به نظر می‌رسد که او نیز مشتاق است که بار دیگر دوران درخشان حضورش در این تیم در فاصله سال‌ها ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ را تکرار کند اما حالا به نظر می‌رسد شرایط فرق کرده است.

پوگبا با انتشار تصویری از خودش با نمای زمستان برفی تعجب و خشم آنها را برانگیخته است. او در این تصویر با کلاه، ژاکت لویی ویتون و عینک اسکی بزرگی دیده می‌شود. برف به جای عرق، کوهستان به جای زمین تمرین و تفریح به جای سختکوشی.

این در حالی است که این ستاره فرانسوی ۲۰ میلیون یورو دستمزد از یوونتوس دریافت می‌کند و به این ترتیب یکی از بالاترین دستمزدها را دارد و این موضوع خشم هواداران را بیشتر کرده است. یکی از این هواداران در این باره نوشت:« تو اینفلوئنسر خوبی هستی اما بازیکن خوبی نیست.» هواداری دیگری نوشت:« برو به تمرین. سخت تمرین کن! زمان تو رو به پایان است.»

به نظر نمی‌رسد که این اظهارات تاثیری روی پوگبا داشته باشد. او تصویر زمستانی دیگری هم از خودش منتشر کرد و نوشت:« منظور از شکیبایی منتظر بودن نیست. این فرصتی است که بتوانید رفتاری خوب در عین حال که منتظر هستید داشته باشید.».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی