۱۱۰
عادل فردوسی پور: مثل ناموسم از این ماجرا محافظت می‌کنم/ بیایید هر جور خواستید چک کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجری محبوب و اسبق برنامه تلویزیون نود اعتقاد داشت هیچ تقلبی در برنامه‌اش رخ نداده و نظر سنجی کاملا سالم برگزار شده است.

عادل فردوسی پور گزارشگر و مجری برنامه نود در گذشته نزدیک  در جواب فراز کمالوند که گفته بود این آقا پرسپولیسی است و نتایج نظرسنجی‌ها را به سود پرسپولیس عوض می‌کند ناراحت  و عصبانی شده بود و خیلی کوتاه گفت: مثل ناموسم از تک ‌تک پیام‌های مردم محافظت می‌کنم. حاضرم پرینت تمام شماره تلفن‌ها را در یک سی دی به شما بدم که هر کدام را که دوست داشتید چک کنید. عادل آنقدر عصبانی بود که به شکل عجیب تلفن کمالوند را هم قطع کرد و کاملاً مطمئن بود نتایج نظرسنجی‌ها درست است که البته حق هم داشت اما معلوم نبود چرا فراز کمالوند آن بحث تقلب را مطرح کرد. در واقع فراز کمالوند می‌خواست با روی آوردن به گذشته عادل، به همه بگوید که او پرسپولیسی است.

البته همه این مسائل به دلیل نظرسنجی جنجالی برنامه نود بود که در این نظرسنجی عادل از مردم خواسته بود پرطرفدارترین تیم ایران را معرفی کنند. در این نظرسنجی ۵۱ درصد مردم به پرسپولیس رای دادند، ۳۳ درصد به استقلال، ۱۱ درصد به تراکتورسازی، ۳ درصد به سپاهان، ۱ درصد به شاهین بوشهر و بقیه تیم‌ها نیز یک درصد درای آوردند. اما این نظر سنجی مورد قبول هواداران تراکتور و فراز کمالوند سرمربی این تیم قرار نگرفت و حاشیه‌های را به وجود آورد. گفتنی است عادل فردوسی پور در چند برنامه بعد نیز تاکید کرد که هیچ تقلبی صورت نگرفته و با دلیل و برهان ثابت کرد که فقط پیام‌های مردم تعیین کننده این نظرسنجی است.

این گزارش کوتاه را در تاریخ سی دی ماه سال ۱۳۸۸ در خبر ورزشی مشاهده می‌کنید.

عادل فردوسی پور: مثل ناموسم از این ماجرا محافظت می کنم/ بیایید هر جور خواستید چک کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۷
  • تورک زنجانی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    من با چهارتا سیم کارت به تراکتور رای دادم نرفت فکر کردم یه مشکلی هست برای امتحان به پرسپولیس رای دادم رفت تو نظر سنجی های ای آف سی ثابت شد تو داخل کشور نمی‌خوان قبول کنند تراکتور ‌‌‌پرطرفدارترین تیم است ای آف سی شما رو رسوا کرد
    • rahgozar FR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      با چهارتا سیم کارت؟ تقلب !!! نو بیکاز
    • ماری IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      عجب دروغی😂😂😂نژادپرست بودین. دروغگویی هم اضافه شد؟؟؟؟
    • حمید شریفی IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      با احترام به همه ترک زبانهای عزیز،آخه مگه چند تا استان ترک زبان داریم که پر طرفدارترین تیم ایران تراکتور باشن؟ ما تو شیراز یا یک شخصی دیگه تو استانی که ترک زبان نیستن چرا باید طرفدار تراکتور باشن؟مگه جمعیته ترک زبانا نسبت به بقیه استانا چند نفره؟تو رو بقرآن یه خورده منطقی باشید...ما که اصلا همچین نظرسنجی از Afc ندیدیم،شاید اون موقعه فقط نت استان شما وصل بوده🙃
    • ایرانی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      دوست عزیز با چه استدلالی فکر میکنید تراکتور بیشتر از استقلال پرسپولیس هوادار داره ؟ اصلا کاری به کیفیت و افتخارات فردی و باشگاهی تیما ندارم ولی واقعا رو چه اصل و اصولی شما فک میکنید طرفدارای تراکتور بیشتر از بقیه ست پرسپولیس و استقلال تنها تیمای ایرانی اند که در تمام ایران قطعا طرفدار دارن اما تراکتور بجز شهرهای تورک زبان واقعا طرفداری نداره
    • نا IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      من ترک هستم و نمیگم تراکتور پر طرفدارترینه اینم میدونم عادل فردوسی پور خیلی درستکاره ولی تو حق تراکتور خیلی ظلم کردن مسئولین مسئول فوتبال ولی این آمار وقتی یه زمانی فوتبال حضورتماشاگر ممنوع نبود آمار ای اف سی بیشترین حضور تماشاگر در استادیوم تو آسیا تراکتور بود
  • آیت IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    پس چطور شد که تونظرسنجی فیفا تراکتورباقاطعیت پرهوادارترین تیم آسیا شد،چه برسد به ایران!!!
    • رضا IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      کی؟؟؟ کجا؟؟؟
    • میک IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      منطق هم چیز خوبیه اگر ملاک جمعیت ترکها باشه که باز هم نهایتا میشه ده درصد که تو خود ترکها هم بخشی طرفدلر پرسپولیس واستقلالند چرا باید ۲۰ تا استان غیر ترک طرفدار تراکتور باشند ...البته با احترام به تراختور و ترکهای عزیز
    • مسعود IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      اون موقع که در آییا نظر سنجی بود من استقلالی بخاطر تیم پرسپولیس ، رای به تراکتور دادم که تیم رقیب درصد بالا نیاره ، و خیلی های دیگه ، این دلیل نمیشه که بخواهیم به صداقت عادل شک کنیم . فردوسی پور نمونه است.
  • پدرام IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    تاریخ نشان داده که هیچکس بی دلیل میان مردم محبوب نمی شود ، صداقت در کار ، خلاقیت ، شفافیت در عمل و اجرای برنامه نود باعث مقبولیت برنامه و محبوبیت مجری آن شد ، حالا چندسال بعد از او خیلیها تمام استعدادِ نداشته و انرژی شان را گذاشته اند تا ادایش را در بیاورند اما محالست....محال ، هیچکس قادر نیست جای عادل را در قلب مردم. این سرزمین بگیرد .
    • احمد قدیمی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      راه برای آقای کمالوند بازه، پوزش به مردم شریف ایران و ترک های هوادار پرسپولیس. ص
  • Ali IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    اون ورزشی ترین نظرسنجی انجام شده تا به حال بود.البته بعدها کنفدراسیون یک نظرسنجی گذاشت که به خاطر طولانی بودن زمان نظرسنجی و تبلیغات گروههای مجازی و حتی خارج از کشور به مسئله ای قومی تبدیل شد و کاملا از ورزش و واقعیت فاصله گرفت.
    • Turk IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      بله عادل راست میگه شاید در تعداد اس ام اس ها دستکاری صورت نگرفته بود ولی منم یادمه شماره های با کد آزربایجان بسته شده بود و اس ام اس میدادی به آن شماره نمیرفت. البته ما تورکها اون سال ام گفتیم و همیشه هم گفته ایم و شما فارص ها هم همیشه منکر این قضیه هستید. پس نمیدونم بعد از ۱۳ سال دوباره چه لزومی داره این ماجرا را پیش کشیدید. طرفداران تراختور را خارج از ایران میشناسند و لزومی نداره سایتها و برمامه های پایتخت و رنگی، طرفداران تراختور را تایید کنند. عدالت در کار برنامه ها و صدا سیما و کلا در بین مرکز نشینهای نژادپرست باشد مطمئنن خیلی از چیزهایی که به دوروغ به خرد مردم دادید رنگ عوض میکنند و دستتان رو میشه.
    • مرحوم واسیلی گوجا: IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      طورکها خیلی خیلی خالی بندن. یارو میگه ۱۰۰ هزار طورک اومده استادیوم. بعد که بهش میگی استادیومتون کلا ۶۶ هزار نفره میگه ما دو نفری رو یه صندلی میشینیم!! اینو به گوش خودم شنیدم که میگم. یکیشون هم میگفت ما نصف طرفدارامون توی خونه‌اند و به استادیوم نیومدن!! خب مگه همه هوادارای پرسپولیس قراره بیان استادیوم. من خودم سالهاست طرفدار پرسپولیسم ولی حداکثر دو بار رفتم استادیوم. یه طرفدار هر جای دنیا که باشه طرفداره. کل طورکها ۱۵ میلیون نفرن. اردبیلیها، زنجانیها و ارومیه‌ها به شدت از تراکتور متنفرن. طورکهای تهرانم همه‌شون طرفدار پرسپولیسن. حالا خودت حساب کن ببین چند تا طرفدار براتون میمونه. آخه کی طرفدار تیم بدون جام میشه؟! آخ آخ آخ زنوزی چیکار کردی با تراکتور. زنوزی به خدا تو مسلمون نیستی.
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    فردوسی پور کسی بود که کیروش را به جون فوتبال ایران انداخت و دوباره باعث برگشت کیروش شد
    • Ali IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      اگر الان هم بود کی روش نوددرصدرای برنامه نودمیاوردتاج اگرنظرش رو کی روش است باید فردوسی پور بعنوان معاون انتخاب کنه
  • ایرانیم IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    *تأسف تأسف و تأسف* هموطن حتما مقالهُ تأسف بارِ حول و محور ایران کنونی خود را بقلم استاد فرهیختهُ روشن ضمیر بخوانید و برای دیگران بفرستید 😔😔😔😔😔 مقاله‌ای از خانم دکتر شاهین/دانشگاه صنعتی شــریف تهران ✍️ايران کشوريست که با مدیریت مذهبیان دروغگو و مفسد اختلاس گر، توسط خود مردمش *چهار ميخ* شده است ! گسستن از اين ميخ کوبها فقط با انديشيدن ممکن است، پس بايد احساس را کنار گذاشت و لحظه ای در تفــکــّـر عميق فرو رفت . *آهای آقا و خانم نسبتا محترم ، با شما هستــم !* وقتی که پوشاندن چند تار مو در محیط اجتماع مهمتر از مقابله با فسادهای درون جامعه بشود ... *نجابت* از بین میرود ! *......* وقتی که کنترل ظاهر مهماندار هواپیما مهمتر از نظارت فنی پیش از پرواز بشود ... *امنیت* از بین میرود ! *......* وقتی که دلسوزی مسئولین برای کشورهای عربی مهمتر از داخل باشد .... *بودجه مملکت* از بین میرود ! *......* وقتی که جرم "اختلاس" نادیده گرفته شود ولی اقساط عقب افتاده یک کارگر ساده توهین آمیز قلمداد میشود ...... *عدالت* از بين میرود! *......*
    • مردایرانی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      آفرین مرحبا ساقول عزیزیم من ترکم ولی به شما هموطنم درود میفرستم دیدگاهتون کاملا انسانی وواقعیست دمت گرم
    • ناشناس IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      خانم دکتر چرندیات
  • فرهنگ IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    با احترام، لطفا شان خبرورزشی را حفظ کنید و برای این پست های مرتبط به گذشته های دور همونطور که خودتون در داخل پست از ابتکار تونل زمان نام می برید، در تیتر و عنوان هم به تونل زمان اشاره کنید که کاربران در مواقعی که به دلیل کمبود وقت آزاد در جستجوی فقط خبرهای جدید و اخبار روز هستند، وقتشون هدر نره، و اینطور نباشه که برای چند کلیک بیشتر یا برای یادآوری و تمجید یا تقبیح افراد مورد نظر خودتان کاربران را با حیله و فریب به کلیک و ورود به پست ناخواسته وادار کنید و نسبت به خبر ورزشی ایجاد بدبینی و دلخوری کنید‌. راه های درست تری هم برای جذاب شدن تیتر و جلب توجه کاربران وجود داره. علاوه بر این، یکی دیگه از کارهای نامناسب، طراحی تیترهای مبهمی مثلا با نام تیم ملی هست که در بیان رشته ورزشی صراحت نداره، و برای مثال، کاربری را که به اخبار فقط فوتبال علاقمنده، به پست مرتبط با شطرنج وارد می کنه که علاقه ای نداره و دلزده و بدبین میشه، و در همه این موارد حس می کنه که با شعورش بازی شده.
  • گابریل باتیستوتا IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    به غیر از برنامه نود ، چندتا برنامه دیگه هم نظرسنجی رو انجام دادن . لابد اونا هم پرسپولیسی هستن . هرچند فراز کمالوند هم خودش پرسپولیسیه و اون زمان مربی تراکتور بود و اعتراضش بخاطر درصد پایین رای تراکتور بود .
  • شهریار IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    همین سایت خبر ورزشی خودش شیش آتیشه استقلالیه . و بالای همین صفحه نظرسنجی گذاشته . لابد اینم تقلبیه !!!!!
    • Ali IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      نشون داده شش آتیشه پرسپولیسه
  • Fashu Poshteh IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    نه الان 88است نه دیگه عادل برنامه نود داره ، از طرفی کسی هم حال و حوصله فوتبال رو نداره
  • جلیل IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    کمالوند خودشا داشت توجیه میکرد،واقعا تعداد هواداران پرسپولیس از بقیه تیمها بیشتره.زمانیکه در دربی سکوها را به دو قسمت مساوی تقسیم نکرده بودن همیشه حداقل 10%تماشاگران قرمز رنگ بیشتر بود،الان دوستان استقلالی میگن نه ولی لطفا دو سه تا رندومی از بازیهای دربی سالهای قبل مساوی بودن جایگاه ورزشگاه آزادی را نگاه کنید مشخصه واقعا که آمار درست میگه.و اینکه فقط آمار برنامه نود اینجور نبود بقیه برنامه ها هم حتی با کمترین شرکت کننده ،همیشه آمار پرسپولیسیها بیشتر بود.ضمنا در این چند سال یه مقداردر آمارها هواداران استقلال بیشتر شدن،ولی هنوز هم بافاصله پرسپولیسیها جلوترن از نظر تعداد،همین دربی آخری هم در تلویزیون و هم تمام برنامه های ورزشی فضای مجازی که سوالشون این بود که طرفدار کدام تیم (آبی یا قرمر)،واقعا در همه ی آمارها و برنامه ها پرسپولیسیها بیشتر بودن.
    • ایرانی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      سلام من خودم طرفدار استقلال هستم.ولی بیشترین طرفدار واسه پرسپولیسه.بعدشم دوستان به خاطر طرفداری از یه تیم انصاف رو کنار نزاریم. واقعا قبول کنید که طرفدار تراکتور کمتر از استقلال و پرسپولیسه. چون این دوستم همه جا طرفدار دارن،ولی تراکتور فقط تو شهرای ترک نشین طرفدار داره.
  • محمد علی احمدپور IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    اگر به نظر سنگی معتبر کنفدراسیون فوتبال آسیا مراجعه بفرمایید معلوم میشه حق با چه کسی بوده !
  • علی‌محمد IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    فردوسی‌پور‌مردی‌صادق‌‌وتوانا‌بود‌.وبه‌تلویزیون‌اعتبار‌داد.
    • مهرداد IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      واقعا.هر چی بگم از فردوسی پور کم گفتم🔸بهترین گزارشگر مری معتمد.اون کمالوند هم چون تیمش رأی نیاورد این اراجیف رو گفته ☯️🌙🤫
  • مهدی صدقی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    آخه اینم شد خبر؟؟؟!!!
  • تراکتور IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    فردوسی پور مثل دایی هردوصادقندودروغ نمیگویند
  • کوروش IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    عادل تر از عادل تو فوتبال ایران پیدا نمیشه...
  • کوروش IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    عادل تر از عادل تو فوتبال ایران پیدا نمیشه...
  • کوروش IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    عادل تر از عادل تو فوتبال ایران پیدا نمیشه...
  • مردایرانی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    ۱۰۰در۱۰۰ درسته عادل فقط طرف پرسپولیس حکومتی روداشت ودرحق استقلالیاوتراکتوریااجحاف وظلم کرد حاضر قسم بخورم که ایشون بهرفوتبال ومسئولیتیکه داشت خیانت کرد
  • احمد IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    کمالوند حرف اضافه نزن خودت خوب میدونی پرسپولیس طرفدارش بیشتر ‌.اگه با فردوسی خوصومت شخصی داره پای پرسپولیس وسط نکش .تو رو فرستادن عادل فردوسی رو خراب کنی ولی بدون عادل تو قلب ملت .با این کارا فقط خودتو ضایع میکنی ..پرسپولیس توی ایران طرفدار داره ولی تراکتور فقط تبریز طرفدارش افتاد
  • رضا IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    حکیم.ابول.خاسم.فردووووووسسسسسی.صلوات.
  • حسین IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    نمیدونم فاز اونایی که میگن تو این وضعیت حال و حوصله فوتبال و کسی نداره چیه؟؟!!! اگه حال و حوصله فوتبال نداری تو سایت خبرای فوتبالی چیکار میکنی،، تازه می‌خونی نظرم میدید!! حتما حوصله داشتی میخواستی ارنج ام بکنی
  • ماری IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    من خودم طرفدار استقلالم. ولی خدایی طرفدارهای پرسپولیس بیشتره.
  • محمود IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    کاش در دنیای سیاست یک نفر مثل عادل فردوسیپور پیدا میشد اونوقت ایران گلستان میشدو فوتبالمون فوتبال
  • من مخالف سرسخت عادل بودم این اواخر البته بعد حمایت IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    ❤️❤️من مخالف سرسخت عادل بودم این اواخر البته بعد حمایت و نشستنش کنار دانشجوها دوباره هوادارش شدم. ولی قسم میخورم تقلب شده حتی اگر خودش خبردار هم نبوده باشه. مثال بازی تراکتور که حتی 100 هزار نفر که رفتن ورزشگاه هم اعلام نشدن در رقابت با پرسپولیس محبوبش. جوایز پولی که همه میدونن در این 20 سال بیان ببینیم کی برده. ابی قرمز هم خیلی به تساوی نزدیک بودن ولی اواخر قرمزارو بیشتر با نسبت دو سوم به یک سوم کرده بود. در این رسانه ضد مردمی نباشی عزیزم بهتره در سوابقت قربونت بشم
  • حویب IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    من باور ندارم طرفدارا استقلال ۱۷درصد پایینتر از پرسپولیس باشه نهایتش شاید دو درصد تقلب محض کرده بود من با ۷سیم که بنامم بود فرستادم استقلال غیر از یکی بقیه اصلا قبول نمیشد
  • خوانسار IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    عادل جان الان برای تخریبت وکم شدن محبوبیتت چون با ملت همدلی نه شما علی دایی و..... دیگه به همه ریسمونی چنگ زدنند❤❤عزیزم با این حرفا واقدامات محبوبیت شما بیشترمیشه اوناکه مدعی هستند چرا بعد چندسال الان بازگو میکنند وآنوقت لال بودنند. عدال وعلی دایی وامثال اینا وجدیدآ مهدی طارمی با استوری و.....خیلی ها از۹۰درصد ملت حمایت کردنند ومحبوب بودنند وحالا بیشتر ،، با این اقدامات چیزی ازمحبوبیت اینا کم نمیشه
    • صادق IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      #عادل #علی دایی
  • حجت مرادی قیلقاج IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    فقط جواد خیابانی 😭😭😭
  • سعید IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    عادل فقط یکی بودوهست بقیه فقط اداشودرمیارن
  • رضا IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    ولی خدایی تیم ملی پاس همدان
  • پروانه IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    شمارا بخدا بس کنید همه جا شده تفرقه اندازی چقدر همه را بجان هم می اندازید فعلا بالاترین ومهم ترین مسئله گرانی که مسیولین اصلا کاری نمی کنند فقط یا گردن دیگری می اندازند یا فقط با بحث وحرف وقت تلفی میکنند
  • شعبان IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    عادل مورد قبول 90% طرفدارها ی فوتبالی هست اهل کلک دورو. کاری نیست 674
  • سیدمجتبی حسینی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    من کردی و فارسی قاطی دارم ولی طرفدار بچه‌ها ی آذری هستم دوستشان دارم صداقت بچه‌ها ی آذری رامی پرستم باچندین نفرشان دوست هستم خدای اونها ازمن صادقتر هستند و همچنان طرفدار تیمشان هم هستم اما این نظر سنجی من دفعه اول است شنیدم درپناه خالق زیبایها باشید یا علی مدد
  • ط TR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    من هیچ کدوم از شما رو درک نمی کنم یه نظرسنجی چند سال پیش انجام شده دارین چونه اون رو می زنید بابا مگه مهمه کدوم تیم پرطرفدار تره اینا همش باعث اختلاف قومیتی میشه بس کنید دیگه
  • محمد IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    من به تنها برنامه ای که اعتماد داشتم مود بود.تنها برنامه ای بود که میشد با خیال راحت پیام داد چون عادل واقعا عادل و شفاف بود.
  • مریم IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    فردوسی تو از شکهای تو جیبت مراظبت کنه داداش این قشنگتره😂
  • نورای IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    من آذریم ولی دوست ندارم تو مملکتم ایران دودستگی باشه،،،نژادپرستی،قومیت پرستی باشه همه باید انسانیت و به کل دنیا تبلیغ کنیم،،با صلح و آرامش و پشت هم وایسادن،،،همه ایرانی هستیم و وطن پرست
  • محمدپودینه IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    من تمام برنامه های نود،رو دیدم حاظرم قسم بخورم که عادل از پرسپولیس حمایت می‌کنه توی بعضی از برنامه ها دیگه آشکارا از پرسپولیس حمایت میکرد
  • منصور IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    من بشخصه بعد تعطیل شدن برنامه پر طرفدار نود دیگه شبکه میلی رو نگاه نمیکنم
  • حسین سلطانی IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    خدا یکی،عادل فردوسی پور هم به کوری چشم دشمناش یکی.برای سلامتیش صلوات.🌹🙏
  • رستم قهرمانی IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    من بندرعباسی ام ولی عاشق تراکتور و آذربایجان هستم
    • mo-mohammadiqra IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      منم بچه قم هستم طرفدار تراکتور
  • رستم قهرمانی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    جهت آگاهی دوستان عزیز استان هایی که جمعیت تورک دارند فارس-کرمان -شهرستان خبر کلا تورک زبانه سیرجان و زرند و بافت هم تورک داره-هرمزگان شهرحاجی آباد تورک افشار داره-استان گلستان ترکمن -استان شهرکرد در اصفهان-یزد-اراک یک روستاهایی داره که کلا تورک هستن -بخش وسیعی از استان گیلان شامل تالش و انزلی آستارا و تورک زیاد دارندتهران هم که از زمان صفویه و قاجار تورک زبان غالب بوده...همچنین تورک های خارج از کشور ترکیه آذربایجان باکو افغانستان مزارشریف خود اروپا یک استان در چین هستش با جمعیت ۹ میلیون تورک شیعه هستن این ها را من از دوستان صادق تورک زبان شنیدم کمی هم باید انصاف داشت اگه شما به این رای اعتقاد دارید
    • گیلانی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      دوست عزیز در گیلان فقط شهر آستارا و بخشهایی از تالش تورک داره انزلی همه گیلک هستند و تورک های کمی هم که هستند مهاجر هستند و غیر گیلانی کدوم بخش وسیع تورک داره؟ مهاجرت کردن اونم تعداد خیلی کم . گیلان مال گیلک و تالشه عمو جان
  • محمدعلی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    باریک الله بشما من فکر میکردم سی چهل سال عقب ترید ولی شما ثابت کردید دوازده سیزده سال بیشتر عقب نیستید.ای ولا بابا یکم تلاش بیشتر میخواد تا اخبار ده سال پیشو منتشر کنید و یک دهه عقب افتادگی قشنگتره
  • انسان باشعوروبادرایت ایرانی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    اقای شریفی اتفاقا درشیرازتورک زیادداریم نه فقط اذریهاشیرازراقبضه کردندکه شهربسیاربزرگ فیروزاباد که کلا تورک قشقایی است وهمچنین هرمنطقه ای تورک داردهمه ایران دردست تورکهاست بازارشیرازکه فکرنمی کردم تورک داشته باشدداردووواقاتورکهاو تر کمن هاتقریبا حداقل ۳۵درصدولرها ولکهاهم ۳۰در صدجمعیت ایران هستندفارس وعرب وکردوبندری وووهمه اینهاجمعا ۳۵درصدجمعیت ایران هستند...
  • مجید IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    هم تراکتور تیم محبوبی هست هم آقای فردوسی پور مرد شریف و بزرگواری هستن.والبته همه ما ایرانی هستیم و ترک و لر و فارس ....نداریم فقط ایرانی هستیم بوی تفرقه اندازها میااااااد دوستان..‌.
  • قل هوالله احد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    عادل فردوسی پور ناعدالت ترین پرسپولیسی بعد از خداداد افشاریان سرخکی است.یادتون میاد پرشش در قهرمانی تیمش دقیقه ۹۸ سپهر حیدری؟
  • علی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    من خودم لر هستم ولی از لحاظ قدمت اولین زبان دنیا عربی وبعدا ترکی هست حتی در روستا اواجیق که بقایای ۷۵۰۰ ساله امپراتوری سومر رو کشف کردن سومر اولین امپراتوری دنیا بود که خط میخی رو اختراع کرد حتی قبل از مصر.باتوجه به تحقیقات و نشانه های موجود سومرها ترک زبان بودن و جالبه بدونید مغول ها هم ریششون ترک بود و انگلیسی وفرانسوی و... زبانشون از ترکی لغت های زیادی بردن نمیگم ترکی خالصه ولی بعد از عربی خالص ترین زبان هست و واقعاخیلی دوست دارم ترکی یاد بگیرم و مورخان بین المللی ترکی رو با فارسی مقایسه نمیکنن چون به نظر اونها فارسی زبان نیست لهجه هست ولی به نظر من فارسی هم زبان خیلی خوبی هست مخصوصا با اون همه شعر و کتاب ادبی وای متاسفانه باید قبول کنیم ترکی جزو هفت زبان بین المللی هست و با فارسی قابل مقایسه نیست در مورد تعداد ترک های جهان باید خدمتتون عرض کنم که حدود ۸۰۰میلیون نفر تو دنیا ترک داریم ولی تعداد فارسی زبان ها ۲۴۰ میلیون نفر هست وتو ایران هم ۴۰ میلیون نفر ترک وجود داره و درسته تعداد استان های ترک نشین یک سوم تعداد سایر استان هاست تراکم جمعیت تو این استان هادوبرابرسایر استان هاست
  • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    بابا چرا خودتان را زدید به خواب دیگه تو همه دنیا می‌دانند که پرسپولیس بیشترین طرفدار را داره
  • رضا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    هوادار اس ام اسی زیاد مهم نیست هوادار تو ورزشگاه مهم هست همیشه تو این سال‌ها تراکتور بیشترین هوادار را داشت که با تحمل سختی‌های زیاد خودشون را به ورزشگاه می‌رساندند در حالی تو تهران همه جور امکانات واسه سرخابی ها هست . تو دربی به زور استادیوم صدهزارنفری را پر میکننددرحالی که برا تراکتور با آن همه کمبود میانگین شصت هزار نفر همیشه هست
  • زهره FR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    خب من میخام بگم ازاین پیامها وهزاران پیامهای مخابراتی دیگه چقدرپول بدست میاد،مخابرات بااین پولها چی میکنه
  • زهره FR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    خب من میخام بگم ازاین پیامها وهزاران پیامهای مخابراتی دیگه چقدرپول بدست میاد،مخابرات بااین پولها چی میکنه
  • مجید IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    حقیر تر از فردوسی پور مگه داریم
  • مالی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    من پرسپولیسیم ولی انصافا استقلال طرفداراش بیشتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی