نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
نامه مهم در خصوص ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که در خبرها خوانده‌اید نشست اعضای هیئت رئیسه بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ سه شنبه هفته آینده برگزار می شود.

بر خلاف گمانه زنی ها قرار نیست در این نشست سرمربی تیم ملی انتخاب شود. احتمالا مهدی تاج و دبیر جلسه مراتب تقدیر و تشکر خود را از وزارت ورزش و جوانان و هم چنین مجلس شورای اسلامی به خاطر حمایت از تیم ملی اعلام خواهند کرد.

البته دستور کار نشست هیئت رئیسه به این تشکرها ختم نمی شود و قرار است ۹ عضو هیئت رئیسه در خصوص این مباحث هم با هم صحبت کنند.

۱- بحث و بررسی درباره آیین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون

۲- بررسی آیین‌نامه پاداش فدراسیون

۳- درخواست پاداش صعود تیم زیر ۱۷ سال

۴- بررسی گزینه‌های تیم‌های ملی بانوان

۵- بررسی و تعیین تاریخ مجمع فدراسیون

۶- اصلاح اساسنامه هیئت‌های استانی

پیش از این در خبرها آمده بود که کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در حال بررسی روی این موضوع است که سرمربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی و از فدراسیون فوتبال خواسته بود تا زمان انجام این کار کارشناسی از تعیین سرمربی برای تیم ملی خودداری کند و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال از این دستور تمکین کرده است.

از سویی باید به این نکته مهم هم اشاره داشت؛ تیم ملی تا فروردین ماه که روزهای فیفا از راه می رسد برنامه مهمی پیش رو ندارد و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال قصد دارد این کار را با مطالعه و سر فرصت انجام دهد. به هر صورت در نامه ای که از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال برای اعضای هیئت رئیسه فرستاده شده است روی این موضوع تاکید شده که در نشست سه شنبه آینده نمی خواهیم سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    بنویسید "بحث و بررسی ایین نامه مالی و معاملاتی" بخوانید چگونه با اب تو اب کردن دفاتر سوتیهای قرن چهاردهم شمسی را از طریق دریافتیهای قرن پاتزدهم شمسی ماست مالی کنیم
  • ابوالعجائب IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    معمولا در نامه ای که به اعضا میدن یعنی به عبارت درست، در دستور جلسه ای که برای اعضا می فرستند، به آنچه که قراره در جلسه بحث بشه اشاره می کنند، و کاری به آنچه که قرار نیست بحث بشه ندارند، چه رسد به این که بخواهند تاکید کنند. این که نوشتید در نامه ((روی این موضوع تاکید شده که در نشست سه شنبه آینده نمی خواهیم سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم))، خیلی عجیب و خنده داره، و نتیجه میشه که یا اونا خیلی شوتند که نیستند، یا شما مدام درپی این هستید که هرچه زودتر سرمربی انتخاب کنند که کی روش نباشه و خیالتون راحت شه و حرص نخورید که می خورید🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣آره دادا. حرص نخور. پست هات مسخره میشه اگه حرص بخوری.🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی