دانیال اسماعیلی‌فر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهترین پاسور پرسپولیس تا پایان هفته یازدهم در دو هفته گذشته، یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم بوده است.

دانیال اسماعیلی‌فر ۲۹ ساله که به جای رامین رضاییان به پرسپولیس آمده بود و فشار مقایسه با ستاره محبوب سرخ‌ها را هم تحمل می‌کرد، در ۱۱هفته ابتدایی فصل ۴ پاس گل داد تا در حضور هافبک‌های خلاقی چون سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی، عنوان بهترین پاسور پرسپولیس را در اختیار بگیرد.

او بعد از ریکاردو آلوز تراکتور، دومین گل‌ساز برتر لیگ است اما هیچ‌کدام از اینها باعث نشد دانیال حتی به نزدیکی‌های جام‌جهانی برسد. او به مینی‌کمپ‌ها هم دعوت نمی‌شد و در نتیجه عجیب نبود که از فهرست مسافران قطر جا بماند. در دوره دراگان اسکوچیچ هرازگاهی شاهد دعوت از دانیال بودیم، اما کی‌روش هیچ توجهی به او نداشت و آخر سر هم پشت خط رامین رضاییان و صادق محرمی ماند. هرچند دانیال اسماعیلی فر سعی کرد خیلی خودش را ناراحت نشان ندهد اما نزدیکان تیم پرسپولیس عنوان می‌کردند مدافع راست پرسپولیس اصلا حال و روز خوشی ندارد. او مرخصی اضافه هم از یحیی گل محمدی گرفت اما ...

شاید از بدشانسی اسماعیلی فر این بود که رامین رضاییان رقیب خاص او در تیم ملی هم خوش درخشید! رامین رضاییان مدافع راست سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان یکی از بازیکنانی بود که بازگشت کی‌روش به تیم ملی برگشت و توانست دومین جام جهانی خود را تجربه کند. رضاییان درحالی با صادق محرمی برای قرار گرفتن در سمت راست خط دفاعی تیم ملی رقابت می‌کرد که کی‌روش ترجیح داد در اولین بازی به محرمی بازی بدهد. نمایش ضعیف این بازیکن باعث شد تا رامین در دو بازی بعدی تیم ملی مقابل ولز و آمریکا بازیکن فیکس تیم ملی باشد.

دلیل نزول وحشتناک ستاره پرسپولیس مشخص شد؛ کارلوس+رامین!

کارلوس کی‌روش که حساب زیادی روی محرمی باز کرده بود در بازی اول مقابل انگلیس از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد ولی صادق نتوانست انتظارات کی‌روش را برآورده کند. محرمی در بازی مقابل ولز جای خود را به رامین داد و رضاییان هم یکی از بهترین بازی‌های دوران ورزشی خود را مقابل این تیم به نمایش گذاشت. رامین نه تنها در کارهای دفاعی عالی کار کرد، موفق شد روی پاس هنرمندانه طارمی گل دوم تیم ملی را هم به ثمر برساند.

درخشش رامین در جام جهانی خیلی‌ها را سورپرایز کرد، چراکه مدت‌ها بود چنین نمایشی را از این بازیکن ندیده بودیم. در مورد رضاییان دو نکته جالب وجود دارد. نکته اول اینکه اصلا قرار نبود این بازیکن در جام جهانی حضور پیدا کند.

اسکوچیچ که اعتقادی به رامین نداشت، حتی یکبار هم در اردوهای تیم ملی او را دعوت نکرد و اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می‌ماند، قطعا رضاییان جایی در لیست نهایی تیم ملی نداشت اما بازگشت کارلوس کی روش هم رامین، هم دانیال و اهالی فوتبال ایران را سورپرایز کرد.

دانیال اسماعیلی فر در چنین شرایطی دچار نزول وحشتناکی شده و باید دید این بازیکن می‌تواند در بازی با گل گهر سیرجان با یک گل یا پاس گل به وضعیت عادی برگردد یا اینکه...؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    دانیال هیچ وقت در حد رامین نبوده و نیست و نخواهد شد فقط ارکا ایرانیان زیاد براش تبلیغ کرده بود همین
    • میلاد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      رامین هافبک راسته نه دفاع وانصافا بهترین هافبک راست ایرانه . متاسفانه یحیی بازیکن خراب کنه . همین دانیال اگه بره به تیم دیگه خواهید دید که چقدر عالی بازی میکنه . نمونه دیگه ترابی پرسپولیس و ترابی تیم ملی
  • سلام IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    دانیال انقد ضعیفه که تو طول ۹۰دقیقه وجودش تو زمین احساس نمیشه و هیچ رقمه در حد پرسپولیس نیست و انگشت کوچیکه رامین نخواهد شد شک ندارم اگر بجای دانیال رامین را داشتیم الان حداقل با ۵ امتیاز اختلاف صدر جدول بودیم این دانیال هرچی پاس میده همش اشتباهی بعدشم آخه رو چه حسابی بازیکنی مثل دانیال توقع دعوت به تیم ملی داره یکی دانیال و خصوصا صادقی برای پرسپولیس مضرن باید اخراج بشن صادقی که گیج میزنه آماتور ضعیف بی خاصیت و سوهان روح هوادار من که وقتی صادقی را تو پرسپولیس میبینم عصبی میشم واقعا دیدنش غیر قابل تحمله آخه پرسپولیس کجا ی بازیکن معمولی خیلی ضعیف مبتدی و گیج مثل صادقی کجا خداییش اون همه پولی وه گرفته حقش نیست حتی مجانی هم برای پرسپولیس بازی کنه بازم گرانه و مضر فقط کافیه ۲ تا بازی صادقی نباشه تا هم تیم نتیحه بگیره هم مشخص بشه وجود صادقی برای پ سپولیس جز ضرر هیچی نداره آخ که وقتی صادقی و دانیال از پرسپولیس اخراج بشن چه حالی میده خدا خصوصا خصوصا صادقی آماتور نکبت گیج که فقط دور خودش میچرخه اه اه اه واقعا تحملش سخته اه اه اه حال بهم زن بی خاصیت فقط برای خودش فحش وناله درست کرده گیج علی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی