نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هالند از مسی هم جلو زد/ ستاره‌ای برای شکستن همه رکوردها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند علاوه بر رکوردهای لیگ برتری یک رکورد از لیونل مسی را نیز شکست.

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچستریونایتد چهارشنبه شب دو گل دیگر زد تا به رکورد ۲۵ گل در ۲۰ بازی تحت هدایت پپ گواردیولا برسد. او هم یک رکورد لیگ برتری را شکست و هم یک رکورد از لیونل مسی بهترین بازیکن جهان.

هالند که در ابتدای این فصل از بورسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست، حالا توانسته آماری از خود به جا بگذارد که حتی بتوان او را فراتر از یک ماشین گلزنی دانست.

مهاجم منچسترسیتی چهارشنبه شب مقابل لیدز هم ماموریت همیشگی‌اش را انجام داد؛ ثبت دو گل و افزایش اختلاف در صدر جدول گلزنان لیگ برتر. سیتی این بازی را با نتیجه ۳-۱ برد.

هالند حالا در ۱۴ بازی از مسابقات لیگ برتر انگلیس به رکورد ۲۰ گل زده رسیده است که رکوردی خارق‌العاده به حساب می‌آید. این آمار از آنجایی جالب است که سال گذشته سون هیونگ مین و محمد صلاح در ۳۵ بازی ۲۳ گل به نام خود ثبت کردند و به عنوان آقای گلی رسیده‌اند اما هالند در ۱۴ بازی، ۲۰ مرتبه دروازه حریفان را باز کرده است و از این نظر سریعترین بازیکنی است که در تاریخ لیگ برتر به آمار ۲۰ گل می رسد.

ستاره نروژی یک رکورد لیونل مسی را هم شکست. تا چهارشنبه شب مسی زودتر از هر بازیکنی که زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده به رکورد ۲۵ گل زده رسیده بود. فوق ستاره سابق بارسا پس از ۲۸ بازی زیر نظر پپ توانسته بود به رکورد ۲۵ گل زده برسد ولی هالند این رکورد را شکست. او در ۲۰ بازی به رکورد ۲۵ گل زده برای تیم پپ رسیده است. پس از هالند و مسی، ساموئل اتوئو (۲۵ گل پس از ۳۰ بازی)، سرخیو آگوئرو (۲۵ گل پس از ۳۵ بازی) و تیری آنری (۲۵ گل پس از ۴۱ بازی) قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی