نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
آیا باورکردنی است؟ انصراف کارلوس کی‌روش از هدایت تیم ملی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشست جدید هیئت رئیسه سه شنبه هفته بعد برگزار می شود. ابتدا تصور می‌شد در این نشست فدراسیون فوتبال می‌خواهد در مورد سرمربی تیم ملی هم تعیین تکلیف کند.

در نامه ای که از سوی هدایت الله ممبینی برای اعضای هیئت رئیسه ارسال شده است؛ دستور جلسه انتخاب سرمربی تیم ملی نیست و قرار است اعضای هیئت رئیسه به مباحث دیگر بپردازند. البته گفته می‌شود هیچ گاه انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نخواهد آمد و معمولا رئیس فدراسیون فوتبال نظر نهایی فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی را اعلام و از انتخاب صورت گرفته دفاع می‌کند و در نهایت اعضای هیئت رئیسه به نام مطرح شده رای مثبت یا منفی خواهند داد.

در آستانه برگزاری نشست اعضای هیئت رئیسه خبری در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که کارلوس کی‌روش به دلیل انتقادات صورت گرفته علیه او از سوی تماشاگران تیم ملی و هم چنین فضای منفی علیه تیم ملی دیگر اشتیاقی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی ندارد و این موضوع را به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرده است! بر همین اساس اعضای هیئت رئیسه در نشست روز سه شنبه خود دیگر در مورد کارلوس کی‌روش بحث نخواهند کرد.

برای پی بردن به صحت و سقم این خبر با یکی از اعضای هیئت رئیسه تماس گرفتیم که به ما توضیح داد: از این موضوع اطلاعی ندارد و چنین چیزی به او اعلام نشده است. این عضو هیئت رئیسه از توضیح در مورد تیم ملی صرف نظر کرد و گفت: بر اساس آیین نامه جدید هیچ یک از مدیران فدراسیون فوتبال حق مصاحبه در این زمینه را ندارند؛ مگر اینکه با روابط عمومی فدراسیون فوتبال هماهنگی های لازم را بعمل بیاورند و این هماهنگی هم باید از سوی رسانه انجام شود.

قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی تا پایان جام جهانی بود و برای تمدید این قرارداد مهدی تاج می‌بایست تاییدیه اعضای هیئت رئیسه را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    بشنو ولی باور نکن
  • محسن $ IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    خدا رو شکر .
  • بابک FR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    خداروشکر دیگه این مربی بی دانش مغرور و ترسو را نمیبینیم.
  • علی محمودی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    اومدنش هم اشتباه محض بود238
  • جلیل IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    آقا کیروش لطفا لططططططططفا تشریف بیار،خواهشا یه 8،9سالی دیگه همین جا بچرخ و پول مفت بگیر...،خداوکیلی رودبایستس نکن و بیا که خووووب جایی پیدا کرده ای!!؟؟هیچی نداری و به هیچ عنوانی هم نرسوندیمون و باز بعضیا میگن بیا!!؟هر جا دیگه بودی بعد از افتضاح فنی ویارچینی و بدون برنامه جلو انگلیس رفتن تیم ...مثل...همانشب میفرستادنت کشورت لالا با جریمه البته.بیا که خوووووب جایی پیدا کرده ای!؟چندماه بیکار بودی وهیچ جا نخواستنت و با تحریک طارمی و...و پیام وپسغام تاج خان ،باز اومدی و چقدر بازیکنهای خوبی انتخاب کردی برای هر پست!اکثرا دریکسال گذشته یا مصدوم یا ذخیره ی باشگاه هاشون هم نبودن یا تازه یکی دو ماه بود پاشون به توپ خورده بود وواقعا ضعیف عمل کرده بودن...باخت مفتضحانه ی مقابل انگلیس فقط وفقط وفقط کیروش از هرنظر باعثش بود وبقیه موارد که میگن، بخاطر احساسی نگاه کردن به اقتضای اتفاقات اون زمان بود.
  • محمد IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    یکی مثل عطایی رابگذارید،آزمون وطارمی و....راخط بزنه ازلیگ دست یک ودوتیم جدیدی بسازه تااین دوره هم تمام بشه ماکه پروفسورکم نداریم.همین گزارشگرای تلویزیون هم ازمسی وآنجلوتی ایرادمی گیرندیک دوره هم خیابانی رابگذاریدبازیکنان گریه اوراببینندخودشان رابه آب وآتش میزنند...
  • پدرام CA ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    این همون شب که رسید و اون استقبال پرشور رو دید فهمید بازی خورده. امیدوارم برنگرده ولی امیدوارم که فدراسیون هم فراموش نکنه که همه مربیهای رزومه دار مثل کیروش به کارشون تعصب ندارند و اگر میخوان مربی رزومه داربیارن بدونن که امثال ویلموس زیادند. خوب تحقیق کنند. امیدوارم کیروش هم بالاخره به جای قدرتهای قاره ای بره سراغ یک تیم ضعیفتر. چون نوع فوتبالی که تو ذهنشه به درد تیمهای متوسط و نسبتا قوی در سطح قاره ها بیشتر میخوره تا قدرتهای قاره ای. کما اینکه در آفریقای جنوبی موفق شد.
  • داود IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    ما نمی تونیم در سایه تک موفقیت ها و تک پیروزی ها مثل ولز بخوابیم و بگیم کی روش خوب بود!!! ما باید خودمونو حداقل با کره و ژاپن مقایسه کنیم و با اون همه لژیونر به فکر سال‌های دور باشیم!! کی روش سن و سالی ازش گذشته! مربی های پر سن و سال معمولا کمند در تیم های دنیا شما هلند رو فقط دیدید و اون تیم آرژانتین و ... همه مربیان موفق جوان یا فرانسه!! کی روش علی رقم ظاهر دیکتاتورمابانه نشون داد خیلی ترسیده در فوتبال و جسارت نداره! تفکرش برای آخر و یکی به آخر شدن مناسبه! از طرفی دنیای فوتبال دنیای گل زدنه! نه فقط چسبیدن دفاع!!! ولی خب برای ما نتایج تکی و موردی کارایی نداره کی روش هیچ جامی نبرده هیچ برگ برنده ای نداشته برای ماها چه اسراری هست به موندنش؟؟؟
    • عادل IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      براي موفقيت تيم ملي ، سهم مربي تيم ملي شايد كمتر از ٥٠ درصد باشه و يكسري اتفاقات و برنامه ريزي ها بايد با هم باشه تا تيم نتيجه بگيره ! مثلا شما در قهرماني آرژانتين چه سهمي براي مربي قائليد ؟ يا براي عدم موفقيت آلمان و اينگليس و هلند چه سهمي را براي مربي در نظر مي گيريد ؟
  • Pp IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    تورو خدا فقط برو حتی بلد نبودی چینش درستی انجام بدی جلو انگلیس و آمریکا آبروی ایرانو بردی بقالی سرکوچه هم تیمو میچید تو این گروه ماصعود میکردیم وقتی مسوول درست نداریم که اخراجت کنه حداقلش خودت برو آفرین پسر خوب
  • دهکردی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    نباید اتفاقات قبل از شروع جام جهانی ( حاشیه ها در مورد حذف تیم ملی از جام جهانی توسط جریانات خارج از کشور ، جو نامناسب ورزشگاه در بازی اول و ‌ . . . و تشتت بین بعضی بازیکنان در قطر و نیز برخورد شدید و شکسته شدن دماغ بیرانوند و بهم ریختن تمرکز بازیکنان در بازی اول ) را در نتایج کسب شده در بازی اول و سوم بی تاثیر در ناکامی کادر فنی بدانیم . بدون شک اگر این اتفاقات رخ نداده بود خود بازیکنان با بازی همیشه گی شان نتایج بهتری را رغم میزدند . به لحاظ ترکیب و ارنج تیم یک مورد که به شخص کیروش بر میگردد عدم استفاده از کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در میانه خط دفاعی بود . دو بازیکنی که در مراحل مقدماتی از عوامل اصلی پیروزی های تیم و صعود به جام جهانی بودند .
  • دانیال IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    حالا که رفت قطر
  • Mazaher IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    واقعا دوستانی که نظرات منفی در مورد کیروش را منفی میزنن...چرا واقعا.جدا چرا.چی داره واقعا.چی دیدید از این.دست بردارید دیگه از کیروش...یعنی واقعا منظورتان این هست که باز سرمربی کیروش باشه!!!؟؟دستاوردش فقط مارکار بود که فکر کنم هیچ جدا پیشنهاد کمکی هم نداره...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی