سرنوشت جالب مربی نام آشنای فوتبال ایران؛ خداحافظی بعد از ۳۱ سال و ۷ صعود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکبر میثاقیان مربی نام آشنای فوتبال کشورمان که در زمینه هدایت تیم‌ها از دسته پایین‌تر به دسته بالاتر رکوردار است، اینبار در تلاش برای هدایت تیم داماش گیلان به لیگ یک است.

تیم او در ۱۱ هفته سپری شده از مسابقات لیگ ۲ و در گروه ب ۲۲ امتیاز کسب کرده و با دو امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرنشین در رده سوم جدول قرار دارد.

مسابقات فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور در گروه الف با حضور ۱۳ تیم و در گروه ب با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول به همراه برنده تیم‌های دوم به لیگ یک صعود می‌کنند.

اکبر میثاقیان می‌گوید؛ داماش احتمالا آخرین تیمی خواهد بود که او در آن  مربیگری خواهد کرد و قصد دارد با هدایت این تیم از لیگ ۲ به لیگ یک و سپس لیگ برتر برای همیشه با دنیای مربیگری خداحافظی کند.

او مربیگری را ۳۱ سال پیش با ابومسلم آغاز کرد که اکنون در فوتبال کشور وجود خارجی ندارد و  قصد دارد با داماش گیلان تمام کند. هدایت ۶ تیم از دسته اول به لیگ برتر مهمترین کارنامه مربیگری اش در فوتبال بوده است و در صورتی که داماش گیلان را به لیگ برتر رهنمون کند، هفتمین تیمی خواهد بود که با هدایت این  مربی به لیگ برتر صعود می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی