خبری که تایید شد/ این مربی هم جز نامزدهای مربیگری تیم ملی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چندی پیش در یکی از خبرها اشاره کردیم؛ نام سرمربی تیم هوادار (ساکت الهامی) که در سال های اخیر با دو تیم تراکتور و نساجی قهرمان شده است، در لیست نامزدهای داخلی مربیگری تیم ملی قرار دارد.

بعد از انتشار این خبر خیلی آنرا باور نکردند و اذعان داشتند؛ بعید است فدراسیون فوتبال به این جمع بندی رسیده باشد که در مورد ساکت الهامی برای هدایت تیم ملی وارد بحث و گفتگو شود. اما این مربی امروز و در پایان بازی با فولاد در خصوص حضور خود در لیست نامزدهای مربیگری تیم ملی صحبت کرد.

او در واکنش به این خبر گفت: « نام‌هایی مثل نکونام و قلعه‌نویی هم جزو گزینه‌ها بوده‌اند. افراد دیگری هم مثل فرهاد مجیدی هم جزو گزینه‌ها بوده‌اند.  چه برای بزرگسالان و چه برای تیم امید بحث‌شان مطرح شده است. مربیان دیگری هم بودند اولین بحثی که دارم این است که تیم ملی کشورم موفق شود. اگر می‌خواهند مربی خارجی بیاورند مشکلی نیست ولی به سر ما مربیان ایرانی آن را نکوبند. به انتخاب فدراسیون برای تیم ملی احترام می‌گذاریم اما آن را سر ما خورد نکنند. فدراسیون هر کسی را دوست دارد بیاورد. مربیان خوبی داریم مثل جواد نکونام، یحیی گل‌محمدی، قلعه‌نویی همه آنها می‌توانند مربی تیم ملی شوند. با این حال به انتخاب فدراسیون احترام می‌گذاریم ولی به سر مربیان ایرانی نکوبند. ببینید مربیان خارجی که به لیگ ما آمده‌اند چه تعدادشان تیم‌ها را قهرمان کرده‌اند. ما مربیان توانمندی داریم. هر کدام‌شان سرمربی شوند شایسته سرمربیگری تیم ملی هستند و از مربیان خارجی چیزی کم ندارند. خودم نه ولی دیگر مربیان ایرانی می‌توانند به شایستگی تیم ملی را اداره کنند و به مراتب از مربیانی که در ۱۰-۱۵ سال گذشته در تیم ملی بودند می‌توانند بهتر اداره کنند.»

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سه شنبه هفته پیش رو نشست برگزار می کند. البته در دستورالعمل این نشست اشاره ای به انتخاب سرمربی تیم ملی نشده است اما به نظر می رسد در مورد آن بحث می شود و شاید هم تصمیم گرفته شود.

علی دایی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، ساکت الهامی و امیر قلعه نویی گزینه های داخلی هستند که برای هدایت تیم ملی نامشان به میان آمده است. هر چند برای شناخت سرمربی تیم ملی باید منتظر تصمیم اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • م.ن IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    مربی که قبلا حاشیه داشته دوبار ه امتحان نکنید
    • میلاد IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      با مطرح کردن این اسما میخوان کیروش رو دوباره مربی کنن .
  • امیر IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    گل بود و به سبزه نیز آراسته شد!
  • ارتش سرخ (بدون بابا مسعود ) IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    بهترین مربی برای مخالفان کیروش همینه همینه
    • کیسه کش حقیر هستم IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      دوچرخه چی شما کیسه کشا چه زمان کیروش چه زمانی اسکوچیچ نخودی بودین تو تیم ملی و ذخیره پرسپولیسیا بودین تو لیگ هم که به کمک باباحمید و سهمیه پنالتی واسه دومی میجنگین پس راجب تیم ملی حرف نزن دوچرخه چی😂😂😂😂😂😂😂
  • محمدرضامحمدی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    فقط مربی باتجربه زیاد وباسوادوبادانش روز وجسوربرای تیم ملی انتخاب شود واگرهماهنگی باشد بین این دومربی برای تیم ملی علیست آقای قلعه نوعی وعلی دایی بههم تیم ملی رابدست بگیرن ومشعول کارشوندبامدت پنج ساله
  • اتا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    داخلی فقط ربیعی
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    ساکت الهامی با دست خالی کار های بزرگی انجام داده خیلی مربی با انگیزه ای هست دیگو سیمونه ایرانی هست واقعاً
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    ساکت الهامی با دست خالی کار های بزرگی انجام داده خیلی مربی با انگیزه ای هست دیگو سیمونه ایرانی هست واقعاً
  • علی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    ساکت الهامی باشه دیئگو سیمونه ایران، ولی بازیکنان ما ایا ایشونو قبول دارن؟ اسکوچیچ رو قبول نداشتن دادا. بعدش اقای الهامی، میگی کدوم مربی خارجی قهرمان شد لیگ ما،ما چیزی کم نداریم. عرض کنیم که مربیان سایر تیم های اسیا و دنیا، بازیکنان ایرانی رو ندارن که، اونا مهره های خیلی بهتری دارن با تمام امکانات ممکن و ناممکن، و شما باید با اونا بجنگی، اینکه مربی خارجی میاد لیگ داغون ما بدون امکانات و بازیکنان سطح پایین بعد میگی ببین ما بهتریم، این که نشد مقایسه.
  • حمیدرضا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    اونطوری که من متوجه شدم با سابقه ۳۲سال ضجه زدن بدون سود برای فوتبال و شناخت و صحبت با ملت رشید ایران همین گزینه بهترین جزینه لایق این مردمه لقمه که گنده باشه مثل کی روش تو گلو گیر میکنه لیاقتتون همینه تحریم تیم ملی بدون کی روش تیم ملی تحریم میشه توسط مردم این تیم میلیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی