این آقا ساپنیتو است؛ الکس فرگوسن را به استقلال را نیاورده‌ایم/ موقعیت تیم سرمربی پرتغالی در لیگ خوب است
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده مدافع اسبق استقلال گفت: تیم ساپینتو موقعیت خوبی در جدول دارد و باید به او آرامش بدهیم.

مهدی پاشازاده در خصوص تساوی خانگی استقلال مقابل مس رفسنجان و انتقادها به عملکرد این تیم، مصاحبه‌ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*وقتی چنین وقفه‌هایی در مسابقات ایجاد می‌شود، خیلی از تیم‌ها افت می‌کنند، از شرایط مسابقه دور و دچار چالش می‌شوند. با اینحال فکر می‌کنم استقلال بعد از یکی دو هفته می‌تواند به روال خوب گذشته‌اش برگردد. استقلال، تیم و کادرفنی خوبی دارد. شرایطش مناسبی است. نباید با این حرف‌ها به حواشی دامن بزنیم. این اتفاقات برای تیم‌های بزرگی مثل منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا هم می‌افتد.

*قرار نبود ساپینتو تحول عجیب و غریبی انجام بدهد. او یک مربی است که با یک باشگاه قرارداد بسته است. تیمش بالای جدول است و این حرف‌ها غیر حرفه‌ای است. قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد. مگر الکس فرگوسن را آورده‌ایم یا امکانات رئال مادرید را داریم که تحول ایجاد کند؟ او هم مثل بقیه مربیان آمده و هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. تیمش هم موقعیت خوبی در جدول دارد. باید به او آرامش بدهیم و از تیمش در ادامه مسابقات لیگ حمایت کنیم.

این آقا ساپنیتو است؛ الکس فرگوسن را به استقلال را نیاورده ایم/ موقعیت تیم سرمربی پرتغالی در لیگ خوب است

در مورد داوری دیدار با مس رفسنجان و پنالتی گرفته نشده برای استقلال باید بگویم این اتفاقات خوب نیست. مشکلی است که داوری در فوتبال ما به وجود می‌آورد. تیم‌ها متضرر می‌شوند. در مواقع حساس تصمیمات آن‌ها می‌تواند سرنوشت ساز باشد. تا زمانی که VAR‌ نیاید، این مشکلات ادامه دارند. شاید اگر آن پنالتی برای استقلال گرفته می‌شد یک برد دیگر به دست می‌آورد. این مساله مهمی در فوتبال ما است. اگر قرار است فوتبال پیشرفت کند یکی از لازمه‌هایش پیشرفت داوری و استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی است.

استقلال باید در گلزنی بهتر شود. تیم به یک مهاجم و یک هافبک رو به جلو نیاز دارد. با اینحال خواسته کادرفنی مهم است. باید منتظر بمانیم و ببینیم باشگاه و کادرفنی چه تصمیم برای نقل و انتقالات زمستانی می‌گیرند تا تیم به خوبی تقویت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی