بعد از انتشار استوری‌های جدید؛ مدافع جنجالی استقلال به تمرین نیامد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان مصدوم استقلال پس از چندین جلسه تمرین اختصاصی مشخص کرد که از روز دوشنبه به تمرینات اضافه می شود.

عارف غلامی بازیکن شمالی استقلال که در جریان بازی دوستانه مقابل هوادار دچار کشیدگی کشاله شده بود ۲۴ ساعت قبل از دربی از همان ناحیه دوباره دچار مصدومیت شد. غلامی طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود و امروز هم به همین منظور در محل تمرین حاضر نشد تا زیر نظر کادر درمانی تیم استقلال خودش را برای بازگشت به تمرینات آماده کند.

کادر فنی استقلال درباره وضعیت عارف غلامی خبر داد این بازیکن از پس فردا (دوشنبه) به تمرین گروهی اضافه میشود و مشکلی برای همراهی استقلالی‌ها در کارهای تاکتیکی ندارد. اما این بازیکن به خاطر دوری نسبتاً طولانی اش از تمرینات گروهی و مسابقات به احتمال زیاد در بازی این هفته مقابل تراکتور در جمع نفرات نهایی حضور نخواهد داشت.

با توجه به شرایط غلامی و محبوبیتش نزد سرمربی پرتغالی این تیم بعید نیست طی روزهای باقیمانده تا بازی تراکتور در جام حذفی به بازی پنج شنبه هفته آینده بیست و دوم دی ماه برسد. این مدافع جنجالی پس از برخی فعالیت هایش در فضای مجازی و به دلایل انضباطی قبل از بازی هفته هشتم در اختیار باشگاه بود ولی پس از یک هفته بیرون نشستن در بازی هفته نهم مقابل ذوب آهن بار دیگر به ترکیب اصلی برگشت. او به تازگی باز هم در اینستاگرامش استوری جدیدی را منتشر کرد ولی اعضای کادر فنی استقلال اعلام کردند دلیل غیبتش در تمرین امروز به هیچ وجه به استوری اخیرش مربوط نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی