نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دفاع بازیکنی که به اقدامی عجیب متهم شد/ آنقدر شخصیت دارم که گاز نگیرم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: من آدم بی شخصیتی نیستم که کسی را گاز بگیرم. مگر من مثل سوارز بازیکن اروگوئه‌ایی هستم؟!

اسد عبادی در مورد ادعای باشگاه سایپا مبنی بر اینکه دروازه‌بان استقلال ملاثانی پای بازیکن ما را گاز گرفته، اظهار داشت: مگر من بازیکن و آدم بی شخصیتی هستم؟! اصلا چنین کاری انجام نداده‌ام. الان که این حرف را زدید یاد آن بازیکن اروگوئه‌ای افتادم( سوارز) من چنین بازیکنی نیستم. این حرف‌ها هم به دلیل جر و بحث من با محمود فکری سرمربی سایپا منتشر شده است.

وی افزود: بر سر مسایل داوری با فکری بحث کردم اما در پایان مسابقه هم با او آشتی کردم به هر حال محمود فکری استقلالی است و نمی‌شود کاریش کرد! من خودم از طرفداران دو آتشه استقلال هستم.

دروازه‌بان استقلال ملاثانی در مورد اینکه باشگاه سایپا مدعی است تماشاگران تیم شما شیشه اتوبوس این تیم را شکسته عنوان کرد: بازی ۵ تماشاگر داشت و هیچ مساله‌ای خاصی هم نبود. چه کسی شیشه اتوبوس آنها را شکسته است؟ من هم کاپیتان تیم استقلال ملاثانی هستم. همه کارهای دیگر این تیم را انجام می‌دهم به همین دلیل همیشه در بازی‌های خانگی آخرین نفری هستم که از ورزشگاه خارج می‌شوم. چه کسی شیشه اتوبوس سایپا را شکسته است؟ محمود فکری همیشه از این کارها می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    باز جای شکرش باقی است که خود استقلالی ها ،گفتند تو که استقلالی هستی پای بازیکن را گاز گرفتی.
  • مرتضی مقدم IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    نه تو خیلی با شخصیتی احتمالا اون پاشو داده با دندون تو،اون جایی دندون هم که رو پاشه مال بیماری زمینه ای بوده حالا در اومده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی