پاسخ جالب وحید امیری به دلیل رفتن لوکادیا از ایران/ نباید از او خرده گرفت!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری در پایان بازی پرسپولیس و گل گهر به پیروزی بزرگ سرخ‌ها در غیاب لوکادیا واکنش نشان داد.

وحید امیری بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل گل‌گهرسیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سنگینی بود بازیکنان ما با تمرکز و تلاش زیادی که در این هفته داشتند توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم. و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. 

وی در مورد جدایی برخی بازیکنان از پرسپولیس مثل لوکادیا و ادامه روند خوب این تیم در لیگ، عنوان کرد: اینجا پرسپولیس است، نمی‌توان کسی را با زور در تیم نگه داشت. بازیکن باید با تمام وجود و راضی و خوشحال در پرسپولیس بازی کند. بازیکنانی که در تیم حضور دارند با تمام وجود تلاش می‌کنند تا پرچم باشگاه را بالا نگه دارند.  بازیکنی که هم از تیم رفته تمایل به جدایی داشته و ما دوست داشتیم که او در تیم بماند اما نمی‌توان به او خرده گرفت که چرا از تیم ما جدا شده و نمی‌خواهیم بیش از حد خودمان را درگیر این مسئله کنیم.

امیری در مورد اینکه لوکادیا گفته همبازیانم می‌دانند چرا از تیم پرسپولیس جدا شده‌ام، گفت: نمی‌دانم چرا از تیم جدا شد و اطلاعی در این مورد ندارم اما به نظرش احترام می‌گذارم و به او هم خرده نمی‌گیریم. در پرسپولیس همه باید با عشق بازی کنند و با تمرکز بالا اگر ذهن بازیکن کمی هم درگیر باشد نمی‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم او در ادامه زندگی‌اش موفق باشد. پرسپولیس نشان داده که متکی به بازیکن نیست. امروز هم این مسئله را بار دیگر نشان دادیم. هر بازیکنی لباس این تیم را می‌پوشد باید با تمام وجود در اختیار تیم باشد.

بازیکن پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: هنوز خیلی زود است که از قهرمانی حرف بزنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی در مورد اینکه تیم نیاز به تقویت دارد یا نه گفت: این مسئله در حطیه اختیارات من نیست که در موردش حرف بزنم باید کادرفنی و مدیریتی باشگاه دراین مورد اظهار نظر کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    بنظرم بیشتر از اینکه واکنش برا لوکا باشه ادامه همون خطی هست که از امروز صبح پیرمردای پرسپولیسی شروع کردن که گوشی رو بده دست پورعلی ،دیگه خط و ربط امیری بر همگان روشنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی