نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
خبر خوب برای استقلالی‌ها/ گلزن‌ترین مهاجم لیگ مقابل آبی‌پوشان محروم شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد عباس‌زاده به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با نساجی، دیدار مقابل استقلال را از دست داد.

 تراکتور در روزی که بازی را بسیار خوب آغاز کرده بود، با ۲ گل برابر نساجی تن به شکست داد. در مسابقه ای که تبریزی ها علاوه بر اینکه سه امتیاز مهمی را از دست دادند، بهترین بازیکن این فصل خود را نیز برای مسابقه حساس هفته بعد از دست دادند.

در دقیقه ۷۱ این دیدار بود که یک توپ برای محمد عباس زاده ارسال شد ولی این بازیکن نتوانست به آن برسد و علی شجاعی مدافع نساجی که زودتر به توپ رسیده بود، آن را مشایعت کرد تا به بیرون برود.

در لحظه ای که عباس زاده از پشت سر شجاعی رد شد، ضربه ای را به پشت این بازیکن وارد کرد که باعث سرنگونی مدافع نساجی در محوطه جریمه شد.

پس از این برخورد، عباس راکی داور بازی خود را به صحنه رساند و یک کارت زرد به محمد عباس زاده نشان داد. تصمیمی که با اعتراض شدید مهاجم تبریزی ها نیز همراه شد.

بدین ترتیب، عباس زاده که با ۶ گل زده و در کنار لوکادیا بهترین گلزن لیگ است، چهار کارته شد و بازی حساس هفته بعد برابر استقلال را از دست داد.

بهترین گلزن تبریزی ها پیش از این در سه دیدار برابر پیکان، ملوان و آلومینیوم اخطار دریافت کرده بود و با کارت زردی که امروز گرفت، غایب بزرگ بازی با آبی های پایتخت خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    استقلال باید از حاشیه ها جدا بشه ، بازیکن ها با تمرکز بازی کنن هماهنگ باشن ، برای هر اتفاق داوری که می افته کادر فنی شون نباید جو روانی رو به زمین منتقل کنن دیروز یه پنالتی در بازی گل گهر و پرسپولیس افتاد اگر جو روانی راه می انداختن نه بیرانوند تمرکز مهار پنالتی رو داشت و نه بازیکنان با تمرکز بازی می کردن ، بهزاد غلامپور باید در کنار زمین آرامش به تیم منتقل کنه کاری کردن که حتی بازیکنان بخاطر اعتراض به داوری محروم می شن اگر استقلال می خواد قهرمان بشه باید ذهنشون رو آرام کنن و فقط به قهرمانی فکر کنن ، با تمرکز کامل بازی کنن و هماهنگ و کادر فنی هم آرامش به داخل زمین منتقل کنن نه جو رو ملتهب کنن
  • A.b. IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    باساپینتوباحیدری بامهری وسجادوحسینی این تیم جزچهارمی لیگ وحیف ومیل کردنه بیت المال دستاوردی نخاهدداشت جمع کنیدبابا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی