نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سینا اسدبیگی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

میلاد اسدبیگی هافبک پرسپولیس می‌گوید: برای لژیونر شدن چیزی را رؤیا و غیرقابل تحقق نمی‌دانم چون خیلی از بزرگان دیگر از پرسپولیس به تیم‌های مطرح رفتند و لژیونر شدند و الان هم در تیم‌های خودشان می‌درخشند و در تیم ملی هم بازیکنان بزرگی هستند.

خیلی‌ها معتقدند بهترین گل این فصل لیگ برتر را هافبک دفاعی پرسپولیس به ثمر رسانده است. پرسپولیس درحالی موفق شد با دو گل از سد گل گهر سیرجان که یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید، عبور کند که در این بازی دو بازیکن جوان سرخ پوشان توانستند گلزنی کنند. محمد عمری و سینا اسدبیگی زننده گل‌های پرسپولیس در این دیدار سخت بودند که هر دو برای اولین بار موفق شدند برای پرسپولیس گلزنی کردند. سینا اسدبیگی‌هافبک دفاعی سرخ پوشان که درتابستان امسال جذب شد، یک گل فوق العاده تماشایی به ثمر رساند و بدون شک کاندیدای کسب عنوان بهترین گل فصل لیگ برتر خواهد بود.

اسدبیگی که چند هفته نیمکت نشین شده بود، در این دیدار به جای کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و یکی از خوب‌های تیمش بود. با سینا در خصوص سوپرگلی که به ثمر رساند و همچنین شرایط پرسپولیس برای ادامه فصل گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

اول از سوپرگلی که زدی شروع کنیم.

لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود که با پای من توپ وارد دروازه شد. وقتی کرنر زده شد، من در پشت محوطه جریمه آماده بودم که از توپ‌های برگشتی استفاده کنم. خداراشکر توپ دقیقا روی پایم جفت و جور شد و ضربه وارد دروازه شد. فکر می‌کنم گل قشنگی بود و به خودم خیلی چسبید.

خیلی‌ها می‌گویند گل فصل را زدی. نظر خودت چیست؟

گل خوبی بود و خودم خیلی دوستش دارم. اینکه می‌گویند بهترین گل فصل را زدم را نمی‌دانم ولی بچه‌های تیم بعد از گلی که زدم این را به من گفتند که سینا زیباترین گل این فصل را تو زدی. هرچه که بود مهم برتری تیم و گرفتن ۳ امتیاز بود که خداراشکر بدست آمد.

فرشاد فرجی هم گفت شاید ۱۰۰ سال دیگر بتوانی مشابه این گل را بزنی.

بله فرشاد در مصاحبه اش این را گفت. حتی بعد از بازی به خودم هم گفت. نمی‌دانم شاید نشود دیگر چنین گلی را زد ولی سعی می‌کنم باز هم برای تیمم گل بزنم. حالا اینکه گل زیبا باشد یا نه، مهم نیست. چیزی که اهمییت دارد این است که بتوانم مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم.

اولین گلت را برای پرسپولیس به ثمر رساندی. از حس و حالت برای ما بگو.

گلزنی برای هر فوتبالیستی شیرین است. اگر برای تیم محبوبت که از بچگی عاشقش بودی گل بزنی، این لذت و شیرینی چندین برابر می‌شود. واقعا خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم و قطعا این گل را هیچوقت فراموش نمی‌کنم. یکی از بهترین شب‌های زندگی ام بود و از اینکه هم گل زدم و هم تیمم برنده شد، بسیار خوشحالم.

گلی که زدی به سبک کریم باقری بود. بعد از بازی صحبتی با تو نکرد؟

آقا کریم که اسطوره فوتبال ایران است و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. می‌دانم او تبحر خاصی در زدن شوت‌های از راه دور داشته و از اینکه چنین شخصیتی را کنار خودمان داریم، بسیار خوشحال کننده است. اتفاقا آقا کریم به من لطف داشت و از گلی که زدم تعریف کرد. بعد از بازی هم به من گفت که او را یاد دوران جوانی و زمانیکه فوتبال بازی می‌کرد، انداختم. باعث افتخار من است که کریم باقری از من تعریف کرده و از این موضوع بسیار خوشحال هستم.

میلاد اسدبیگی

بازی با گل گهر چطور بود؟

فکر می‌کنم بازی جذابی از کار درآمد. دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و به نظرم ما تیم برتر زمین بودیم و شایستگی گرفتن ۳ امتیاز را داشتیم. گل گهر بازی را کمی بهتر شروع کرد ولی هرچه از بازی گذشت ما مسلط شدیم و فکر می‌کنم نیمه دوم کاملا تیم برتر زمین بودیم. ۲ گل زدیم و می‌توانستیم به گل‌های بعدی هم برسیم ولی مهم ۳ امتیاز بود که گرفتیم. گل گهر تیم خوبی است و یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید. بازی ۶ امتیازی را بردیم که بسیار مهم بود. در دو دیدار قبلی مقابل استقلال و پیکان هم می‌توانستیم برنده باشیم ولی کمی بدشانسی مانع از گرفتن ۳ امتیاز شد.

با این نتیجه شانس بالایی برای قهرمانی در نیم فصل پیدا کردید. نظرت چیست؟

خب بله شانس ما برای قهرمانی زیاد است و امیدوارم در دیدار مقابل نساجی هم نتیجه خوبی بگیریم و به یک برد خانگی برسیم. با این حال قهرمانی نیم فصل خیلی مهم نیست چون هدف ما قهرمانی در پایان فصل و گرفتن جام قهرمانی است. فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی داریم و می‌توانیم به این هدف برسیم. باید سخت تلاش کنیم و بجنگیم تا بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم و قهرمانی را به آن‌ها هدیه دهیم.

نظر در مورد رفتن لوکادیا چیست؟

خب در اینکه لوکادیا فوتبالیست خوبی بود شکی نیست. گل‌های مهمی‌برای ما زد و به پرسپولیس کمک کرد. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که او این تصمیم را گرفت. ما واقعا در جریان نبودیم و به صورت ناگهانی این کار را انجام داد. به هرحال اتفاقی است که رخ داده و کاری از دست ما برنمی‌آید. پرسپولیس بزرگ تر از یک بازیکن است و هیچوقت به فرد متکی نبوده است. راه پرسپولیس ادامه دارد و شک نکنید با قدرت ادامه خواهیم داد. باید عاشق پرسپولیس باشید تا بتوانید در این تیم بازی کنید. امیدوارم بهترین‌ها برای تیم ما رقم بخورد و آخرش برای هوادارانمان خوشحال کننده باشد.

اولین فصل حضورت در پرسپولیس تا اینجا برای تو به خوبی پیش رفته است. می‌خواهم بپرسم سقف آرزوهای تو در فوتبال چیست؟

اول باید بگویم خداراشکر شرایطم خیلی خوب است و در تیم هم جا افتادم. وقتی وارد تیمی‌بزرگ می‌شوید طبعاً با استرس‌هایی مواجه می‌شوید اما جو پرسپولیس آن‌قدر خوب بود که مرا خیلی زود پذیرفتند و همه چیز عالی پیش رفت. تیمی‌که ملی پوشان زیادی دارد و همگی بازیکنانش مطرح و خوب هستند به همین دلیل باید از شخصیت همگی آنها ستایش کنم که در محیط تیم با جو خوبی که به وجود آوردند موجب شدند که خیلی زود در تیم جا بیفتم.

در مورد سقف آرزوهایم هم باید بگویم که واقعیت این است که خودم را هیچوقت محدود نمی‌کنم و همیشه دوست دارم پیشرفت کنم.دوست دارم به تیم ملی برسم و این افتخار نصیبم شود و یا حتی بازی در اروپا را تجربه کنم. با این حال الان در پرسپولیس هستم و از این موضوع خیلی خوشحالم که در بزرگترین و پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا بازی می‌کنم. برای لژیونر شدن هم چیزی را رؤیا و غیرقابل تحقق نمی‌دانم چون خیلی از بزرگان دیگر از پرسپولیس به تیم‌های مطرح رفتند و لژیونر شدند و الان هم در تیم‌های خودشان می‌درخشند و در تیم ملی هم بازیکنان بزرگی هستند بنابراین در فوتبال چیزی نشدنی و غیرممکن نیست و من هم برای رسیدن به اهدافم همه تلاشم را خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    درود جای تاسف داره برای فرشاد فرجی که باید هم تیمی خودش رو تشویق بکنه اعتماد به نفس بده میاد میگه صد سال دیگه اینطور گلی نمیزنی. شاید اوج حسادت باشه رفتار فرجی.
  • کاظم IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    توخونه که داشتم بازی تماشا می کردم شروع کردم به کف زدن ، چون این گل درسطح جام جهانی ۲۰۲۲ قطربود. گلهای بازی و شوتهای ازراه دورمکزیک به عربستان دراین سطح بود. جناب اسدبیگی بااین گلی که زدی مقام یک لژیونرپیداکردی
  • Gaber IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    بعنوان پرسپولیس راه لژیونر شدن فقط شوت نیست .واقعا آنالیز کردن بازیکنانی همچون مودریچ بدرد شما میخوره .شوت زدن یک نقطه کوچکی برای پیشرفت هست . آرامش داشتن ، اینکار ، خوش فکر بودن ، هر لحظه از بازی باید در تحلیل باشی .کجا تیم داره ضربه میخوره چگونه تیم داره آرایش میگیره و چگونه میشه فهمید تیم رقیب ضعف داره و از کدام نقطه .خیلی سر به پایین هستی نگاه به توپ کردن هم جزو ضعف هست که بازیکنان ایرانی عادت دارند ، فضاهای خالی را پیدا کردن و همچنین دریبل زدن ناگهانی و پاس دادن کوثر .اینها باعث رفتن میشه ضمنا قدرت بدنی فقط در تمرینات کسب نمیشه .باید خارج از تمرین هم ممارست و آماده بشی .خوش فکر بودن هم خیلی موثره .مطالعه فوتبالی و روند لژیونر شدن را باید بفهمیم .فقط در پرسپولیس بودن کافی نیست .اگر نگاهت تمرینات و بازیها هست خیلی عقب هستی خواب ، ریکاوری ، اضافه کار کردن و در جهت نیرومند شدن کاریست که ریاضت میطلبه .ووو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی