نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
آمار خوب استقلال مقابل تراکتور/ تبریزی‌ها بازنده در خانه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در چند بازی اخیر مقابل تراکتور در لیگ برتر آمار بسیار خوبی را ثبت کرده است.

نگاهی به ۷ بازی آخر تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مسابقات لیگ برتر و جام حذفی مشخص می کند نماینده تبریز در ۵ بازی مغلوب تیم استقلال بوده است.

در واقع تراکتور در ۳ فصل گذشته رفت و برگشت مقابل استقلال بردی را بدست نیاورده است. تیم تبریزی در بازی رفت فصل نوزدهم در تبریز با نتیجه ۴ بر  از تیم استراماچونی ۲ شکست سنگینی را متحمل شد. دیاباته در این دیدار ستاره میدان بود و توانست هت تریک کند. در بازی برگشت نیز این دیدار با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

در فصل بیستم تراکتور سه در یک در تبریز به استقلال باخت و در بازی برگشت دو بر یک در تهران نتیجه را واگذار کرد. تراکتور در بازی رفت فصل گذشته نیز در تهران یک بر صفر به تیم فرهاد مجیدی باخت و همین نتیجه را در دور برگشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز تکرار کرد .

اما تنها برد تراکتور در در چند بازی اخیر این دو تیم به بازی فینال جام حذفی سال ۹۹ برمی‌گردد. دیداری که روز سیزدهم شهریور ماه در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شد و استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب سرخپوشان تراکتور شده و جام حذفی را از دست داد.

دو بازی این هفته استقلال و تراکتور همچنین بازی هفته آینده این دو تیم می تواند در نمودار این جدول تأثیر بسزایی داشته باشد. باید دید آیا استقلال می‌تواند همچنان به روند صعودی در کسب پیروزی‌های خود در لیگ برتر ادامه داده و طلسم جام حذفی را با شکست دادن تراکتور بشکند یا این تراکتور است که روند پیروزی‌های استقلال را قطع و پیروزی در جام حذفی را تکرار میکند.

گفتنی است دیدار لیگ برتر و جام حذفی استقلال مقابل تراکتور به ترتیب در روزهای پنجشنبه ۱۵ دی و پنج شنبه ۲۲ دی برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهروز BR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    فوتبال دغدغه ی ما هواداران نیست خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی