نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۲۰۲۲ سال پرسپولیس بود اما استقلال قهرمانش شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به مسابقات ابتدا و انتهای سال ۲۰۲۲ میلادی سرخابی‌ها آمار جالبی را از نتایج این دو تیم پرطرفدار در سال کهنه شده مشخص می‌کند.

اولین بازی تیم استقلال در سال ۲۰۲۲ میلادی مصاف این تیم در تاریخ سوم ژانویه ۲۰۲۲ در شهر اراک مقابل آلومینیوم بود. دیدار هفته سیزدهم که یامگا در دقیقه ۱۸ موفق شد از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر برساند ولی میثم مجیدی(بازیکن تعویضی اراکی‌ها) در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل مساوی تیم میزبان را به ثمر رساند تا استقلال شروع سال نو میلادی اش را با از دست دادن دو امتیاز خارج از خانه و توقف در اراک استارت بزند!

 ۲۰۲۲ سال پرسپولیس بود اما استقلال قهرمانش شد!

نکته جالب توجه این است که استقلال آخرین بازی سال ۲۰۲۲ میلادی اش را نیز با شرایطی مشابه مقابل مس رفسنجان به پایان رساند و این بار دو امتیاز خانگی را از دست داد. تیم استقلال روز جمعه سی ام دسامبر ۲۰۲۲ در تهران مقابل مس رفسنجان به میدان رفت و مثل اولین بازی ۲۰۲۲ باز هم با تساوی به کار خود پایان داد تا شروع و پایان تلخی در بیرون و داخل خانه داشته باشد.

 ۲۰۲۲ سال پرسپولیس بود اما استقلال قهرمانش شد!

این شرایط برای تیم پرسپولیس کاملا متفاوت بود! شاگردان یحیی گل محمدی در سوم ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی و در تهران (در همان هفته سیزدهم) میزبان تراکتور بودند. دیداری که ابتدا با گل دقیقه ۱۰ عیسی آل کثیر پرسپولیس یک بر صفر پیش افتاد اما پیمان بابایی (بازیکن فعلی استقلال) در دقیقه ۲۴ بازی را به تساوی کشاند! اما سیامک نعمتی در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ کار را تمام کرد تا پرسپولیس سال جدید میلادی را با برد خانگی استارت زده باشد. این تیم آخرین بازی سال ۲۰۲۲ میلادی اش را هم در آخرین روز همین سال با پیروزی شیرین بیرون از خانه به پایان رساند. پرسپولیسی‌ها در خانه گل گهر سیرجان یکی از رقبای جدی این فصل شان برای کسب عنوان قهرمانی با نتیجه دو بر صفر با گلهای عمری و اسدبیگی دست پر خانه حریف را ترک کردند تا با پیروزی در آخرین بازی سال ۲۰۲۲ به استقبال سال جدید میلادی بروند.

ناگفته نماند؛ استقلال در سال ۲۰۲۲ توانست پس از ۹ سال دوباره قهرمان شود و از این نظر موفقیت مهمی برای باشگاه استقلال رقم خورد ولی پرسپولیس با نایب قهرمانی به کارش در ۲۰۲۲ پایان داد ولی در شروع و پایان سال نتایجش با برد همراه بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    خداوکیلی همه میدونستن بازم پرسپولیس قهرمان ولی همه دست به دست دادن اول نتونه بازیکن بگیره پرسپولیس نه دفاع مشکل داشت نه حمله فقط دروازبان نداشت اگه یک دروازبان حدعقل ۵۰درصدهم داشت بازم قهرمان میشودولی همه دست به دست دادن نتونه یک دروازبان حدعقل ۵۰درصدبگیره ایناهیچی ازاون ورتمام کمیتهاازداوراگرفته تاکمیته انظباطی وکمیته استیناف وسازمان لیگ همه وهمه دست به دست دادن تاپرسپولیس قهرمان نشه واعلااستقلال ۱۵تاازگلهای که زدازنقطه پنالتی بودکه همه تاثیرگذاریابازی باخت روباپنالتی مساوی میکردیامساوی باپنالتی می بوردتوهیچ بازی نبودکه پنالتی میزنه جلوباشه یاعقب بوده یامساوی خلاصه همه کمک کردن تاحدعقل یک جام بگیره واعلالیاقط جام گرفتن نداره استقلال مگه جام حذفی نبودفینالش دوباربه تراکترویک تیم دیگه باخت ثابت کردلیاقط جام نداره ولی باکمک کمیتهاامتیازهای معشیتی وپنالتیهای معشیتی که تابلوبودکمک کردن تابعداز۱۰سال یک جام گرفت کسی کمک نکنه ببینیم چندسال دیگه طول میکشه جام بگیره بعدش تنهاتیم ایران که فقط لیگ برتربازی کرده پرسپولیس نه مثل استقلال بره دسته ۳ودسته ۲بازی کنه قهرمانیش وافتخاراش ۲برابراستقلاله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی