نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
روایتی جدید از گاز گرفته شدن پای بازیکن سایپا/ دلاوری: پای من را گاز گرفت و روی زمین غلت می‌زد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارسلان دلاوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.

یکی از مهم‌ترین حواشی روز گذشته لیگ یک، گاز گرفتن پای بازیکن سایپا توسط دروازه‌بان تیم استقلال ملاثانی بود که جنجال زیادی را به راه انداخت. ارسلان دلاوری همان بازیکنی است که این حاشیه برای او به وجود آمده. دلاوری در مورد آن صحنه به خبرنگار ما گفت: دقیقه ۹۳ و در وقت اضافه بود که بازیکن ما توپ را بلند ارسال کرد و من بلند شدم ضربه سر بزنم که با گلر استقلال ملاثانی برخورد کرد و دو نفر روی زمین افتادیم. وقتی به زمین آمدم، دروازه‌بان استقلال پای من را گاز گرفت. یک لحظه دیدم ران من می‌سوزد و نگاه کردم دیدم ایشان گاز گرفتند. من آن لحظه چیزی نگفتم، چون بازی عجیبی بود و خیلی وقت تلف کردند و دائم روی زمین بودند.

او در ادامه گفت: وقتی که بازی تمام شد، آمدم دیدم پای من کبود شده و جای گاز گرفتن باقی مانده است. اصلا در جریان بازی درگیری وجود نداشت که گفته بودند با سرمربی ما درگیر شده‌اند. من تعجب کردم که چرا منکر گاز گرفتن می‌شوند.

بازیکن سایپا ادامه داد: در آن لحظه هیچ کس صحنه را ندید. نمی‌دانم در فیلم معلوم است یا خیر. چون زمانی که گاز گرفت، روی زمین غلتید تا مثلا بگوید مصدوم شده‌ام. تیم ما احتیاج به گل داشت و نمی‌خواستم بازی متوقف شود وگرنه در زمین صحبت می‌کردم و صحنه را نشان می‌دادم.

دلاوری در خصوص صحبت‌های مطرح شده علیه محمود فکری از زبان دروازه‌بان استقلال ملاثانی گفت: در شخصیت تیمی ما اصلا چنین حرف‌هایی جا ندارد و نیازی به انجام کاری نداریم. سایپا دیروز سوار بازی بود و موقعیت‌های ما گل نشد. تیم ما ۶ هفته است روی روند برد قرار گرفته و احتیاجی به کاری ندارد. یکی از سالم‌ترین افراد فوتبال ایران آقای فکری هستند و اصلا در شخصیت ایشان نیست با کسی بحث کنند.

او در مورد نایب قهرمانی سایپا در پایان نیم فصل گفت: من جوان‌ترین و کوچک‌ترین عضو مجموعه هستم. تلاش همه‌ی اعضا از مدیرعامل تا سرمربی برای صعود دوباره به لیگ برتر است و خدا را شکر امکانات هم برای ما فراهم می‌شود. بازیکنان همدل تمام تلاش خود را برای رسیدن به لیگ برتر انجام می‌دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی