عیسی آل‌کثیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با عیسی آل‌کثیر مهاجم سابق خود قرارداد امضاء کرده است.

با وجود جذب آل کثیر پرسپولیس باز هم مهاجم می‌خواهد. با اینکه تیم شیخ دیاباته را دارد و از سویی مهدی عبدی و حامد پاکدل هم در اردوی تیم حضور دارند.

یحیی گل محمدی تاکید کرده است که باشگاه به جای لوکادیا باید یک مهاجم جدید بخدمت بگیرد. ابتدا باشگاه تصور می‌کرد با قرارداد با آل کثیر و ادامه حضور مهدی عبدی و حامد پاکدل در اردوی تیم و هم چنین حضور شیح دیاباته نیاز به مهاجم جدید نیست اما سرمربی تیم پرسپولیس تکلیف کرده است که تیم یک مهاجم دیگر می‌خواهد.

گفته می‌شود یحیی در صحبت‌هایی که با باشگاه داشته اذعان کرده تیم برای قهرمانی در لیگ برتر چندین مهاجم آماده می‌خواهد و از آنجایی که تیم با دو مهاجم کلاسیک بازی می‌کند و از سویی شیخ دیاباته به دفعات مصدوم می‌شود؛ تیم باید یک مهاجم خارجی دیگر به خدمت بگیرد تا دست وی روی نیمکت برای گزینش مهاجمان خالی نباشد.

البته که باید حق را به یحیی گل محمدی داد به این خاطر که حامد پاکدل و مهدی عبدی هنوز نتوانسته اند تبدیل به مهاجمی شوند که یحیی گل محمدی می‌خواهد و در هفته‌های اخیر با وجود مصدومیت شیخ دیاباته و رفتن لوکادیا حاضر نشد، به آنها بازی دهد! در چنین شرایطی تیم باید سه مهاجم داشته باشد تا در صورت مصدومیت و محرومیت یک بازیکن دو بازیکن برای بازی دادن داشته باشد.

بعد از صحبت‌های یحیی گل محمدی به نظر باشگاه راضی شده است که به جای لوکادیا و با وجود جذب آل کثیر یک مهاجم دیگر بخدمت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی