نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
گل‌محمدی به فکر پیدا کردن بازیکنی در پستی غیر از نوک حمله/ شکار جدید سرمربی پرسپولیس لو رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر چند باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است هیچ پیشنهادی برای مرتضی پورعلی گنجی نرسیده اما ظاهرا این ماجرا جدی است.

پیش‌تر نوشته بودیم مرتضی پورعلی‌گنجی با پیشنهاداتی از قطر و امارات مواجه شده است. این مدافع ملی پوش که چند سال در فوتبال قطر، چین و بلژیک بازی کرده، در تابستان امسال راهی پرسپولیس شد و به گفته خودش پیراهن تیمی که از بچگی آرزوی پوشیدنش را داشت، بر تن کرد. پورعلی‌گنجی که بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی هم به حساب می‌آید، یکی از مهره‌های اصلی پرسپولیس در این فصل بوده و عملکرد خوبی هم در این تیم داشت. مرتضی با پرسپولیس قراردادی 2 ساله دارد ولی آنطور که شنیدیم بند جدایی در قراردادش وجود دارد و با پرداخت مبلغی می‌تواند از این تیم جدا شود.

هرچند هنوز زمان نقل و انتقالات زمستانی فرا نرسیده، خیلی از تیم‌ها برای تقویت خودشان دست به کار شدند و با بازیکنان مدنظرشان صحبت‌هایی را انجام دادند. مدافع ملی پوش پرسپولیس هنوز جوابی به پیشنهاداتش نداده و تصمیمی‌در این خصوص نگرفته ولی به طور حتم باشگاه پرسپولیس با جدایی مرتضی مخالفت خواهد کرد.

با این حال خود مرتضی پورعلی‌گنجی تلویحا اعلام کرد پیشنهاد خارجی داشته وشاید از پرسپولیس جدا شود. مدافع ملی پوش پرسپولیس دلیل این تصمیم را بدون تماشاگر بودن بازی‌های این تیم اعلام کرده که چندان پذیرفتنی نیست. هواداران پرسپولیس نیز در فضای مجازی به شدت به مرتضی پورعلی‌گنجی حمله کردند اما هنوز هم این احتمال وجود دارد این بازیکن در نیم فصل از تیمش جدا شود.

سامان فلاح

یحیی گل‌محمدی که خیلی هم مرتضی را دوست دارد در این مدت تلاش کرده است این بازیکن را از جدایی منصرف کند اما هر احتمالی وجود دارد. سرمربی پرسپولیس که خوب می‌داند بند جدایی مرتضی پورعلی‌گنجی ممکن است کار دستش بدهد چند روزی است که به دنبال پیدا کردن یک جانشین برای این مدافع در صورت جدایی می‌گردد.

هر چند این موضوع سکرت میان مدیرعامل باشگاه و یحیی گل محمدی است اما شنیدیم سامان فلاح و یکی دو گزینه دیگر در لیست سرمربی پرسپولیس قرار گرفته‌اند.

شاید در حالت عادی یحیی گل‌محمدی اصلا نیازی به خرید مدافع نداشته باشد و مهاجم بخواهد اما پس از جذب عیسی آل‌کثیر باید در فکر جدایی احتمالی پورعلی‌گنجی هم باشد.

البته بسیار بعید می‌دانیم باشگاه پیکان و سرمربی آن مجتبی حسینی (دوست صمیمی یحیی گل محمدی) حاضر شوند رضایتنامه سامان فلاح را برای پرسپولیس صادر کنند.

در همین ارتباط: پیام دوباره پورعلی‌گنجی به پرسپولیسی‌ها/ مدافع سرخپوشان در آغوش هم‌تیمی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی