نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
محمد عمری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد عمری گلزن تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد می توانست عملکرد بهتری در بازی مقابل گل گهر داشته باشد.

پرسپولیس درحالی موفق شد با دو گل زیبای عمری و اسدبیگی از سد گل گهر عبور کند که با این برد و گرفتن 3 امتیاز این دیدار بیرون از خانه، شاگردان یحیی گل محمدی در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار گرفتند. پرسپولیس برخلاف بازی‌های گذشته امید عالیشاه کاپیتان اول تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و این بازیکن همراه با کاروان پرسپولیس به سیرجان سفر نکرد.

با توجه به غیبت عالیشاه در این دیدار، گل محمدی تصمیم گرفت محمد عمری جوان را در ترکیب اصلی قرار بدهد و این بازیکن در کنار وحید امیری زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل دادند. عمری که در بازی‌های گذشته هم فرصت بازی به عنوان بازیکن ذخیره را پیدا کرده بود، خودش را به عنوان یک پدیده در لیگ برتر معرفی کرد و در بازی مقابل گل گهر هم توانست روی پاس مهدی ترابی و با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه گل گهر را باز کند و اولین گلش را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند.

عمری به غیر از گلی که زد، چند بار دیگر هم توانست با حرکاتش دفاع حریف را اذیت کند و موقعیت گل ایجاد کند. با این حال خودش مدعی است که می‌توانست عملکرد خوبی داشته باشد. عمری در صحبتی که با دوستانش بعد از بازی انجام داد، معتقد بود توانایی‌هایش خیلی بیشتر از این حرف‌هاست و انتظار نمایش بهتری از خودش داشت.

این بازیکن جوان و آینده دار با وجود گلزنی برای پرسپولیس در دومین دیداری که از ابتدا به میدان رفت، حسابی سر زبان‌ها افتاد ولی خودش مدعی شد که از عملکردش راضی نیست. عمری معتقد بود که می‌بایست گل‌های بیشتری در این بازی می‌زد چراکه فرصت‌های خوبی نصیبش شد ولی او موقعیت‌ها را تبدیل به گل نکرد.

اینکه یک بازیکن جوان به کم قانع نباشد و همواره دنبال بهتر شدن باشد، خیلی خوب است ولی به طور حتم یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس از عملکرد عمری راضی بودند و در بازی‌های بعد هم از این بازیکن بیشتر استفاده خواهند کرد.

گفت‌وگوی خبرورزشی با محمد عمری را اینجــا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • m IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    بزودی یه بازیکن نوظهور دیگه از اکادمی معرفی میشه ، با اون استارتی که من از خدادادی دیدم حداقل حقشه حتما جزو تعویضیا باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی