نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
۱ |
۰
آلودگی هوا و باشگاه های بدنسازی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

همانطور که میدانید در زمان شیوع ویروس کرونا شدیدا به مردم توسیعه میشد که از ورزش کردن دوری کنند، چرا که اگر شما درگیر ویروس بودید و ورزش میکردید، ویروس در بدن شما پخش میشد و اوضاع شما خیلی بد تر میشد و حتی ممکن بود به ریه های شما نیز ویروس سرایت کند

آیا در هنگام آلودگی هوا باشگاه میتونه به ما کمک کند یا خیر ؟

اما در مورد آلودگی هوا چطور؟
بدن ما به هر حال احتیاج بسیار زیادی به ورزش کردن دارد، اگر ما تحرک نداشته باشم خیلی زود دچار بیماری های متعددی میشویم و همه جور امراضی رو ممکنه در جسممان پیدا کنیم،
ولی همانطور که میدانید هوای شهر تهران و کل نواحی ایران گاهی آن قدر آلودگی دارد که تمام مناطق دچار تعطیلی میگردند از مدارس گرفته تا ادارت، حتی شغل های آزاد نیز دچار لطمه میشوند، چرا که بسیاری از مردم رمق بیرون آمدن و خرید کردن را ندارند ولی راهکار چیست؟

فعالیت در باشگاه های ورزشی:

اگر در چنین شرایطی حوصله ی باشگاه رفتن را دارید به شما تبریک میگوییم، شما  یک ابر انسان پر اراده هستید اما بدانید که اکثر مردم چنین نیستند، فعالت بدنی در باشگاه در شرایط آلودگی ضرر های بسیار زیادی دارد، مخصوصا اکنون که در پیک پنجم کرونا هستیم!
جدای از ریسک های بالا برای ابتلا به بیماری ها، ورزش کردن در باشکاه هایی که در زیر زمین هستند بسیار سخت میباشد، هوای زیر زمین های باشگاه های بدسازی بندرت تازه میگردند و شما نیز در در حین ورزش کردن به اکسیژن بسیار زیادی نیاز دارید پس اگر باشگاه شما هواکش بسیار قوی ندارد، شاید ورزش نکردن برایتان مفید تر باشد .
باشگاه های مرتفع فکر خوبی هست، آن ها در ارتفاع قرار دارند و میتوانند به خوبی اکسیژن رو در معرض ریه های شما قرار دهند، اما بدناید که باشگاه های مرتفع تعدادشان بسیار کم هست، اگر هم باشند تاثیر بسیار ناچیز آن صرف این همه زحمت را ندارد.
اگرچه در کلان شهر ها وضعیت باز هم مان است که بود چون آلودگی های بسیار زیادی در بالا های آسمان جمع میگردد .

راهکار عملی در این شرایط ویژه :

تمرین در خانه میتواند یکی از بهترین راهکار های شما باشد، در منطل شما میدانید که تا حد زیادی بر آلودگی هوا کنترل دارید، بستن پنجره ها و غیره، از جمله عواملی است که هوای منزل رو پاک تر سایر مکان های شهر میکند، اما در منزل چه ورزش ویژه ای میتوان انجام داد؟
از ورزش های هوازی گرفته تا بدنسازی و ایرو بیک در منزل قابل انجام میباشد!
اپلیکیشن و سایت های بسیار زیادی وجود دارند که میتوانند ورزش هایی رو به شما آموزش دهند اگر کمی در اینترنت سرچ کنید حتما آن ها رو میابید.
در این کنار لوازمی نیز هستد که به شما پیشنهاد میکنیم که برای خانه خود تهیه کنید تا بتوانید به راحتی استفاده کنید

دستگاه های بدنسازی خانگی بهترین راهکار برای ورزش در خانه در شرایط غیر طبیعی میباشد :

دستگاه های بدنسازی خانگی انواع مختلفی دارند و نیاز کاربران را مخصوصا در شرایط های اضطراری برطرف میکنند، معمولا مضراتی که تمرین در باشگاه دارد و نداشتن حریم خصوصی و البته بهداشت، مردم رو به طرز ویژه ای به سمت دستگاه های بدنسازی خانگی کشانده است.

دستگاه های بدنسازی خانگی تقریبا میتوان گفت جزو سالم ترین لوازم ورزش در خانه هستند .

علت این امر اینست که کلیه ی اثر گزاری های این دستگاه ها خیلی ساده و مستقیم بر سیستم عضلانی بدن اثر میگزارد و موجب تقویت سیستم قلبی عروقی و عضلانی بدن میشود .

که به بیان راحت میتوان گفت موجب زیبایی اندام و سلامتی در شخص ورزشکار میگردد.

معرفی سه غول بازار ایران در دستگاه های ورزش در خانه :

دستگاه بدنسازی ۲۱ کاره داینامیک فیت

چقدر تمایل دارید در خانه بتوانید تمام حرکات یک باشگاه کامل را انجام دهید؟

اگر تمایل شما زیاد است قطعا ما این دستگاه محبوب و پر آوازه را به شما پیشنهاد میکنیم، دستگاه های داینامیک فیت با کیفیت و متریال بسیار خوب از ابتدای کرونا با یک توپ پر توانسته اند تا اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند از این رو ما شدیدا آن را توسیه میکنیم.

دستگاه بدنسازی خانگی ۲۱ کاره، دستگاهی است که از بالا تا پایین و سانتی متر به سانتی مترش آپشن است. از بالا که دستگاه شروع میشود شما با یک بارفیکس چند منظوره مواجه میگردید!

بارفیکسی که با آن می توانید چندین مدل مختلف بارفیکس بروید از بارفیکس دست باز گرفته تا دست جمع، دست موازی و غیره در پایین دستگاه شما علاوه بر سیم کش از پایین مقر قایقی نیز دارید که میتوانید چند ده حرکت مختلف رو انجام دهید.
دستگاه بدنسازی خانگی ۲۱ کاره دارای یک صندلی و چند ده قابلیت مختلف میباشد، این نیمکت دارای جلو پا پشت پا و میز لاری میباشد و در تمام زوایا حتی زیر سینه و حالت عمود قابل تنظیم است. شما بوسیله ی نیمکت این دستگاه میتوانید؛ پرس سینه، پرس بالا سینه، زیر سینه و سر شانه را هم با هالتر و هم با دمبل اجرا کنید.

دستگاه سوپر مولتی جیم(۴۰ کاره ی واقعی):

اگر قصد شما برای انجام حرکات ورزشی فراتر میباشد و نیاز به آپشن های بسیار زیاد تری دارید این دستگاه برای شما مناسب میباشد، بسیاری از ساختمان های مجهزی که امروزه ساخته میشوند دارای سالن تمرین میباشند، پس این دستگاه میتواند یک انتخاب عالی حتی برای مجتمع های مسکونی، باشگاه های خانگی ( هوم جیم) و دارات مختلف باشد .

دستگاه سوپر مولتی جیم داینامیک فیت

اولین و مهمترین نکته پیرامون دستگاه بدنسازی ۴۰ کار خانگی، استحکام بسیار زیاد و مهندسی شده، و کیفیت بالای ساخت آن می باشد. بخش های مختلف تشکیل دهنده این دستگاه بدنسازی چند کاره خانگی، همگی از مواد درجه یک و با اتصالات بسیار قدرتمند ساخته شده‌اند. قوطی به کار رفته در دستگاه بدنسازی ۴۰ کاره خانگی دارای ضخامتی بیشتر از دو و نیم بوده که در نوع خود، یکی از بهترین ها محسوب می‌شود. کارابین های این دستگاه بدنسازی چند کاره از جنس استیل و بسیار قدرتمند می باشند. روکش به کار رفته در دسته بارفیکس، زیر بغل، جلو پا، پشت پا، میز پریچر، پارالل از جنس فوم بسیار با کیفیت است. دستگاه بدنسازی ۴۰ کاره خانگی با استفاده از آلیاژ آلومینیوم و آهن سخت ساخته شده است.

کیفیت ساخت این دستگاه همه کاره باعث استحکام بسیار بالا در آن گردیده؛ به طوری که در رده بندی دستگاه های بدنسازی خانگی جزء مستحکم ترین آنها به حساب می آید.

سازه ی کراس فیت با شنا سوئدی:

اگر از دوست داران ورزش کراس فیت میباشید و به هر دلیلی دوست ندارید که یک دستگاه بدنسازی خانگی برای خود تهیه کنید میتوانید یک سازه ی کراس فیت پر از آپشن بخرید، این دستگاه را میتوانید در هر مکانی بگزارید و از سر حد کیفیت بهره مند شوید، این دستگاه برای کسانی که یک باشگاه کوچک دارند نیز مناسب میباشد .

سازه کراس فیت با شنا سوئدی

این سازه در واقع هیچ آپشنی نیست که نداشته باشد و برای تجهیز باشگاه های کراس فیت و یا هم جیم ها که میخواهند با هزینه ی اندک بهترین کارایی را داشته باشند عالی است .

مانکی بار یا همان نردبان افقی آپشنی است که بشدت بر جلب رضایت مخاطبان اثر گزار است و در گذشته طرحی موجود نبود که بتوان با هزینه و فضای کم از این آپشن برخوردار شد ولی اکنون با این طرح، سازگاری بسیار خوبی بین رضایت مشتریان، قیمت و کارایی دستگاه بوجود آمده است .

این طرح میتواند دقیقا همانند یک دستگاه بدنسازی خانگی عمل کند این وسیله قابلیت این را دارد تا به راحتی نیمکت مندرج و یا سایر قعطلات و وسایل کراس فیت مانند،کش پاور باند، بتل روپ و سایر لوازم بر آن سوار گردنند . برای اطلاعات بیشتر از سایر محصولات اینچنینی میتوانید به وب سایت داینامیک فیت مراجعه کنید، خبر ورزشی همواره میکوشد تا بهترین اطلاعات را برای شما فراهم آورد .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی