نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عکس| کنایه سنگین قلعه‌نویی به ادعای علی دایی؛ باید به آرزوهایش احترام گذاشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق استقلال و سپاهان اعتقاد داشت باید به آرزوها و برنامه‌های سرمربی پرسپولیس احترام گذاشت.

در فصل نهم رقابت‌های لیگ برتر سپاهان با امیر قلعه‌نویی نتایج خیلی خوبی در لیگ برتر کسب می‌کرد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود. از آن طرف دو تیم استقلال با صمد مرفاوی و پرسپولیس با علی دایی نیز با حرکت سینوسی به دنبال این تیم اصفهانی در صدر جدول بودند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان آن مقطع  از کسانی که بین او و دوستانش  اختلاف ایجاد می‌کردند ناراحت بود. وی در مصاحبه با خبرورزشی اظهار داشت: آن دوستانی که آخرت خود را می‌فروشند و ایجاد اختلاف و حاشیه می‌کنند، خسته نشدند؟ اول فصل می‌گفتند قلعه‌نویی سنتی است و بعد می‌گفتند بین‌المللی نیست و فقط با هزینه زیاد قهرمان می‌شود. واقعا برای همه آن‌ها متاسفم و همه را به ابوالفضل واگذار می‌کنم.

قلعه‌نویی که علاوه بر لیگ برتر چشم به رقابت‌های جام حذفی دوخته بود در پاسخ به ادعای علی دایی سرمربی پرسپولیس که گفته بود جام حذفی را در هفته‌های پایانی لیگ به دست می‌آورد، گفت:  به‌هرحال هر مربی نظرات خاص خودش را دارد و برای تیم تحت اختیارش، آرزوهایی دارد به همین دلیل باید به صحبت‌های علی دایی احترام گذاشت ولی ما طبق برنامه ازپیش‌طراحی‌شده خودمان  گام به گام جلو می‌رویم.

مصاحبه امیر قلعه‌نویی در تاریخ ۲۸ بهمن سال ۱۳۸۸ در خبرورزشی را مشاهده می‌کنید.

عکس | کنایه سنگین قلعه نویی به ادعای علی دایی؛ باید به آرزوهایش احترام گذاشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ایرانی ایرانی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    چه طعنه ای؟!!!
  • سلطان غم IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    انشالله هر دو مربی بتوانند در کنار هم همکاری دوستانه باشند و هستند تا بتوانند فوتبال کشورمان‌را از پایه عوض کنند با پیروزی :::مهم آبی و قرمز و زرد و بنفش وسیاه نیست مهم ورزش سالم هست که فوتبالیست های ما در رقابت ها نشان دادند دلسوز کشور و اسلام هستند
  • رضااسدی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    هیچوقت بامربی داخلی نتیجه نخواهیم گرفت!؟ خصوصاسرخابی!؟
  • ع ق قطر QA ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    وقتی هیئت رئیسه رنگی باشه مربی را رنگی انتخاب کنند موفق نمیشیم حالا که قلعه نوعی اومده مظلومی محصص میرشاد را از هیئت رئیسه برانید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی