نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیکان بازیکن مورد علاقه کی‌روش را به پرسپولیس نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرها آمده بود که یحیی گل محمدی برای جانشینی احتمالی مرتضی پورعلی‌گنجی دنبال خرید سامان فلاح مدافع جوان پیکان است.

سامان فلاح که توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شده بود در آخرین لحظات از لیست مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ خط خورد اما گفته شد مرد پرتغالی علاقه زیادی به او دارد.

از آنجایی که پورعلی گنجی با پیشنهادات خارجی وسوسه انگیزی مواجه شده، گل محمدی احتمال می‌دهد این بازیکن در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود. برهمین اساس سرمربی پرسپولیس به خرید سامان فلاح فکر می‌کرد اما ابراهیم شکوری به نوعی آب پاکی را روی دست گل محمدی ریخت.

شکوری که زمانی معاون باشگاه پرسپولیس بود حالا قائم مقام و عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان است و تلویحا درباره احتمال جدایی سامان فلاح گفته است: عملکرد تعدادی از بازیکنان جوان ما نظر جامعه فوتبال را به خود جلب کرده و تماس‌ها از حالا شروع شده اما با توجه به شرایطی که داریم، بعید است در نیم فصل، بازیکنی از پیکان جدا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آیدا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    مرتضی هنوز نیومده میخواد بره؟ حداقل بمون و انشالله ۱ قهرمانی بیار تو کارنامه ات با پرسپولیس و آخرفصل برو.
  • اسدقلال سه سوراخ IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    شاید به پرسپولیس ندید اما حاج فتل با چندتا گونی دلار و تراول میره پشت در خونه ی این بازیکن میخوابه تا با پول نیتش رو عملی کنه وبعدم مثل اونایی که شاخ غول رو شکستند قیافه بگیره و منم منم کنه .یعنی تنها کاری که از این موجود در فوتبال برمیاد همینه. چندین برابر عرف فوتبالی پول دادن و خرید بازیکنانه پولکی.البته خرج که از کیسه ی مهمان بود .حاتم طایی شدن اسان بود.از مدیریت همین کار رو بلده چون پول بیت الماله و حساب و کتاب و بازخواست هم نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی