طلسم شماره محبوب استقلالی‌ها برای مهاجمان/ کابوس تکرار می‌شود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال استقلال به سرنوشت بازیکن فصل گذشته آبی‌پوشان که شماره ۱۰ را بر تن می‌کرد، دچار شده است.

سجاد شهباززاده در دیدار با مس رفسنجان پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفت. این بازیکن در نیمه نخست صاحب موقعیت شد و توپش به دست مدافع مس برخورد کرد اما داور تشخیص پنالتی نداد. شهباززاده که برای سومین بار به استقلال بازگشته، در ابتدای فصل جزو بازیکنان اصلی بود اما رفته رفته تبدیل به نیمکت‌نشین شد. او که در دو فصل گذشته در سپاهان روزهای خوبی را سپری کرده بود، هنوز موفق به گلزنی برای استقلال نشده است.

شهباززاده در لیگ چهاردهم به استقلال پیوست و دو فصل در این تیم با شماره ۱۰ بازی کرد. او در لیگ شانزدهم به استقلال بازگشت اما نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و جدا شد. مهاجم استقلال که در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا با ۲۰ گل زده آقای گل شد، در شرایطی به استقلال پیوست که نتوانسته روزهای خوبش در سپاهان را در استقلال تکرار کند.

جالب است که پیش از او، امین قاسمی‌نژاد شماره ۱۰ را برتن می‌کرد که روزهای کابوس‌واری در استقلال داشت. او فصل گذشته با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست اما نیم فصل به گل‌گهر سیرجان رفت. قاسمی‌نژاد پس از پایان فصل به استقلال بازگشت اما ریکاردو ساپینتو او را در لیست مازاد قرار داد و این بازیکن دوباره به گل‌گهر رفت.

از ابتدای لیگ حرفه‌ای ایران، مهدی پاشازاده، علیرضا منصوریان، سیاوش اکبرپور، میلاد میداودی، سجاد شهباززاده، روح‌الله باقری، مهدی قایدی و امین قاسمی‌نژاد شماره ۱۰ را برتن کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی