نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است ساعت ۱۹ امشب به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت تهران) در مراسمی خاص در ورزشگاه مرسول پارک (ورزشگاه اختصاصی النصر)، کریستیانو رونالدو به هواداران این تیم عربستانی معرفی شود.

شب گذشته کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال و برنده ۵ توپ طلا، برای پیوستن به تیم النصر وارد عربستان و شهر ریاض شد. 

رونالدو پیش از جام جهانی از منچستریونایتد به صورت توافقی جدا شد و پس از کش و قوس‌های فراوان با مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو به خدمت النصر عربستان در آمد.

پس از قطعی شدن قرارداد رونالدو با النصر، هواداران این تیم برای خرید لباس شماره ۷ با اسم این بازیکن به فروشگاه‌ها هجوم بردند و تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار پیراهن رونالدو به فروش رسیده است.

گفتنی است پیراهن شماره «۷» رونالدو در سایت باشگاه النصر به قیمت ۲۹۹.۹۰ ریال سعودی به فروش می‌رسد که با احتساب فروش ۲۵۰ هزار نسخه‌ای از این پیراهن، این باشگاه تاکنون درآمدی ۷۴ میلیون و ۹۷۵ هزار ریالی (معادل ۸۳۴ میلیارد و ۶۹۶ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان) داشته است.

تصاویر ورود رونالدو و خانواده‌اش به عربستان: اولین عکس‌های رونالدو و جورجینا در پایتخت عربستان/ مدیران النصر راه هواداران به فرودگاه را بستند!

عکس| درآمد فوق‌العاده النصر از فروش پیراهن رونالدو/ جزییاتی از مراسم رونمایی از CR7

عکس| درآمد فوق‌العاده النصر از فروش پیراهن رونالدو/ جزئیاتی از مراسم رونمایی از CR7

عکس| درآمد فوق‌العاده النصر از فروش پیراهن رونالدو/ جزئیاتی از مراسم رونمایی از CR7

همچنین قرار است ساعت ۱۹ امشب به وقت محلی (۱۹:۳۰ به وقت تهران) در مراسمی خاص در ورزشگاه مرسول پارک (ورزشگاه اختصاصی النصر)، رونالدو به هواداران این تیم عربستانی معرفی شود.

در همین ارتباط: قیمت باورنکردنی بلیت مراسم معارفه رونالدو/ حتی ارزان‌تر از یک ساندویچ در آزادی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    دیگه فروختن ۲۵۰ هزار پیرهن اونم برا هوادارای متمول عرب اونم تو پر طرفدارترین تیم پایتخت کنار الهلال زیاد نیست در شرایطی که اونا کانون هواداری هم دارن و سعی میکنن تا جایی ممکن با بسیج نیروهاشون شلوغش کنن ،دیگه از مدیرای ما کمتر نیستن که چندتا اتوبوس ادم نتونن پر کنن بریزن وسط شلوغ بشه،باید دید در ادامه بعد از خوابیدن این تبلیغات برا بالا نگهداشتن این انتقال تو اخبار چکار میکنن ،هرچی باشه بعد از معارفه و چندتا بازی کم کم هوادارای خود رونالدو هم فک نکنم برن دنبال اینکه نتیجه بازی تیمه چی میشه یا رونالدو چکار می‌کنه تو زمین اونجا،تبش کم کم می‌خوابه میشه مثل ژاوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی