نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
تصمیم مهم درباره ستاره استقلالی/ ساپینتو او را می‌خواهد؛ پرسپولیسی‌ها چطور؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاوه رضایی به دلیل عدم فسخ قرارداد ارسلان مطهری نتوانست استقلالی شود. او سرانجام با پاره ای از ملاحظات و به شرط راهی تراکتور تبریز شد.

کاوه رضایی قراردادی مشروط با تراکتور بست که بتواند در نیم فصل به تیم مورد علاقه اش در تهران ملحق شود. از طرفی یحیی گل محمدی هم که کاوه رضایی را می‌خواست دیگر از او قطع امید کرده و دنبال خرید یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته رفت! این درحالی بود که کاوه رضایی در نیم فصل اول نتوانست آنچنان که باید و شاید در تراکتور بدرخشد و اغلب مصدوم بود!

حالا هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل جدید تراکتور تبریز مصاحبه کرده و می‌گوید: کاوه رضایی قراردادی با باشگاه دارد که هر طرف ممکن است تفسیر داشته باشد و به این صورت که طرفین با توافق یکدیگر می‌توانند قرارداد را فسخ کنند. کاوه بازیکن خوب و ارزشمندی است و درگیر مصدوم بوده است. در یکی دو بازی هم این را نشان داد که در حد تیم ملی است و امیدوار هستیم با آمادگی مطلوب بازی کند. به هر حال بازی در پرسپولیس و استقلال باتوجه به پخش زنده، جذابیتهایی دارد برای بازیکنان اما باشگاه تراکتور هم باشگاهی است که توجهات عمومی زیادی متوجه‌اش است در داخل و خارج کشور و به همین دلیل بازی در تراکتور هم به نوعی افتخار است. ما باتوجه به نگرانی اقتصادی بازیکنان، آنها را تامین کرده‌ایم و بدهی آنچنانی به بازیکنان نداریم و تلاش می‌کنیم پرونده‌ها به صورت شسته و رفته باشد.

از بدشانسی رضایی اینکه ارسلان مطهری توانست خودش را به ریکاردو ساپینتو و استقلال تحمیل کند و به بازیکن محبوب سرمربی پرتغالی تبدیل شود. بنابراین راه برای بازگشت کاوه رضایی به استقلال، سخت تر از قبل شده است.

گل محمدی هم دیگر او را نمی‌خواهد و عیسی آل کثیر را جذب کرده است. وضعیت تراکتور را هم هوشنگ نصیرزاده خیلی قشنگ توصیف کرد و...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    فکر نمیکنم نه استقلال نه پرسپولیس این بازیکن در حال حاضر بخوان اصلا آماده نیست
  • اسی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    به چه دردی میخوره از فصل چه کار مثبتی داشته که استقلال بخره اینو آرمان دوتا بازی کرده 1 پنالتي گرفته کاوه نزدیک 7 تا بازی کرده 1 دونه گل زده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی