نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| تیمی که زیباترین فوتبال را در ایران بازی می‌کند/ انتخاب چالش‌برانگیز هواداران از بین تیم‌های لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از چالش‌های هواداران فوتبال ایران بعد از جام جهانی تماشای مسابقات لیگ برتر کشور است.

چهارده هفته از بیست‌ودومین دوره رقابت‌های ۱۶ تیمی لیگ برتر ایران گذشته است و پس از یک افت محسوس در کیفیت بازی‌ها به‌ویژه بعد از جام جهانی در هفته‌ای که گذشت کمی شرایط بهتر شد و به نظر می‌رسد لیگ برتر رفته رفته شکل خودش را دوباره پیدا خواهد کرد.

این مساله‌ ذهن کارشناسان و هواداران فوتبال ایران را نیز درگیر کرده که آیا اصلا تیمی غیر از نتیجه به بازی زیبا در لیگ اهمیت می‌دهد یا خیر!

جدیدترین نظرسنجی سایت خبرورزشی به بررسی این موضوع پرداخته و با انتخاب ۶ تیمی که فوتبال هجومی‌تری نسبت به سایر تیم‌ها ارائه می‌دهند با طرح این سوال که «کدام تیم فوتبال زیباتری بازی می‌کند؟»، از مخاطبان درخواست کرده تا گزینه موردنظر را انتخاب کنند؛ البته گزینه‌ای هم به عنوان سایر تیم‌ها به ۶ گزینه اصلی اضافه شده است.

در این نظرسنجی تا این لحظه ۹۳٬۹۰۱ نفر شرکت کرده‌اند که گزینه پرسپولیس با ۵۶٫۶ درصد بیشترین رای مخاطبان را به خود اختصاص داده و گزینه‌ استقلال با ۲۵٫۲ درصد در جایگاه دوم بیشترین انتخاب مخاطبان قرار گرفته است.

گزینه‌های سپاهان با ۶٫۲ درصد و سایر تیم‌ها با ۵٫۱ درصد، گل‌گهر با ۴٫۸ درصد و مس رفسنجان با ۲٫۲ درصد به ترتیب در رتبه‌های بعدی آرای انتخابی قرار گرفته‌اند. 

با توجه به نتیجه این نظرسنجی، با آرای اکثریت مخاطبان تیم پرسپولیس فوتبال زیباتری را در بیست‌ دومین رقابت‌های لیگ برتر ارائه می‌دهد.

عکس | تیمی که زیباترین فوتبال را در ایران بازی می‌کند/ انتخاب چالش‌برانگیز هواداران از بین تیم‌های لیگ برتر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohamad IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    خداییش قشنگ بازی میکنه؟؟؟؟ خودتون قبول دارین
    • کیثه ی کثیف. IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      نگفته بین تیمهای دنیا !بین تیمهای لیگ برتر بله پرسپولیس از همه ی اینهایی که در نظر سنجی هستن بهتر بازی میکنه.نتیجه اش هم که مشخصه صدر جدول و زیرمون هم کیسه که البته این یکی ابدیه.😂😂😂
  • ناصری IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    استقلالیم اما انصاف باید گفت پرسپولیس با اینکه مهاجم نداره خیلی خوب بازی می کنه اما توی استقلال فقط پول خرج کردن تیم بالانس بسته نشده ۶ تا مهاجم متوسط بدون‌ یک بازیساز
  • امید IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    اکثر تیم‌ها بسته و دفاعی بازی میکنند پرسپولیس با تیم‌هایی که تدافعی نیستند بهتر بازی می‌کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی