نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دباغی: این فصل جام را به اصفهان می‌آوریم/ عدالت اجرا می‌شد صدرنشین شکست سنگینی را تجربه می‌کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن تیم سپاهان ستاره این هفته بود و با هت تریک مقابل تیم صدرنشین دست به کار بزرگی زد.

-در هفته نخست نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان در حساس‌ترین دیدار هفته سپاهان از سد تیم صدرنشین سیرجانی گذشت. خاتون نیز با پیروزی برابر بادرود به صدر جدول رسید‍. شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم سیرجان که در دور رفت موفق شده بودند سپاهان را در اصفهان شکست دهند، برای تداوم صدرنشینی خود نیاز مبرم به کسب ۳ امتیاز در این مسابقه حساس داشتند و سرانجام در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست با گل فاطمه امینی از حریف خود پیش افتادند. با شروع نیمه دوم این ثنا صادقی بود که توانست برای سپاهان گلزنی کند اما این پایان کار نبود و مدافع گلزن سیرجانی‌ها ملیکا متولی، در دقیقه ۶۹ دروازه شاگردان ایراندوست را باز کرد. در ادامه و پس از حملات پرتکرار سپاهان روی دروازه سیرجانی‌ها، ثنا صادقی دو بار دیگر در دقایق ۸۵ و ۹۰ برای سپاهانی‌ها گلزنی کرد تا با شکست ۳-۲، سیرجانی‌ها بعد از ۹ هفته صدرنشینی در لیگ برتر، به رتبه دوم سقوط کنند. سپاهان نیز با این نتیجه ۲۴ امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به شهرداری سیرجان و ۴ امتیاز کمتر از خاتون بم در رتبه سوم جدول باقی‌ ماند.

هاجر دباغی، کاپیتان باسابقه سپاهانی‌ها بعد از این برد خوب آن هم در آغاز نیم‌فصل دوم می‌گوید: «خیلی خوشحالیم که توانستیم انتقام دور رفت را بگیریم. در بازی اول فصل بر اثر یک اشتباه نتیجه را از دست دادیم اما هم‌قسم شدیم تا نتیجه‌ای دیگر را رقم بزنیم. ۹۰ دقیقه با تمرکز بازی کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. مهم این بود که تا آخرین لحظه جنگیدیم.»

او همچنین نسبت به ارزش برد در خانه حریف اشاره می‌کند: «شهرداری سیرجان تیمی است که سال‌هاست بازیکنان آنها کنار هم بازی می‌کنند اما ما هم سپاهان هستیم که از لحاظ باشگاه رده اول ایرانیم. کادر فنی فوق‌العاده‌ای هم داریم و اکنون به آن خودباوری رسیده‌ایم که برای شکست هر تیم چه اقدامی انجام دهیم.»

ملی‌پوش اصفهانی از عملکرد تیم در نیم‌فصل اول هم دفاع می‌کند: «در فصل جدید مسابقات کادر فنی جدیدی به باشگاه آمد، نفراتی هم از تیم رفتند. پس در اوایل فصل ناهماهنگی‌هایی بین بازیکنان داشتیم که همین مسئله به مرور رفع شد و با روش سرمربی تیم خانم ایراندوست کاملاً آشنا شدیم. این مسئله در بازی‌های آخر نیم‌فصل اول خودش را نشان داد و دو بازی را با ۱۰ گل به پایان بردیم. نتایج خوبی گرفتیم. به نظرم کل تیم خوب کار کرد. فقط امیدوارم بدون آسیب‌دیدگی پیشروی کنیم.»

اما این بازیکن ۹ هفته ابتدایی فصل را خوب ارزیابی می‌کند: «نیم‌فصل خوبی بود؛ تیم‌های قدیمی که با تبحر بهتری کار کردند. تازه‌واردها هم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. لیگ حرفه‌ای‌تر شده و بازیکنان شاخص‌تر.»

دباغی که خود در اوایل فصل از آسیب‌دیدگی رنج می‌برد، در این‌باره می‌گوید: «قبل از شروع فصل و دو ماه قبل از آن مصدوم شدم و حتی جراحی کردم. ابتدای بازی‌ها هنوز از مصدومیت رنج می‌بردم اما در ادامه روند بهبودی‌ام کامل شد و توانستم تأثیرگذار بازی کنم و در فرم هاجر دباغی خوب باشم.»

هاجر دباغی در ادامه سپاهان و دو تیم دیگر را مدعی قهرمانی می‌داند: «در این فصل تیم‌های ایلام، ملوان و البرز تیم‌های خوبی هستند ولی با تمام احترام به همه تیم‌های حاضر سه تیم مدعی اصلی هستند؛ سپاهان، خاتون بم و شهرداری سیرجان. ما داریم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به هدف‌مان که قهرمانی است، دست پیدا کنیم. تا لحظه آخر می‌جنگیم و جام را به اصفهان می‌آوریم.»

شماره ۲۰ سپاهان که در تیم ملی با مریم ایراندوست کار کرده، درخصوص این سرمربی تأکید می‌کند: «ایراندوست مربی خوب و ثابت‌شده‌ای است. او با صعود به جام ملت‌ها تاریخ‌سازی کرد. سال‌ها هم در ملوان انزلی این تیم را در بالای جدول لیگ نگه داشت. حالا ما هم سعی خواهیم کرد با او قهرمان لیگ شویم.»

او که مدعی است بهترین خط حمله و میانی لیگ به سپاهان اختصاص دارد، درخصوص رقابت با افسانه چترنور برای تصاحب خانم گلی لیگ برتر می‌گوید: «تا پایان فصل زمان زیادی مانده است. اول هدفم کمک به تیم است و هرجا که موقعیتی برایم فراهم شود، گلزنی خواهم کرد تا سپاهان به موفقیت برسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی