شماره ۹ راه بیفتد تیم ما هم راه می‌افتد/ تنها رقیب پرسپولیس در لیگ برتر، پرسپولیس است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در این هفته ها دیدیم سایر مدعیان قهرمانی امتیازاتی از دست داده و بالا و پایین زیاد داشته اند اما پرسپولیس شرایط بهتری داشته است.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ حرفه‌ای کشور می‌گوید که این تیم وابستگی خاصی به مهدی ترابی دارد. ابراهیم اسدی با بیان این جمله ادامه می‌دهد: در بازی با گل گهر سیرجان به وضوح دیدیم وقتی شماره ۹ راه بیفتد، پرسپولیس هم راه خواهد افتاد. مهدی ترابی مدتی می‌شد دچار افت شده بود اما با اعتماد یحیی گل محمدی دوباره توانست به دوران اوج برگردد. او یک پاس گل به محمد عمری دارد و کرنر ارسالی‌اش با شوت سرکش سینا اسدبیگی تبدیل به گل شد.

او تصریح می‌کند: البته نمی‌توان از کنار نقش علیرضا بیرانوند در این پیروزی حساس و ۶ امتیازی بی تفاوت گذشت. اگر ضربه پنالتی بازیکن گل گهر تبدیل به گل می‌شد پرسپولیس وضعیت سختی در سیرجان، پیدا می‌کرد و حتی ممکن بود شکست را تجربه کند. داشتن دروازه بانی در سطح علیرضا بیرانوند در چنین مسابقاتی به درد پرسپولیس می‌خورد. فصل گذشته پرسپولیس از این ناحیه ضربات زیادی خورد اما با خرید علیرضا بیرانوند، یحیی گل محمدی نشان داد مربی باهوشی است و این نقطه ضعف را تبدیل به نقطه قوت کرد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص رقیبان اصلی یحیی گل محمدی و شاگردانش در لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی، خاطرنشان می‌کند: به نظر من رقیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر فقط خود پرسپولیس است! این تیم چه از نظر فوتبالی و چه مسائل دیگر شرایط بهتری نسبت به سایر رقیبان داشته و کمتر دچار نوسان شده است. همه ما در این هفته‌ها دیدیم سایر مدعیان قهرمانی امتیازاتی از دست داده و بالا و پایین زیاد داشته اند اما پرسپولیس شرایط بهتری داشته است. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس اسیر حاشیه نشود می‌تواند در پایان فصل به قهرمانی برسد.

شماره ۹ راه بیفتد تیم ما هم راه می افتد/ تنها رقیب پرسپولیس در لیگ برتر، پرسپولیس است!

او از اهمیت دیدار با نساجی مازندران نیز می‌گوید و اشاره می‌کند: بازی با نساجی مازندران از آنجایی که در هفته پانزدهم برگزار می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است. این دیدار قهرمان نیم فصل را که به نظرم خیلی هم مهم است را تعیین می‌کند. پرسپولیس باید به عنوان قهرمانی برسد تا ادامه لیگ را با اعتماد به نفس بالاتر پشت سر بگذراند. هر چند نساجی مازندران نیز در فصل جاری با حمید مطهری نشان داده است تیم خوب و با کیفیتی است که به راحتی تسلیم نمی‌شود. پرسپولیسی‌ها هرگز نباید این تیم را دست کم بگیرند.

ابراهیم اسدی در پایان می‌گوید: هرچند پرسپولیس با از دست دادن یورگن لوکادیا چالش جدیدی را تجربه کرد اما پس از دو هفته خودش را جمع و جور و نتیجه خوبی را مقابل گل گهر سیرجان به دست آورد. پرسپولیس بدون مهاجم و به لطف‌هافبک‌های تکنیکی‌اش توانست در این دیدار به پیروزی برسد. هر چند پرسپولیس با عیسی آل کثیر قرارداد بسته است اما باز هم به اعتقاد من به یک مهاجم گلزن و با کیفیت خارجی نیاز دارد اگر می‌خواهد به عنوان قهرمانی برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    جالبه که پاس ترابی به عمری رو پاس گل حساب میکنن ،مثل اینه گلایی که مسی میزنه هم برن ببینن کی توپو داد بهش ... عمری رو حرکت انفرادی خودش گل زد ،گل سینا هم که ریباند بود ترابی چون سانتر کرد شد پاس گل؟البته ترابی بعد مدتها خوب بازی کرد جلو گل گهر ولی نه اینقدر که تعریف کنن ،اتفاقا بنظرم دوندگی زیاد امیری اون سمتمونو راه انداخت جلو گل‌گهر
  • ع ق قطر QA ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    مهدی روح نشاط تیم است او بسیار محترم متعهد و اخلاقمدار است او را دوست داریم یحیی مهدی را کاپیتان اصلی بکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی