نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
۰ |
۰
رضا شکاری گل گهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا شکاری در لیست یحیی گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم نیست چرا که سرمربی پرسپولیس برای پست او گزینه‌های متعددی در اختیار دارد.

یکی از اخبار جدید نقل و انتقالات زمستانی احتمال حضور رضا شکاری در نیم‌فصل دوم در پرسپولیس بوده است. این خبر درحالی مطرح شد که برخی حتی پا را فراتر نهاده و مدعی شدند شاید این هافبک تهاجمی و تکنیکی با سیامک نعمتی بازیکن نیمکت‌نشین و ناراضی پرسپولیس معاوضه شود در حالی که این‌طور نیست!

شنیدیم رضا شکاری در لیست یحیی گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم قرار ندارد. کاپیتان سابق تیم ملی جوانان پیش از شروع فصل جدید و در نقل و انتقالات تابستانی نیز به پرسپولیس پیشنهاد شده بود اما یحیی گل‌محمدی ترجیح داد سعید صادقی آقای پاس گل لیگ بیست‌ویکم را بخرد.

حالا هم خبردار شدیم سرمربی پرسپولیس به دو دلیل رضا شکاری را نمی‌خواهد؛ اول این‌که در پست هافبک تهاجمی یا وینگر چپ و راست بازیکنان تأثیرگذاری مثل مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و حتی وحید امیری را دارد و نیازی به رضا شکاری ندارد. از آن گذشته یحیی گل‌محمدی نشان داده که روی دوندگی بازیکنانش حساسیت ویژه‌ای دارد و یکی از دلایل اصلی نیمکت‌نشینی مهدی عبدی در پرسپولیس همین موضوع بوده است.

بنابراین سرمربی پرسپولیس علاقه‌ای به خرید رضا شکاری ندارد که به رغم تکنیک و هوش بالایش، دوندگی خیلی زیادی ندارد. برهمین اساس می‌توان گفت که ستاره نسبتا جوان گل‌گهر سیرجان جایی در تفکرات یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی