ملی پوش کشتی را هم به سالن راه ندادند!/ اتفاق تلخ رسول خادم دوباره تکرار شد؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان گفت: قصد داشتم به همراه برادرم که قرار بود در مسابقات جوانان قهرمانی ایران کشتی بگیرد وارد سالن هفتم تیر شوم اما من را به سالن راه ندادند.

پویا دادمرز با اشاره به برگزاری رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در سالن هفتم تیر تهران، اظهار کرد: روز گذشته (سه شنبه) قصد داشتم همراه برادرم که قرار بود برای حضور در مسابقات وزن کشی کند، وارد سالن شوم که به من اجازه ورود به سالن را ندادند و گفتند باید آی دی کارت داشته باشی. گفتند به خاطر بحث امنیت مسابقات نمی توانی وارد سالن شوی.

دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۲، در ادامه درباره شرایط خود برای حضور در تورنمنت زاگرب کرواسی، گفت: خدا را شکر شرایط بدنی خوبی دارم و قرار است از بیستم دی وارد اردوی تیم ملی شوم. طی این مدت تمریناتم را پیگیری کردم و آماده حضور در مسابقات پیش رو هستم.

وی افزود: قرار است به همراه نفر اول رقابت های قهرمانی کشور به تورنمنت کرواسی برویم تا هر کسی که نتیجه بهتری گرفت عازم رقابت های قهرمانی آسیا شود.

دادمرز خاطرنشان کرد: در رقابت های قهرمانی آسیا نفرات اول تا سوم سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی مسابقات جهانی را دریافت می کنند و با نفر نخست جام تختی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان رقابت خواهند داشت.

فرنگی کار سبک وزن تیم ملی در پایان با تمجید از چرخه انتخابی تیم ملی، گفت: خوشبختانه چرخه خوبی طراحی شده و با این روش همه کشتی گیران تکلیف خود را می دانند. دیگر برای همه روشن است که از چه مسیری باید به دوبنده تیم ملی برسند. سال سختی پیش روی کشتی فرنگی است و امیدوارم کشتی فرنگی ایران در میادین پیش رو به موفقیت برسد.

فدراسیون کشتی پیش از این اعلام کرده بود به دلیل شیوع کرونا مسابقات قهرمانی جوانان ایران در سالن هفتم تیر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اتفاق تلخ برای رسول خادم در زورخانه/ توهین غیرمنتظره به اسطوره کشتی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی