نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که رسانه‌های قطری کارلوس کی‌روش را جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی کشورشان می‌دانند، این مربی در ایران مخالفان زیادی پیدا کرده است.

در میان مدیران ارشد فدراسیون فوتبال کارلوس کی‌روش حداقل سه مخالف سرسخت دارد اما گفته می‌شود مهدی تاج همچنان حامی اوست. در عین حال رسانه‌های قطری خبر از حضور کارلوس در تیم ملی کشورشان می‌دهند و در ایران نام چند گزینه داخلی هم مطرح شده است.

نتایج نظرسنجی خبرورزشی هم بیانگر کاهش چشمگیر محبوبیت کی‌روش در ایران است و او دیگر مثل قبل از اقبال عمومی برخوردار نیست. جدای از این، تفکری در فدراسیون وجود دارد که می‌گوید دوره اوج کی‌روش دیگر تمام شده و او برای جام ملتهای آسیا جواب نمی‌دهد. با این حال بسیاری از مردم خواستار حضور یک مربی خارجی دیگر در راس تیم ملی هستند و تعداد کمتری مربی ایرانی را قبول دارند به خصوص حالا که خیلی از مربیان ایرانی در لیگ خودمان هم نتیجه نگرفته اند و به طور کلی مربی داخلی واجد شرایطی نداریم که جانشین کارلوس کی‌روش شود.

با تمام این اوصاف بعید به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال به این زودی‌ها سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کند و انگار سئول نشینان همچنان در حال زمان خریدن هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ناشناس IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    دوران اوج کی روش کی بوده؟ که حالا اون دوره تمام شده جمع کنید بابا
    • Nm IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      همون دورانی که بعد از بازیهای جام 2018 میریختین تو خیابون و خوشحالی میکردین.. حالا ببینیم دیگه بعد از کیروش رنگ نیمه نهایی اسیا رو خواهید دید یا نه..و اگه تو مراحل پایینتر حذف شدید چی دارین بگین
  • فلانی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    امیدوارم باز هم ابقا بشه چون تیم الان با اون مچه
    • Z IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      دقیقااا... بهتر از مجیدی و قلعه نویی ک دیگه هست
  • ع ق QA ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    با توافق های تاج محصص مظلومی ماجدی و بقیه این سه نفر که قاسمپور و دونفر دیگه هستند مهم نیست اینهمه داستانها برای سرمربی کردن یکی از ۴ استقلالی ( کیروش قلعه نوعی و مجیدی یا نکونام )است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی